?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Monika Lennartz: Filmy a seriály

  • 1
  • Tannbach - vesnice na dělící čáře
    Tannbach - vesnice na dělící čáře (2015)
    Minisérie
    Konec války přináší naděje, ale také nové konflikty, které nenechají zacelit staré rány. Německá dramatická minisérie o lidských osudech na pozadí dělení Německa. Jak již napovídá název, třídílná německá minisérie se odehrává v malé vesnici, kterou po druhé světové válce prochází hraniční linie mezi západní a východní částí Německa. Fiktivní Tannbach tak v malém představuje ekvivalent nejen poválečného Berlína, ale také celého rozděleného Německa. Právě s ambicí na malém prostoru rozvést klíčová témata poválečné zkušenosti byl celý projekt koncipován. Inspirací pro tvůrce, v čele se zasloužilou producentkou a scenáristkou Gabrielou Sperlovou, byla reálná vesnice Mödlareuth, kterou protéká potok Tannbach, jenž představuje hranici mezi Bavorskem a Durynskem. V roce 1949 po ustanovení východního a západního Německa byla vesnice rozdělena podle této přírodní hranice a o tři roky později byl podél potoka vystavěn dřevěný plot, který v roce 1966 nahradila betonová zeď... Vyprávění minisérie začíná v den, kdy vesnici obsadí americká armáda, ale ještě v posledních chvílích pod nacistickým zřízením se odehraje několik událostí, které zamíchají osudy řady postav. V nadcházejících dnech a letech zdejší obyvatele čeká převzetí Rudou armádou, denacifikace, pozemková reforma, kontrast ideologií Západu a Východu i euforie z nových ideálů a hořkost z jejich mnohoznačného naplňování. Seriál neuhýbá před nelehkými tématy kolektivní viny či zbožného obdivu řadových Němců k Adolfu Hitlerovi, a ani v rámci poválečného rozdělení stran nesklouzává k jednoduchým schématům či prvoplánovým soudům. Naopak široký ansámbl obyvatel vesnice využívá k vykreslení plastického obrazu různorodých osudů a výzev, které na Němce po válce čekaly. Seriál tak současně představuje obraz zevrubné reflexe vlastní minulosti, kterou Němci za uplynulé dekády prošli a které v jiných posttotalitních státech dodnes chybí. V centru dění minisérie stojí mladá dívka Anna, dcera hraběte Georga von Striesowa, která válku prožila chráněná před jejími přímými projevy, a nyní ji čeká nelehké prozření do nového mnohoznačného uspořádání, v němž se navíc minulost odhaluje jako faleš. Její otec coby oficír, který dezertoval z fronty, se stále upíná k tradičním hodnotám starého světa a jeho hierarchii. Generaci bez otců zastupují bratři Friedrich a Lothar, kteří vkládají naděje do nového začátku i nových ideologií, byť každý do jiné. Pro některé postavy přináší konec války prozření a snahu odčinit prohřešky vlastní či svých blízkých. Jiní těžce nesou, že křivdy minulosti zůstávají bez trestu, tím spíše když pragmatismus poválečné obrody zahrnuje i využití těch, kteří byli aktivní součástí předchozího režimu. Rozdělení vesnice vnese do poválečné dynamiky ještě dilemata rozhodování se mezi rodinou i domovem na jedné a sny či ambicemi na druhé straně. (Česká televize)
    Žánry:DramaHistorický
    76%
    Konec války přináší naděje, ale také nové konflikty, které nenechají zacelit staré rány. Německá dramatická minisérie o lidských osudech na pozadí dělení Německa. Jak již napovídá název, třídílná německá minisérie se odehrává v malé vesnici, kterou po druhé světové válce prochází hraniční linie mezi západní a východní částí Německa. Fiktivní Tannbach tak v malém představuje ekvivalent nejen poválečného Berlína, ale také celého rozděleného Německa. Právě s ambicí na malém prostoru rozvést klíčová témata poválečné zkušenosti byl celý projekt koncipován. Inspirací pro tvůrce, v čele se zasloužilou producentkou a scenáristkou Gabrielou Sperlovou, byla reálná vesnice Mödlareuth, kterou protéká potok Tannbach, jenž představuje hranici mezi Bavorskem a Durynskem. V roce 1949 po ustanovení východního a západního Německa byla vesnice rozdělena podle této přírodní hranice a o tři roky později byl podél potoka vystavěn dřevěný plot, který v roce 1966 nahradila betonová zeď... Vyprávění minisérie začíná v den, kdy vesnici obsadí americká armáda, ale ještě v posledních chvílích pod nacistickým zřízením se odehraje několik událostí, které zamíchají osudy řady postav. V nadcházejících dnech a letech zdejší obyvatele čeká převzetí Rudou armádou, denacifikace, pozemková reforma, kontrast ideologií Západu a Východu i euforie z nových ideálů a hořkost z jejich mnohoznačného naplňování. Seriál neuhýbá před nelehkými tématy kolektivní viny či zbožného obdivu řadových Němců k Adolfu Hitlerovi, a ani v rámci poválečného rozdělení stran nesklouzává k jednoduchým schématům či prvoplánovým soudům. Naopak široký ansámbl obyvatel vesnice využívá k vykreslení plastického obrazu různorodých osudů a výzev, které na Němce po válce čekaly. Seriál tak současně představuje obraz zevrubné reflexe vlastní minulosti, kterou Němci za uplynulé dekády prošli a které v jiných posttotalitních státech dodnes chybí. V centru dění minisérie stojí mladá dívka Anna, dcera hraběte Georga von Striesowa, která válku prožila chráněná před jejími přímými projevy, a nyní ji čeká nelehké prozření do nového mnohoznačného uspořádání, v němž se navíc minulost odhaluje jako faleš. Její otec coby oficír, který dezertoval z fronty, se stále upíná k tradičním hodnotám starého světa a jeho hierarchii. Generaci bez otců zastupují bratři Friedrich a Lothar, kteří vkládají naděje do nového začátku i nových ideologií, byť každý do jiné. Pro některé postavy přináší konec války prozření a snahu odčinit prohřešky vlastní či svých blízkých. Jiní těžce nesou, že křivdy minulosti zůstávají bez trestu, tím spíše když pragmatismus poválečné obrody zahrnuje i využití těch, kteří byli aktivní součástí předchozího režimu. Rozdělení vesnice vnese do poválečné dynamiky ještě dilemata rozhodování se mezi rodinou i domovem na jedné a sny či ambicemi na druhé straně. (Česká televize)
    Žánry:DramaHistorický
    2
  • Because You're Mine
    Because You're Mine (2019)
    Film
    72%
    3
  • Neviditelné hledí
    Neviditelné hledí (1973)
    Seriál
    67%
    4
  • Mord mit Aussicht
    Mord mit Aussicht (2008)
    Seriál
    67%
    5
  • Kriminalista
    Kriminalista (2005)
    Seriál

    Sympatický policista jde s ohromující důkladností po stopách každého případu.
    Na obrazovky přichází úspěšný kriminální seriál německé televize ZDF, jehož děj se odehrává v současném Berlíně. V popředí je Bruno Schumann (ztělesňuje ho herec Christian Berkel), sebejistý, sympatický i autoritativní vrchní kriminální inspektor z oddělení vražd, v jehož vystupování se spojuje charisma, šarm i jakýsi nádech tajemna. Má velký smysl pro odpovědnost a spravedlnost, když hledá pravdu o obětech i jejich blízkých. Při vyšetřování neváhá použít nekonvenční metody, také mu nechybí schopnost motivovat účinně svůj pracovní tým bez náznaku arogance a zvůle. Kriminalistická vášeň přesahuje do jeho soukromého života, v němž po rozvodu důležité místo má Dr. Lara Slovjevová z okresního právního zastupitelství. Nejbližšími kolegy Schumanna jsou detektivové Henry Weber a Anne Vogtsová z oddělení vyšetřování vražd. (Česká televize)

    Žánry:Krimi
    65%

    Sympatický policista jde s ohromující důkladností po stopách každého případu.
    Na obrazovky přichází úspěšný kriminální seriál německé televize ZDF, jehož děj se odehrává v současném Berlíně. V popředí je Bruno Schumann (ztělesňuje ho herec Christian Berkel), sebejistý, sympatický i autoritativní vrchní kriminální inspektor z oddělení vražd, v jehož vystupování se spojuje charisma, šarm i jakýsi nádech tajemna. Má velký smysl pro odpovědnost a spravedlnost, když hledá pravdu o obětech i jejich blízkých. Při vyšetřování neváhá použít nekonvenční metody, také mu nechybí schopnost motivovat účinně svůj pracovní tým bez náznaku arogance a zvůle. Kriminalistická vášeň přesahuje do jeho soukromého života, v němž po rozvodu důležité místo má Dr. Lara Slovjevová z okresního právního zastupitelství. Nejbližšími kolegy Schumanna jsou detektivové Henry Weber a Anne Vogtsová z oddělení vyšetřování vražd. (Česká televize)

    Žánry:Krimi
    6
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    7
  • Hubert a Staller
    Hubert a Staller (2011)
    Seriál
    I vraždu lze řešit s nadhledem. Německý kriminální seriál o dvojici svérázných venkovských policistů. Hornobavorská víska Münsing sice čítá něco kolem čtyř tisíc obyvatel, ale přesto o ospalosti nemůže být řeč. Alespoň ve fiktivní podobě této usedlosti v seriálu Hubert a Staller, kde je dějištěm eskapád tamního policejního sboru, ale i mnohých kriminálních případů nejrůznější povahy, od vražd přes vydírání až po únosy. Kolorit úsměvného seriálu vychází především z charakterů venkovských policistů v čele s titulními hrdiny. Franz Hubert a Johannes Staller představují uniformované variace Laurela a Hardyho, jejichž přízemní a selský přístup přináší překvapivě efektivní výsledky. Zatímco první jmenovaný má k případům pragmatický a k životu misantropický přístup, druhý je zapálený fantasta, který práci u policie vnímá coby své životní poslání. Skvadru jak vystřiženou z Policejní akademie dále doplňuje nadutý a tupounský policejní rada Reimund Girwidz a pochůzkář Martin Riedl, ukázkový jeliman. Protipól k humpoláckým mužům zákona představují zdejší ženy jako novinářka Barbara Hansenová, patoložka Anja Lichtová či provozovatelka kavárny Sabrina Rattlingerová, které se vyznačují inteligencí, nadhledem a důvtipem. Seriál Hubert a Staller se stal v Německu jedním z největších hitů posledních let. Koncept na svěží mix nenáročné kriminálky a lidového humoru střílejícího si z autorit vzešel ze skečů, které předváděl populární komik Christian Tramitz ve svém zábavním pořadu Tramitz and Friends spolu s Helmfriedem von Lüttichauem. Postupně vykrystalizovaných figur, které následně oba zosobnili, a výsledného seriálu se ujala německá veřejnoprávní televize ARD a zařadila jej jako součást volného cyklu kriminálek Heiter bis tödlich (Smrtelně rozjařilé). Na základě diváckého úspěchu byl seriál Hubert a Staller jako první z tohoto cyklu rozšířen na více sérií, celkem dohromady čítajících 66 dílů. (Česká televize)
    Žánry:Krimi
    63%
    I vraždu lze řešit s nadhledem. Německý kriminální seriál o dvojici svérázných venkovských policistů. Hornobavorská víska Münsing sice čítá něco kolem čtyř tisíc obyvatel, ale přesto o ospalosti nemůže být řeč. Alespoň ve fiktivní podobě této usedlosti v seriálu Hubert a Staller, kde je dějištěm eskapád tamního policejního sboru, ale i mnohých kriminálních případů nejrůznější povahy, od vražd přes vydírání až po únosy. Kolorit úsměvného seriálu vychází především z charakterů venkovských policistů v čele s titulními hrdiny. Franz Hubert a Johannes Staller představují uniformované variace Laurela a Hardyho, jejichž přízemní a selský přístup přináší překvapivě efektivní výsledky. Zatímco první jmenovaný má k případům pragmatický a k životu misantropický přístup, druhý je zapálený fantasta, který práci u policie vnímá coby své životní poslání. Skvadru jak vystřiženou z Policejní akademie dále doplňuje nadutý a tupounský policejní rada Reimund Girwidz a pochůzkář Martin Riedl, ukázkový jeliman. Protipól k humpoláckým mužům zákona představují zdejší ženy jako novinářka Barbara Hansenová, patoložka Anja Lichtová či provozovatelka kavárny Sabrina Rattlingerová, které se vyznačují inteligencí, nadhledem a důvtipem. Seriál Hubert a Staller se stal v Německu jedním z největších hitů posledních let. Koncept na svěží mix nenáročné kriminálky a lidového humoru střílejícího si z autorit vzešel ze skečů, které předváděl populární komik Christian Tramitz ve svém zábavním pořadu Tramitz and Friends spolu s Helmfriedem von Lüttichauem. Postupně vykrystalizovaných figur, které následně oba zosobnili, a výsledného seriálu se ujala německá veřejnoprávní televize ARD a zařadila jej jako součást volného cyklu kriminálek Heiter bis tödlich (Smrtelně rozjařilé). Na základě diváckého úspěchu byl seriál Hubert a Staller jako první z tohoto cyklu rozšířen na více sérií, celkem dohromady čítajících 66 dílů. (Česká televize)
    Žánry:Krimi
    8
  • Jedni druhých břemena neste
    Jedni druhých břemena neste (1988)
    Film
    63%
    9
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    62%
    10
  • Großstadtrevier
    Großstadtrevier (1986)
    Seriál
    62%
    11
  • Lota ve Výmaru
    Lota ve Výmaru (1975)
    FilmRole: Charlotte, Lottes Tochter
    Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832) byl autorem románu Utrpení mladého Werthera, který se za Goetheho života dočkal dramatizace a odstartoval německé romantické hnutí. Kniha vypráví o mladé lásce a sebevraždě. V tomto východoněmeckém filmu, natočeném podle knihy Thomase Manna, je Lotte (Lilli Palmer) ženou, která posloužila jako předloha pro hrdinku románu Werther. Přijíždí na návštěvu do Goetheho rodného města a její zážitky zde strašidelně kopírují epizody z knihy. Goethe je v tomto velmi korektním, komunistickou stranou sponzorovaném, antihrdinském filmu vykreslen jako pompézní starý nudný člověk a jeho přátelé jako podlézaví pochlebovači.
    Žánry:Drama
    62%
    Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832) byl autorem románu Utrpení mladého Werthera, který se za Goetheho života dočkal dramatizace a odstartoval německé romantické hnutí. Kniha vypráví o mladé lásce a sebevraždě. V tomto východoněmeckém filmu, natočeném podle knihy Thomase Manna, je Lotte (Lilli Palmer) ženou, která posloužila jako předloha pro hrdinku románu Werther. Přijíždí na návštěvu do Goetheho rodného města a její zážitky zde strašidelně kopírují epizody z knihy. Goethe je v tomto velmi korektním, komunistickou stranou sponzorovaném, antihrdinském filmu vykreslen jako pompézní starý nudný člověk a jeho přátelé jako podlézaví pochlebovači.
    Žánry:Drama
    12
  • Festung
    Festung (2012)
    Film
    62%
    13
  • 14
  • Bis zum Horizont, dann links!
    Bis zum Horizont, dann links! (2012)
    FilmRole: Evelyn Miesbach
    Hrdá Annegret Simonová je v domově důchodců nová. Změna prostředí se jí moc nezamlouvá. A právem, říká pan Tiedgen, který by také raději žil sám, než aby o něj bylo pečováno. Cvičební terapie a odpoledne s četbou jsou pro něj ztělesněním nudy. Když jsou obyvatelé domova důchodců pozváni na vyhlídkový let vrtulovým letadlem, Tiedgen dostane nápad, kterým doufá, že na krásnou Annegret udělá dojem...
    Žánry:Komedie
    55%
    Hrdá Annegret Simonová je v domově důchodců nová. Změna prostředí se jí moc nezamlouvá. A právem, říká pan Tiedgen, který by také raději žil sám, než aby o něj bylo pečováno. Cvičební terapie a odpoledne s četbou jsou pro něj ztělesněním nudy. Když jsou obyvatelé domova důchodců pozváni na vyhlídkový let vrtulovým letadlem, Tiedgen dostane nápad, kterým doufá, že na krásnou Annegret udělá dojem...
    Žánry:Komedie
    15
  • 16
  • In aller Freundschaft
    In aller Freundschaft (1998)
    Seriál
    47%
    17
  • SOKO Stuttgart
    SOKO Stuttgart (2009)
    Seriál
    41%
    18
  • Šimpanz Charly
    Šimpanz Charly (1995)
    Seriál
    V tomto seriálu hraje v hlavní roli herec, trochu nezvyklý šimpanz Charly. A ani osud ho nečeká ledajaký: nejdřív padne do rukou gangsterům, jimž nakonec šťastně uteče. Útočiště pak nalezne u Sandry, dcery zvěrolékaře Philippa Martina, jenomže Sandra upadne a ochrne. Samozřejmě se také v příběhu v patřičnou chvíli na scéně objeví policie. Zbývá jen otázka, zda se Sandra opět uzdraví, ale to se dozvíte až v průběhu seriálu. Seriál režíroval Helmut Förnbacher, známý tím, že jeho filmy na publikum vždycky silně působí. Jeho pověst nelhala: už pilotní film dokázal na ZDF nadchnout přes šest milionů diváků.
    Žánry:Drama
    21%
    V tomto seriálu hraje v hlavní roli herec, trochu nezvyklý šimpanz Charly. A ani osud ho nečeká ledajaký: nejdřív padne do rukou gangsterům, jimž nakonec šťastně uteče. Útočiště pak nalezne u Sandry, dcery zvěrolékaře Philippa Martina, jenomže Sandra upadne a ochrne. Samozřejmě se také v příběhu v patřičnou chvíli na scéně objeví policie. Zbývá jen otázka, zda se Sandra opět uzdraví, ale to se dozvíte až v průběhu seriálu. Seriál režíroval Helmut Förnbacher, známý tím, že jeho filmy na publikum vždycky silně působí. Jeho pověst nelhala: už pilotní film dokázal na ZDF nadchnout přes šest milionů diváků.
    Žánry:Drama
    19

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.