Žebříčky

Nejlepší filmy na téma: sbohem

  1. E. T. – Mimozemšťan
    E. T. – Mimozemšťan (1982)
    Film
    • Netflix
    • Amazon Prime Video
    • SkyShowtime
    • +2
    Nedaleko předměstí Los Angeles přistála kosmická loď mimozemšťanů. Podivné postavičky se rozešly sbírat vzorky do okolí a jen jedna z nich se dostala až na kraj lesa. Okouzlena světly velkoměsta zapomněla na své poslání. Proto se nedostala včas na palubu a uvízla na naší planetě. Úkryt nalezl mimozemšťan v kůlně nejbližšího domu a tady ho objevil desetiletý Elliot, který ho představil i svým sourozencům. Stali se z nich kamarádi, ale tomu malému, kterému děti začaly říkat E.T., se strašně stýská po domově a chce stůj co stůj s těmi "svými" navázat spojení. Nezdaří se a E.T. se rozstoná. V té době už je jeho úkryt vypátrán a nemocný mimozemšťánek se ocitne v rukou vědců. Z hodiny na hodinu chřadne až přístroje konstatují jeho smrt. Jen Elliotovi dá najevo, že tomu tak není a že se mu podařilo navázat kontakt s domovem. Dětem se podaří svého kamaráda ze vzdálené planety zachránit.
    82%
    Nedaleko předměstí Los Angeles přistála kosmická loď mimozemšťanů. Podivné postavičky se rozešly sbírat vzorky do okolí a jen jedna z nich se dostala až na kraj lesa. Okouzlena světly velkoměsta zapomněla na své poslání. Proto se nedostala včas na palubu a uvízla na naší planetě. Úkryt nalezl mimozemšťan v kůlně nejbližšího domu a tady ho objevil desetiletý Elliot, který ho představil i svým sourozencům. Stali se z nich kamarádi, ale tomu malému, kterému děti začaly říkat E.T., se strašně stýská po domově a chce stůj co stůj s těmi "svými" navázat spojení. Nezdaří se a E.T. se rozstoná. V té době už je jeho úkryt vypátrán a nemocný mimozemšťánek se ocitne v rukou vědců. Z hodiny na hodinu chřadne až přístroje konstatují jeho smrt. Jen Elliotovi dá najevo, že tomu tak není a že se mu podařilo navázat kontakt s domovem. Dětem se podaří svého kamaráda ze vzdálené planety zachránit.
    1
  2. Jeřábi táhnou
    Jeřábi táhnou (1957)
    Film
    Sovětský umělecký film, čerpající námětově z let Velké vlastenecké války. Na osobní tragédii mladé moskevské dívky ukazuje, jak krutě zasáhla válka do života sovětských lidí. Veronika a Boris, dva mladí krásní lidé, se měli rádi první vroucí láskou. Válka je rozloučila uprostřed štěstí a Boris beze stopy zmizel na frontě. Veronika na něj stále myslela, ale ve chvíli nervového rozrušení při nepřátelském náletu podlehla milostnému naléhání Borjova bratrance Marka a později se za něj provdala. Brzy však pochopila, jakým obrovským omylem bylo toto manželství s bezcharakterním člověkem. Vědoma si svého velkého provinění na Borisovi, nemohla věřit zprávě o jeho smrti. Až do konce války doufala, že se s ním opět setká. Teprve návrat Borisova přítele Štěpána, který byl svědkem jeho smrti, znamená konec všem nadějím. Veronika však ví, že její milý nezemřel nadarmo. Zemřel ve jménu budování nového života. Film Michaila Kalatozova Jeřábi táhnou vyvolal v sovětské filmové kritice prudkou polemiku. Většina kritiků i tvůrčích pracovníků se za film vášnivě a často bezvýhradně stavěla, avšak ozvali se i odpůrci, vytýkající filmu (a zejména jeho scénáři) závažné nedostatky, především ideového rázu. Již sama prudkost polemiky svědčí o zcela mimořádné závažnosti tohoto díla. Je jisté, že i se souhlasem s některými námitkami jsou Jeřábi nejsilnějším filmem sovětské kinematografie (a neváhám říci světové kinematografie) celého desetiletí. Jsou silné především svou hlubokou lidskou náplní. Ukazují skutečné lidi z masa, krve a nervů, ne pouhá schémata hrdinů. Jsou vášnivou obžalobou války a daleko slyšitelným výkřikem po věčném míru. Jeřábi slavně zvítězili na letošním mezinárodním filmovém festivalu v Cannes a stejně slavně zvítězili všude na světě, kde byl film uveden. A právě ve spojení s jejich mírovou náplní je toto vítězství nejvýznamnější.
    81%
    Sovětský umělecký film, čerpající námětově z let Velké vlastenecké války. Na osobní tragédii mladé moskevské dívky ukazuje, jak krutě zasáhla válka do života sovětských lidí. Veronika a Boris, dva mladí krásní lidé, se měli rádi první vroucí láskou. Válka je rozloučila uprostřed štěstí a Boris beze stopy zmizel na frontě. Veronika na něj stále myslela, ale ve chvíli nervového rozrušení při nepřátelském náletu podlehla milostnému naléhání Borjova bratrance Marka a později se za něj provdala. Brzy však pochopila, jakým obrovským omylem bylo toto manželství s bezcharakterním člověkem. Vědoma si svého velkého provinění na Borisovi, nemohla věřit zprávě o jeho smrti. Až do konce války doufala, že se s ním opět setká. Teprve návrat Borisova přítele Štěpána, který byl svědkem jeho smrti, znamená konec všem nadějím. Veronika však ví, že její milý nezemřel nadarmo. Zemřel ve jménu budování nového života. Film Michaila Kalatozova Jeřábi táhnou vyvolal v sovětské filmové kritice prudkou polemiku. Většina kritiků i tvůrčích pracovníků se za film vášnivě a často bezvýhradně stavěla, avšak ozvali se i odpůrci, vytýkající filmu (a zejména jeho scénáři) závažné nedostatky, především ideového rázu. Již sama prudkost polemiky svědčí o zcela mimořádné závažnosti tohoto díla. Je jisté, že i se souhlasem s některými námitkami jsou Jeřábi nejsilnějším filmem sovětské kinematografie (a neváhám říci světové kinematografie) celého desetiletí. Jsou silné především svou hlubokou lidskou náplní. Ukazují skutečné lidi z masa, krve a nervů, ne pouhá schémata hrdinů. Jsou vášnivou obžalobou války a daleko slyšitelným výkřikem po věčném míru. Jeřábi slavně zvítězili na letošním mezinárodním filmovém festivalu v Cannes a stejně slavně zvítězili všude na světě, kde byl film uveden. A právě ve spojení s jejich mírovou náplní je toto vítězství nejvýznamnější.
    2
  3. Víkend
    Víkend (2011)
    Film
    Sex na jednu noc po náhodném setkání v baru před zavíračkou přeroste v intenzivní společný víkend dvou mladíků. S vědomím vymezeného času ho tráví v posteli a v barech, vyprávějí si příběhy, ohledávají hranice intimity a toho, co pro ně oba znamená přitažlivost, vztah, sex a láska. Protagonisté se snaží zachytit to nedefinovatelné kouzlo momentu v cynické realitě nečekané romance, která s koncem víkendu zřejmě bude muset skončit také. Nezávislý britský komorní film se už stihl stát trhákem festivalů a v neobvyklém souznění miláčkem kritiků i diváků. Svou pověst potvrdil i na loňském ročníku Mezipater, odkud si snímek Andrewa Haigha odnesl zvláštní uznání poroty a v hlasování jednoznačně získal také cenu diváků. Pro ty z vás, které tato jedinečná romance nešťastně minula, i pro ty, kteří si ji rádi na plátně zopakují, se Russell a Glen opět potkávají, aby společně prožili jeden nezapomenutelný Víkend. (Mezipatra 2012)
    77%
    Sex na jednu noc po náhodném setkání v baru před zavíračkou přeroste v intenzivní společný víkend dvou mladíků. S vědomím vymezeného času ho tráví v posteli a v barech, vyprávějí si příběhy, ohledávají hranice intimity a toho, co pro ně oba znamená přitažlivost, vztah, sex a láska. Protagonisté se snaží zachytit to nedefinovatelné kouzlo momentu v cynické realitě nečekané romance, která s koncem víkendu zřejmě bude muset skončit také. Nezávislý britský komorní film se už stihl stát trhákem festivalů a v neobvyklém souznění miláčkem kritiků i diváků. Svou pověst potvrdil i na loňském ročníku Mezipater, odkud si snímek Andrewa Haigha odnesl zvláštní uznání poroty a v hlasování jednoznačně získal také cenu diváků. Pro ty z vás, které tato jedinečná romance nešťastně minula, i pro ty, kteří si ji rádi na plátně zopakují, se Russell a Glen opět potkávají, aby společně prožili jeden nezapomenutelný Víkend. (Mezipatra 2012)
    3
  4. 25. hodina
    25. hodina (2002)
    Film
    • iTunes
    Svobodný život Montyho Brogana (Edward Norton) se rychle chýlí ke konci - za 24 hodin si začne odpykávat sedmiletý trest ve vězení. Někdejší král Manhattanu dá brzy sbohem způsobu života, na který si zvykl - životnímu stylu, který mu otevřel dveře nejluxusnějších newyorských klubů, ale také jej odcizil od jeho nejbližších. Během posledního dne na svobodě se Monty pokusí znovu spojit se svým otcem (Brian Cox), který na něj nikdy nezanevřel, a sejde se se dvěma nejlepšími přáteli ze starých časů, Jacobem (Philip Seymour Hoffman) a Slaughterym (Barry Pepper). Ve hře je také jeho přítelkyně Naturelle (Rosario Dawson), která mohla (ale nemusela) být člověkem, díky jehož informaci se o Montyho začala zajímat policie. Monty si není ničím příliš jistý, ale s rychle ubývajícím časem je třeba učinit několik důležitých rozhodnutí.
    Režie:Spike Lee
    76%
    Svobodný život Montyho Brogana (Edward Norton) se rychle chýlí ke konci - za 24 hodin si začne odpykávat sedmiletý trest ve vězení. Někdejší král Manhattanu dá brzy sbohem způsobu života, na který si zvykl - životnímu stylu, který mu otevřel dveře nejluxusnějších newyorských klubů, ale také jej odcizil od jeho nejbližších. Během posledního dne na svobodě se Monty pokusí znovu spojit se svým otcem (Brian Cox), který na něj nikdy nezanevřel, a sejde se se dvěma nejlepšími přáteli ze starých časů, Jacobem (Philip Seymour Hoffman) a Slaughterym (Barry Pepper). Ve hře je také jeho přítelkyně Naturelle (Rosario Dawson), která mohla (ale nemusela) být člověkem, díky jehož informaci se o Montyho začala zajímat policie. Monty si není ničím příliš jistý, ale s rychle ubývajícím časem je třeba učinit několik důležitých rozhodnutí.
    Režie:Spike Lee
    4
  5. Konečná uprostřed cesty
    Konečná uprostřed cesty (2011)
    Film
    Drama Konečná uprostřed cesty natočil současný německý scenárista a režisér Andreas Dresen, českému publiku známý tragikomickými příběhy o partnerských a mezilidských vztazích LÁSKA NA GRILU či WHISKY S VODKOU. Za svůj poslední film si na festivalu v Cannes 2011 odnesl cenu Un Certain Regard. Drama vypráví příběh ze života čtyřicátníků. Simone a Frank se právě se dvěma dětmi nastěhovali do nového domu a v tu chvíli se dozvídají tragickou zprávu: Frank má rakovinu a nezbývá mu mnoho času. Tato událost zcela změní praktický chod domácnosti, vztah členů rodiny k otci a pohled na to, co je umírání, láska a sebeobětování. Režisér analyticky s citem pro detail sleduje průběh nemoci a nevšedně pohlíží na tabuizované téma - smrt a umírání. Civilní snímek zachycuje obyčejné i dramatické situace, ve kterých nechybí optimistický náboj.
    Žánry:Drama
    71%
    Drama Konečná uprostřed cesty natočil současný německý scenárista a režisér Andreas Dresen, českému publiku známý tragikomickými příběhy o partnerských a mezilidských vztazích LÁSKA NA GRILU či WHISKY S VODKOU. Za svůj poslední film si na festivalu v Cannes 2011 odnesl cenu Un Certain Regard. Drama vypráví příběh ze života čtyřicátníků. Simone a Frank se právě se dvěma dětmi nastěhovali do nového domu a v tu chvíli se dozvídají tragickou zprávu: Frank má rakovinu a nezbývá mu mnoho času. Tato událost zcela změní praktický chod domácnosti, vztah členů rodiny k otci a pohled na to, co je umírání, láska a sebeobětování. Režisér analyticky s citem pro detail sleduje průběh nemoci a nevšedně pohlíží na tabuizované téma - smrt a umírání. Civilní snímek zachycuje obyčejné i dramatické situace, ve kterých nechybí optimistický náboj.
    Žánry:Drama
    5
  6. Matka a syn
    Matka a syn (1997)
    Film

    Vážně nemocná matka pomalu umírá v péči svého dospělého syna. Kromě nich dvou není ve filmu jediný další člověk. Vzájemně se milují tak intenzivní láskou, že je až fyzicky citelná, a prožívají obavy ze vzájemné ztráty. Kromě nich je tu jen prázdný dům, ztracený v liduprázdné krajině. Okolní příroda se všemi barvami, tvary a zvuky se však zdá být plnohodnotným hrdinou filmu, zastupujíc tu symbolicky princip samotné a všudypřítomné Matky Přírody. Matka i syn s ní vedou němý, intuitivní dialog a ačkoliv je pro ně těžké se smířit s příchodem smrti, postupně pochopí, že možná je ještě naděje v dimenzích, které přesahují pozemský život člověka.

    Křehký příběh o hlubokém poutu, které spojuje matku s jejím dítětem, se odehrává v odlehlém venkovském domě uprostřed zelených luk a lesů. Na tomto opuštěném místě se mladý muž láskyplně stará o svou umírající matku. S tichou samozřejmostí jí vrací něhu a péči, jako kdyby se staral o malé a bezvládné dítě. Matka se synem téměř beze slov vzpomínají na lepší časy a vzájemně si dodávají odvahu před odloučením, jehož nevyhnutelnost si oba uvědomují. Režisér Alexander Sokurov prostřednictvím sugestivních poetických obrazů zachytil intimitu vztahu matky a syna i smutek ze smrti nejbližšího člověka. Při kompozicích široké krajiny se inspiroval malířskými plátny, mezi jinými i metafyzickými krajinami německého romantického malíře Caspara Davida Friedricha. Spolu s působivým využíváním zvukové stopy se mu podařilo vytvořit elegickou meditaci, která scitlivuje smysly diváka pro obrazy a zvuky života, přírody, mezilidských vztahů i smrti. Na MFF Berlinale film získal Cenu ekumenické poroty, na MFF v Moskvě Zvláštní cenu poroty, Cenu Andreje Tarkovského a Cenu FIPRESCI. Alexander Sokurov je jedním z nejvýznamnějších současných filmařů. V roce 1995 Evropská filmová akademie zařadila Sokurova na seznam 100 nejlepších režisérů světa.

    71%

    Vážně nemocná matka pomalu umírá v péči svého dospělého syna. Kromě nich dvou není ve filmu jediný další člověk. Vzájemně se milují tak intenzivní láskou, že je až fyzicky citelná, a prožívají obavy ze vzájemné ztráty. Kromě nich je tu jen prázdný dům, ztracený v liduprázdné krajině. Okolní příroda se všemi barvami, tvary a zvuky se však zdá být plnohodnotným hrdinou filmu, zastupujíc tu symbolicky princip samotné a všudypřítomné Matky Přírody. Matka i syn s ní vedou němý, intuitivní dialog a ačkoliv je pro ně těžké se smířit s příchodem smrti, postupně pochopí, že možná je ještě naděje v dimenzích, které přesahují pozemský život člověka.

    Křehký příběh o hlubokém poutu, které spojuje matku s jejím dítětem, se odehrává v odlehlém venkovském domě uprostřed zelených luk a lesů. Na tomto opuštěném místě se mladý muž láskyplně stará o svou umírající matku. S tichou samozřejmostí jí vrací něhu a péči, jako kdyby se staral o malé a bezvládné dítě. Matka se synem téměř beze slov vzpomínají na lepší časy a vzájemně si dodávají odvahu před odloučením, jehož nevyhnutelnost si oba uvědomují. Režisér Alexander Sokurov prostřednictvím sugestivních poetických obrazů zachytil intimitu vztahu matky a syna i smutek ze smrti nejbližšího člověka. Při kompozicích široké krajiny se inspiroval malířskými plátny, mezi jinými i metafyzickými krajinami německého romantického malíře Caspara Davida Friedricha. Spolu s působivým využíváním zvukové stopy se mu podařilo vytvořit elegickou meditaci, která scitlivuje smysly diváka pro obrazy a zvuky života, přírody, mezilidských vztahů i smrti. Na MFF Berlinale film získal Cenu ekumenické poroty, na MFF v Moskvě Zvláštní cenu poroty, Cenu Andreje Tarkovského a Cenu FIPRESCI. Alexander Sokurov je jedním z nejvýznamnějších současných filmařů. V roce 1995 Evropská filmová akademie zařadila Sokurova na seznam 100 nejlepších režisérů světa.

    6
  7. The Leisure Seeker
    The Leisure Seeker (2018)
    Film
    • iTunes
    70%
    7
  8. Hra snů
    Hra snů (1999)
    Film
    • iTunes
    68%
    8
  9. Supernova
    Supernova (2020)
    Film
    67%
    9
  10. Kinobox - mobilní aplikace

    Stáhněte si mobilní aplikaci Kinobox4.8 z 1000+ hodnocení4.8 (1000+ hodnocení)

    ZDARMA
  11. Čas, který zbývá
    Čas, který zbývá (2005)
    Film
    Francois Ozon, tvůrce filmů jako 8 žen, Bazén nebo 5x2, nás nepřestává fascinovat. Po filmu o rozpadajícím se manželství, které bylo divákovi servírováno ve zpětném sledu událostí (5x2), nám francouzský režisér představuje své zatím životní mistrovské dílo. Film o smyslu života – ČAS, KTERÝ NÁM ZBÝVÁ. Život – „Nikdy neucítíš jeho chuť, dokud si neuvědomíš jeho pomíjivost.“ Příběh mladého atraktivního módního fotografa, který si na první pohled vychutnává život plnými doušky a jehož kariéra stoupá strmě vzhůru... Pak přijde den, kdy při práci v ateliéru ztratí vědomí. Diagnóza zní... rakovina v posledním stádiu. Uvědomujíc si svůj brzký konec, musí Romain začít přehodnocovat hodnoty svého života. „To, čeho se v životě nejvíc bojíme, nemusí být tím nejhorším v našem životě.“
    Žánry:DramaLGBTQ+
    66%
    Francois Ozon, tvůrce filmů jako 8 žen, Bazén nebo 5x2, nás nepřestává fascinovat. Po filmu o rozpadajícím se manželství, které bylo divákovi servírováno ve zpětném sledu událostí (5x2), nám francouzský režisér představuje své zatím životní mistrovské dílo. Film o smyslu života – ČAS, KTERÝ NÁM ZBÝVÁ. Život – „Nikdy neucítíš jeho chuť, dokud si neuvědomíš jeho pomíjivost.“ Příběh mladého atraktivního módního fotografa, který si na první pohled vychutnává život plnými doušky a jehož kariéra stoupá strmě vzhůru... Pak přijde den, kdy při práci v ateliéru ztratí vědomí. Diagnóza zní... rakovina v posledním stádiu. Uvědomujíc si svůj brzký konec, musí Romain začít přehodnocovat hodnoty svého života. „To, čeho se v životě nejvíc bojíme, nemusí být tím nejhorším v našem životě.“
    Žánry:DramaLGBTQ+
    10
  12. Zítra nehrajeme!
    Zítra nehrajeme! (2006)
    Film
    Snímek režiséra a producenta Roberta Altmana (Gosford Park, Hráč) Zítra nehrajeme! nás zavede na poslední den slavné rádiové show. Hlavní postavy příběhu jsou Yolanda a Rhonda Johnsonovy (Meryl Streep a Lily Tomlin), Yolandina dcera Lola (Lindsay Lohan) a duo kovbojů Dusty a Lefty (Woody Harrelson a John C. Reilly). Hvězdné obsazení, strhující herecké výkony a svižný humor jsou důvody, proč si tento film nemůžete nechat ujít.
    59%
    Snímek režiséra a producenta Roberta Altmana (Gosford Park, Hráč) Zítra nehrajeme! nás zavede na poslední den slavné rádiové show. Hlavní postavy příběhu jsou Yolanda a Rhonda Johnsonovy (Meryl Streep a Lily Tomlin), Yolandina dcera Lola (Lindsay Lohan) a duo kovbojů Dusty a Lefty (Woody Harrelson a John C. Reilly). Hvězdné obsazení, strhující herecké výkony a svižný humor jsou důvody, proč si tento film nemůžete nechat ujít.
    11
  13. Domů na vánoce
    Domů na vánoce (2010)
    Film
    Film *Domů na Vánoce*, inspirovaný povídkami norského autora Leviho Henriksena, proplétá osudy lidí, kteří se na Štědrý večer snaží najít cestu domů pod barvami polární záře. Děj se odehrává během několika odpoledních hodin na Štědrý den v městečku Skogli. Jednotlivé příběhy se občas prolínají a postavy v nich představují širokou škálu věkových kategorií a životních situací, od smíření se svým životem až po silnou frustraci. Někteří projevují vůli porozumět svému životu a něco s ním udělat, zatímco jiní se vzdali. Hluboce tragické a melancholické aspekty se mísí s humorem a poněkud lehkovážnými řešeními.
    Žánry:DramaKomedie
    Režie:Bent Hamer
    58%
    Film *Domů na Vánoce*, inspirovaný povídkami norského autora Leviho Henriksena, proplétá osudy lidí, kteří se na Štědrý večer snaží najít cestu domů pod barvami polární záře. Děj se odehrává během několika odpoledních hodin na Štědrý den v městečku Skogli. Jednotlivé příběhy se občas prolínají a postavy v nich představují širokou škálu věkových kategorií a životních situací, od smíření se svým životem až po silnou frustraci. Někteří projevují vůli porozumět svému životu a něco s ním udělat, zatímco jiní se vzdali. Hluboce tragické a melancholické aspekty se mísí s humorem a poněkud lehkovážnými řešeními.
    Žánry:DramaKomedie
    Režie:Bent Hamer
    12
  14. Chata na prodej
    Chata na prodej (2018)
    Film
    • Oneplay
    • Canal+
    • iTunes
    • +2
    Rodiče prodávají starou rodinnou chatu, pro kterou už nemají využití a ani peníze na údržbu. Před předáním chaty novému majiteli však matka (Ivana Chýlková) couvne a vymíní si odklad. Usmyslela si, že na chatě ještě naposledy musí přespat kompletní rodina. Ostatní její nadšení nesdílejí, ale otec se podvolí, jako vždy, syn a jeho bývalá dívka též, dcera přijede z Německa se svým německým přítelem. Protivně upovídaná babička je obelstěna a dědovi je to jedno. Představa rodinné idyly rychle končí už cestou na chatu. Všichni se hádají a nálada skomírá. A druhý den se ztratí dědeček...
    Žánry:Tragikomedie
    57%
    Rodiče prodávají starou rodinnou chatu, pro kterou už nemají využití a ani peníze na údržbu. Před předáním chaty novému majiteli však matka (Ivana Chýlková) couvne a vymíní si odklad. Usmyslela si, že na chatě ještě naposledy musí přespat kompletní rodina. Ostatní její nadšení nesdílejí, ale otec se podvolí, jako vždy, syn a jeho bývalá dívka též, dcera přijede z Německa se svým německým přítelem. Protivně upovídaná babička je obelstěna a dědovi je to jedno. Představa rodinné idyly rychle končí už cestou na chatu. Všichni se hádají a nálada skomírá. A druhý den se ztratí dědeček...
    Žánry:Tragikomedie
    13
  15. All the Days Before Tomorrow
    All the Days Before Tomorrow (2007)
    Film
    56%
    14
Které jsou top filmy na téma sbohem? Ve filmovém žebříčku pro téma sbohem s celkovým počtem 14 titulů vede těchto 5 nejlepších filmů: E. T. – Mimozemšťan, Jeřábi táhnou, Víkend, 25. hodina, Konečná uprostřed cesty, s hlavními hvězdami, jako jsou: Henry Thomas, Drew Barrymore, Robert MacNaughton, Peter Coyote, Dee Wallace, Erika Eleniak. Dostupnost na online streamovacích platformách (Netflix, HBO Max, Amazon Prime Video, Disney+, Oneplay, Prima Plus, SkyShowtime a nebo iVysílání) poznáte podle ikony u názvu filmu.Stále nevíte, na co se podívat? Vytvořte si svůj vlastní žebříček filmů pomocí vyhledávacího filtru.