Valerie Taylor: Nejlepší filmy a seriály

6.9

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Valerie Taylor: Filmy a seriály

  • Hallmark Hall of Fame
    Hallmark Hall of Fame (1951)
    SeriálRole: First Witch
    Síň slávy Hallmark je americký televizní antologický pořad sponzorovaný společností Hallmark Cards, která sídlí v Kansas City a zabývá se výrobou pohlednic. Jedná se o nejdéle vysílaný pořad v hlavním vysílacím čase v historii televize, který se poprvé objevil v roce 1951 a pokračoval až do roku 2013. Od roku 1954 byly všechny jeho produkce uváděny barevně, ačkoli barevné televizní produkce byly v roce 1954 velmi vzácné. Od svého debutu bylo v pořadu uvedeno mnoho televizních filmů, ačkoli pořad začínal živými televizními přenosy dramat a poté přešel na videozáznamy a nakonec na filmové produkce. Seriál získal osmdesát cen Emmy, dvacet čtyři cen Christopher Awards, jedenáct cen Peabody Awards, devět Zlatých glóbů a čtyři ceny Humanitas Prizes. Jedná se o poslední televizní pořad, jehož název zahrnuje jméno sponzora, což bylo v americké televizi běžnou praxí. Na rozdíl od jiných dlouhodobě vysílaných televizních seriálů se liší tím, že se vysílá pouze příležitostně, a ne podle týdenního programu.
    Žánry:Drama
    82%
    Síň slávy Hallmark je americký televizní antologický pořad sponzorovaný společností Hallmark Cards, která sídlí v Kansas City a zabývá se výrobou pohlednic. Jedná se o nejdéle vysílaný pořad v hlavním vysílacím čase v historii televize, který se poprvé objevil v roce 1951 a pokračoval až do roku 2013. Od roku 1954 byly všechny jeho produkce uváděny barevně, ačkoli barevné televizní produkce byly v roce 1954 velmi vzácné. Od svého debutu bylo v pořadu uvedeno mnoho televizních filmů, ačkoli pořad začínal živými televizními přenosy dramat a poté přešel na videozáznamy a nakonec na filmové produkce. Seriál získal osmdesát cen Emmy, dvacet čtyři cen Christopher Awards, jedenáct cen Peabody Awards, devět Zlatých glóbů a čtyři ceny Humanitas Prizes. Jedná se o poslední televizní pořad, jehož název zahrnuje jméno sponzora, což bylo v americké televizi běžnou praxí. Na rozdíl od jiných dlouhodobě vysílaných televizních seriálů se liší tím, že se vysílá pouze příležitostně, a ne podle týdenního programu.
    Žánry:Drama
    1
  • Went the Day Well?
    Went the Day Well? (1942)
    FilmRole: Nora Ashton
    • Netflix
    72%
    2
  • Hnus
    Hnus (1965)
    FilmRole: madam Denise

    V londýnském bytě spolu žijí dvě naprosto rozdílné sestry Helen (Yvonne Fourneaux) a Carol (Catherine Deneuve). Společenská Helen nachází plné uspokojení v milostném poměru s ženatým Michaelem (Ian Hendry), Carol, která se straní mužů a lidí vůbec, pracuje jako manikérka. Když Helen odjede s milencem k moři, přestává se její osamělá sestra kontrolovat: omluví se z práce pro nemoc a uzavře se ve svém bytě, soužená hrůznými sexuálními sny...

    Režisér Polanski vytváří hororovou studii mentálního rozpadu osobnosti dívky, zatížené sexuálními zábranami. Snímek, který u nás nebyl nikdy uváděn (leda výjimečně v Ponrepu pod názvem Ošklivost), obsahuje drastické sekvence násilí a děsu, nikterak je však nekomentuje a neanalyzuje: kamera zachycuje děj tak, aby divák vnímal obraz z úhlu pohledu labilní Carol, a tak se stávají její hnus a samota také jeho hnusem a samotou. Šílenství se ve filmu nejeví jako osud jedince, nýbrž jako choroba celé společnosti. Film, který napsal sám Polanski se svým dvorním scenáristou Gérardem Brachem, získal na MFF v Berlíně 1965 Stříbrného medvěda.

    70%

    V londýnském bytě spolu žijí dvě naprosto rozdílné sestry Helen (Yvonne Fourneaux) a Carol (Catherine Deneuve). Společenská Helen nachází plné uspokojení v milostném poměru s ženatým Michaelem (Ian Hendry), Carol, která se straní mužů a lidí vůbec, pracuje jako manikérka. Když Helen odjede s milencem k moři, přestává se její osamělá sestra kontrolovat: omluví se z práce pro nemoc a uzavře se ve svém bytě, soužená hrůznými sexuálními sny...

    Režisér Polanski vytváří hororovou studii mentálního rozpadu osobnosti dívky, zatížené sexuálními zábranami. Snímek, který u nás nebyl nikdy uváděn (leda výjimečně v Ponrepu pod názvem Ošklivost), obsahuje drastické sekvence násilí a děsu, nikterak je však nekomentuje a neanalyzuje: kamera zachycuje děj tak, aby divák vnímal obraz z úhlu pohledu labilní Carol, a tak se stávají její hnus a samota také jeho hnusem a samotou. Šílenství se ve filmu nejeví jako osud jedince, nýbrž jako choroba celé společnosti. Film, který napsal sám Polanski se svým dvorním scenáristou Gérardem Brachem, získal na MFF v Berlíně 1965 Stříbrného medvěda.

    3
  • Jde o můj život
    Jde o můj život (1947)
    Film
    68%
    4
  • Faces in the Dark
    Faces in the Dark (1960)
    FilmRole: Miss Hopkins
    64%
    5
  • What a Carve Up
    What a Carve Up (1961)
    FilmRole: Janet Broughton
    Erniemu zemřel strýček Gabriel a aby získal dědictví, musí strávit noc v rodinném sídle se zbytkem jeho poněkud výstředních příbuzných. Ernieho představivost je ovlivněna jeho neustálým ponořováním se do laciných hororových románů, ale jeho nejdivočejší obavy se ukáží jako oprávněné, když hosté začnou umírat.
    Žánry:HororKomedie
    61%
    Erniemu zemřel strýček Gabriel a aby získal dědictví, musí strávit noc v rodinném sídle se zbytkem jeho poněkud výstředních příbuzných. Ernieho představivost je ovlivněna jeho neustálým ponořováním se do laciných hororových románů, ale jeho nejdivočejší obavy se ukáží jako oprávněné, když hosté začnou umírat.
    Žánry:HororKomedie
    6
  • In the Cool of the Day
    In the Cool of the Day (1963)
    FilmRole: Lily Kendrick
    50%
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.