?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Pierre Chevalier: Filmy a seriály

  • Tale of the Three Jewels
    Tale of the Three Jewels (1995)
    Film
    V Gaze zmítané konflikty se palestinský chlapec Yusef nechá okouzlit krásnou Romkou a pohádkovým světem, který mu vypráví. Společně objevují přírodu, mysticismus a úvahy o jejich budoucnosti, a zároveň se učí žít s krutostí, která je obklopuje kolem roku 1990. Yusefova rodina živoří v táboře u moře, zatímco otec je ve vězení a jeho silně ozbrojený bratr na útěku a střetává se s izraelskými vojáky. Salah, Yusefův spolužák z bohaté arabské rodiny, se jim snaží věrně pomáhat, zatímco Yusef pomáhá starému, slepému sousedovi uniknout z jeho osamělého opuštění do severoamerického světa snů, na který tak dlouho čekal.
    70%
    V Gaze zmítané konflikty se palestinský chlapec Yusef nechá okouzlit krásnou Romkou a pohádkovým světem, který mu vypráví. Společně objevují přírodu, mysticismus a úvahy o jejich budoucnosti, a zároveň se učí žít s krutostí, která je obklopuje kolem roku 1990. Yusefova rodina živoří v táboře u moře, zatímco otec je ve vězení a jeho silně ozbrojený bratr na útěku a střetává se s izraelskými vojáky. Salah, Yusefův spolužák z bohaté arabské rodiny, se jim snaží věrně pomáhat, zatímco Yusef pomáhá starému, slepému sousedovi uniknout z jeho osamělého opuštění do severoamerického světa snů, na který tak dlouho čekal.
    1
  • Pravidelní milenci
    Pravidelní milenci (2005)
    Film
    Černobílá statická kamera se takřka tři hodiny zblízka dívá na skupinku mladíků a dívek. Její pohled nic nerozptyluje, neboť drtivá většina scén se odehrává v interiérech několika bytů, jejichž zdi jako by symbolizovaly izolovanost hrdinů a jejich uvězněnost v dogmatických politických tezích. Píše se rok 1968, na pařížských ulicích rostou barikády a všichni, které sledujeme, se účastní šarvátek s policií, protože jsou nespokojeni se svými životy a věří v osvobodivou sílu revoluce. Srovnávají Ježíše a Maa, přemýšlejí, jak „vnutit dělníkům revoluci proti jejich vůli“, kouří opium a učí se vyznávat volnou lásku. Nejhůř to jde Françoisovi, dvacetiletému básníkovi, jenž se právě zamiloval do sochařky Lilie, která mu dává najevo, že ani silná náklonnost jí nezabrání ve vztazích s jinými muži...
    Žánry:DramaHistorický
    69%
    Černobílá statická kamera se takřka tři hodiny zblízka dívá na skupinku mladíků a dívek. Její pohled nic nerozptyluje, neboť drtivá většina scén se odehrává v interiérech několika bytů, jejichž zdi jako by symbolizovaly izolovanost hrdinů a jejich uvězněnost v dogmatických politických tezích. Píše se rok 1968, na pařížských ulicích rostou barikády a všichni, které sledujeme, se účastní šarvátek s policií, protože jsou nespokojeni se svými životy a věří v osvobodivou sílu revoluce. Srovnávají Ježíše a Maa, přemýšlejí, jak „vnutit dělníkům revoluci proti jejich vůli“, kouří opium a učí se vyznávat volnou lásku. Nejhůř to jde Françoisovi, dvacetiletému básníkovi, jenž se právě zamiloval do sochařky Lilie, která mu dává najevo, že ani silná náklonnost jí nezabrání ve vztazích s jinými muži...
    Žánry:DramaHistorický
    2
  • Nationale 7
    Nationale 7 (2000)
    Film
    V domově pro tělesně postižené u Toulonu René všichni jednomyslně nenávidí. Padesátník s myopatií má popudlivou a vzpurnou povahu. Ale nedokáže odolat provokacím, upřímnosti a přímosti Julie, začínající speciální pedagožky. Přizná se jí, že by se chtěl milovat se ženou, než ho jeho degenerativní nemoc definitivně dostihne. Julie se pak vydá hledat jednu z prostitutek, které pracují v karavanech podél silnice N7.
    Žánry:DramaKomedie
    69%
    V domově pro tělesně postižené u Toulonu René všichni jednomyslně nenávidí. Padesátník s myopatií má popudlivou a vzpurnou povahu. Ale nedokáže odolat provokacím, upřímnosti a přímosti Julie, začínající speciální pedagožky. Přizná se jí, že by se chtěl milovat se ženou, než ho jeho degenerativní nemoc definitivně dostihne. Julie se pak vydá hledat jednu z prostitutek, které pracují v karavanech podél silnice N7.
    Žánry:DramaKomedie
    3
  • Petit voleur, Le
    Petit voleur, Le (1999)
    Film
    V tomto francouzském dramatu se dospívající chlapec zaplete do kriminálního života, aniž by si uvědomoval následky. S. je náladový mladík, který přijde o práci v pekárně a rozhodne se spojit s partou zlodějů přibližně stejného věku. S. a jeho kumpáni jsou spíše nýmandi, kteří se pouštějí do druhořadých vloupání pro staršího bosse zločinu, ale jeho ochota dělat, co se mu řekne, mu pomáhá stoupat po žebříčku k větším a lukrativnějším zakázkám. Nicméně, S. postrádá zralost nebo zkušenosti, aby se vyrovnal s riziky, a po několika katastrofálních chybách zjistí, že jeho štěstí klesá mnohem rychleji, než rostlo.
    68%
    V tomto francouzském dramatu se dospívající chlapec zaplete do kriminálního života, aniž by si uvědomoval následky. S. je náladový mladík, který přijde o práci v pekárně a rozhodne se spojit s partou zlodějů přibližně stejného věku. S. a jeho kumpáni jsou spíše nýmandi, kteří se pouštějí do druhořadých vloupání pro staršího bosse zločinu, ale jeho ochota dělat, co se mu řekne, mu pomáhá stoupat po žebříčku k větším a lukrativnějším zakázkám. Nicméně, S. postrádá zralost nebo zkušenosti, aby se vyrovnal s riziky, a po několika katastrofálních chybách zjistí, že jeho štěstí klesá mnohem rychleji, než rostlo.
    4
  • Marius et Jeannette
    Marius et Jeannette (1997)
    Film
    Jeanette je svobodná matka žijící v dělnické čtvrti v Marseille. Snaží se uživit sebe a své dvě děti z platu pokladní v supermarketu a bydlí v bytovém komplexu, kde je každý s každým v těsném kontaktu. Marius pracuje jako ostraha v cementárně, která zkrachovala. Nelegálně obývá budovu, protože továrna má být brzy zbourána a on bude peníze potřebovat později. Jednoho dne Jeanette náhodou projíždí kolem továrny a spatří několik plechovek s barvou. Pokusí se dvě z nich odnést domů. Marius ji zahlédne a snaží se ji odehnat, zatímco ona ho častuje kletbami proti kapitalistickému systému. Následujícího dne se u jejích dveří objeví kajícný Marius s plechovkami barev v ruce. Brzy se spřátelí a začíná rozkvétat romance, i když se rychle ukáže, že Jeanettininy fantazie z romantických románů se trochu liší od toho, co má na mysli Marius.
    67%
    Jeanette je svobodná matka žijící v dělnické čtvrti v Marseille. Snaží se uživit sebe a své dvě děti z platu pokladní v supermarketu a bydlí v bytovém komplexu, kde je každý s každým v těsném kontaktu. Marius pracuje jako ostraha v cementárně, která zkrachovala. Nelegálně obývá budovu, protože továrna má být brzy zbourána a on bude peníze potřebovat později. Jednoho dne Jeanette náhodou projíždí kolem továrny a spatří několik plechovek s barvou. Pokusí se dvě z nich odnést domů. Marius ji zahlédne a snaží se ji odehnat, zatímco ona ho častuje kletbami proti kapitalistickému systému. Následujícího dne se u jejích dveří objeví kajícný Marius s plechovkami barev v ruce. Brzy se spřátelí a začíná rozkvétat romance, i když se rychle ukáže, že Jeanettininy fantazie z romantických románů se trochu liší od toho, co má na mysli Marius.
    5
  • 2000 očima ...: Kniha života
    2000 očima ...: Kniha života (1998)
    Film
    Je 31. 12. 1999 a na letišti JFK v New Yorku se objeví Ježíš se svou atraktivní asistentkou Magdalenou. Svět se trápí neodbytnou myšlenkou - bude konec století a tisíciletí znamenat zároveň konec života na Zemi? A právě proto je tu Ježíš. Bude třeba svést boj se silným Ďáblem za lidskou duši, riskovat hněv a zatracení nebes a vybojovat svůj vlastní boj o to, zaslouží-li si vůbec tento rod svou spásu. Neklidný obrazový kaleidoskop rychle se pohybujících záběrů a dynamický hudební doprovod ilustrují šílenost našeho přetechnizovaného světa, v němž člověk denně závodí s časem, vůbec však nedojde dál, než kdyby šel pomalu.
    Žánry:Komedie
    66%
    Je 31. 12. 1999 a na letišti JFK v New Yorku se objeví Ježíš se svou atraktivní asistentkou Magdalenou. Svět se trápí neodbytnou myšlenkou - bude konec století a tisíciletí znamenat zároveň konec života na Zemi? A právě proto je tu Ježíš. Bude třeba svést boj se silným Ďáblem za lidskou duši, riskovat hněv a zatracení nebes a vybojovat svůj vlastní boj o to, zaslouží-li si vůbec tento rod svou spásu. Neklidný obrazový kaleidoskop rychle se pohybujících záběrů a dynamický hudební doprovod ilustrují šílenost našeho přetechnizovaného světa, v němž člověk denně závodí s časem, vůbec však nedojde dál, než kdyby šel pomalu.
    Žánry:Komedie
    6
  • Son frère
    Son frère (2003)
    Film
    Thomas umírá. Smířil se s tím. Rozhodl se, že bude na smrt čekat tady, v domě na pláži, kde strávil dětství. „Jsem s ním. Pořád je ještě léto. Nikdy jsem si neuvědomil, že lidé mohou umírat v létě. Myslel jsem si, že smrt je cosi, co se vždycky přihodí v zimě, že vyžaduje chlad, šedivé nebe a mizérii. Uvědomil jsem si ale, že může svou práci dělat i na slunci, za denního světla. Myslím, že k Thomasovi přijde za denního světla...“ Úsporně lakonický snímek Patrice Chéreaua se ve svém popisu bolesti a chátrání dostává daleko za hranice běžně očekávaných emocí. Nechává za sebou složité rodinné vztahy, které předcházely noci, kdy Thomas navštívil svého mladšího bratra Luca, lásku, sex i lítost – to vše v té chvíli totiž ztratilo smysl. Thomasova podivná nemoc, na niž snad lékaři ani neznají lék, uvrhla oba bratry do intimity, vyhrazené jen osudově tragickým situacím, kterou sdílejí a vnímají jakoby v izolaci od zbytku světa. Režisér zcela neemocionálně, ale s tichým porozuměním, z bezprostřední blízkosti sleduje postupnou degradaci Thomasova těla i proměnu Lucovy duše a jejich cestu k té nejzákladnější nutnosti, jíž je smrt a její přijetí. Za režii minimalistického, hluboce působivého snímku, natočeného podle stejnojmenného románu Philippa Bessona, získal Patrice Chéreau na MFF v Berlíně Stříbrného medvěda za režii. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaLGBTQ+
    59%
    Thomas umírá. Smířil se s tím. Rozhodl se, že bude na smrt čekat tady, v domě na pláži, kde strávil dětství. „Jsem s ním. Pořád je ještě léto. Nikdy jsem si neuvědomil, že lidé mohou umírat v létě. Myslel jsem si, že smrt je cosi, co se vždycky přihodí v zimě, že vyžaduje chlad, šedivé nebe a mizérii. Uvědomil jsem si ale, že může svou práci dělat i na slunci, za denního světla. Myslím, že k Thomasovi přijde za denního světla...“ Úsporně lakonický snímek Patrice Chéreaua se ve svém popisu bolesti a chátrání dostává daleko za hranice běžně očekávaných emocí. Nechává za sebou složité rodinné vztahy, které předcházely noci, kdy Thomas navštívil svého mladšího bratra Luca, lásku, sex i lítost – to vše v té chvíli totiž ztratilo smysl. Thomasova podivná nemoc, na niž snad lékaři ani neznají lék, uvrhla oba bratry do intimity, vyhrazené jen osudově tragickým situacím, kterou sdílejí a vnímají jakoby v izolaci od zbytku světa. Režisér zcela neemocionálně, ale s tichým porozuměním, z bezprostřední blízkosti sleduje postupnou degradaci Thomasova těla i proměnu Lucovy duše a jejich cestu k té nejzákladnější nutnosti, jíž je smrt a její přijetí. Za režii minimalistického, hluboce působivého snímku, natočeného podle stejnojmenného románu Philippa Bessona, získal Patrice Chéreau na MFF v Berlíně Stříbrného medvěda za režii. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaLGBTQ+
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.