Pauline Lafont: Nejlepší filmy a seriály

6.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pauline Lafont: Filmy a seriály

  • Děda se dal na odboj
    Děda se dal na odboj (1983)
    FilmRole: Colette Bourdelle, fille Bourdelle
    67%
    1
  • Champs-Elysées
    Champs-Elysées (1982)
    Seriál
    67%
    2
  • 3
  • Chlapec ze zátoky
    Chlapec ze zátoky (1984)
    Film
    Dospívající chlapec z katolické rodiny v Glace Bay na ostrově Cape Breton v Novém Skotsku se v 30. letech 20. století potýká s problémy dospívání: Má se stát knězem? Co má dělat s vraždou, které byl svědkem a kterou spáchal místní policista a vážený farník? A jak daleko by měl zajít se svou přítelkyní, která je shodou okolností dcerou vraha?
    Žánry:DramaRetro
    63%
    Dospívající chlapec z katolické rodiny v Glace Bay na ostrově Cape Breton v Novém Skotsku se v 30. letech 20. století potýká s problémy dospívání: Má se stát knězem? Co má dělat s vraždou, které byl svědkem a kterou spáchal místní policista a vážený farník? A jak daleko by měl zajít se svou přítelkyní, která je shodou okolností dcerou vraha?
    Žánry:DramaRetro
    4
  • Été en pente douce, L'
    Été en pente douce, L' (1987)
    FilmRole: Lilas
    Po smrti matky dědí ctižádostivý spisovatel Fane rodinný dům a pozemky. Vrací se domů se svou přítelkyní Lilas, která není zrovna bystrá. Musí se postarat o svého bratra Mo, který je tak trochu ťulpas, a čelit chamtivému majiteli garáže, jenž touží po Faneho majetku, aby rozšířil své podnikání. Když snahy o koupi pozemku selžou, mechanik poštve místní proti této zvláštní trojici.
    Žánry:Drama
    63%
    Po smrti matky dědí ctižádostivý spisovatel Fane rodinný dům a pozemky. Vrací se domů se svou přítelkyní Lilas, která není zrovna bystrá. Musí se postarat o svého bratra Mo, který je tak trochu ťulpas, a čelit chamtivému majiteli garáže, jenž touží po Faneho majetku, aby rozšířil své podnikání. Když snahy o koupi pozemku selžou, mechanik poštve místní proti této zvláštní trojici.
    Žánry:Drama
    5
  • Šílená láska
    Šílená láska (1985)
    FilmRole: Martine (uncredited)
    • Netflix
    Leon byl právě propuštěn z blázince. Na cestě z Maďarska do Francie potkává Mickeyho, který právě úspěšně vyloupil banku. Mickey je šéfem podsvětí a chystá pomstu konkurenčním bratrům Veninovým, kteří napadli jeho dívku, prostitutku Mary. Zobrazení nevinného člověka ve společnosti, která je zkažená, takové je hlavní téma Zulawského filmu, vytvořeného volně na motivy slavného románu Idiot od světoznámého psychologa lidských duší Fjodora Michajloviče Dostojevského. Zulawski je jeden z mála režisérů, kteří se nebojí přijít s klasikou v novém hávu, a to se zdařilou aktualizací na současné poměry. L'Amour Braque je tak svěží variací na dílo z konce 19. století, odehrává se však v současné Francii uprostřed vřavy hektické civilizace. Vedle Possession je opus L'Amour Braque považován za autorovo nejúplnější dílo, technicky dokonalé a režijně virtuózní. Nesmlouvavě expresivní, divoké a zběsilé, ale také hluboce lyrické a meditativní. V hlavní roli se objevila budoucí diva francouzské kinematografie, mladičká Sophie Marceau. Celému snímku vévodí obdivuhodný smysl pro tempo. Důraz se klade na dynamickou akci, balancující na hraně dobrodružných eskapád a bizarní grotesky. V úvodu sledujeme útok gangsterů na banku, kteří jsou maskovaní jako postavičky z kreslených filmů. Kamera je neustále v akci a mnoho scén se symbolicky odehrává v krouživých a vertikálních jízdách, které kontrastují se symbolickými scénami ve vlaku.
    Žánry:DramaRomantický
    62%
    Leon byl právě propuštěn z blázince. Na cestě z Maďarska do Francie potkává Mickeyho, který právě úspěšně vyloupil banku. Mickey je šéfem podsvětí a chystá pomstu konkurenčním bratrům Veninovým, kteří napadli jeho dívku, prostitutku Mary. Zobrazení nevinného člověka ve společnosti, která je zkažená, takové je hlavní téma Zulawského filmu, vytvořeného volně na motivy slavného románu Idiot od světoznámého psychologa lidských duší Fjodora Michajloviče Dostojevského. Zulawski je jeden z mála režisérů, kteří se nebojí přijít s klasikou v novém hávu, a to se zdařilou aktualizací na současné poměry. L'Amour Braque je tak svěží variací na dílo z konce 19. století, odehrává se však v současné Francii uprostřed vřavy hektické civilizace. Vedle Possession je opus L'Amour Braque považován za autorovo nejúplnější dílo, technicky dokonalé a režijně virtuózní. Nesmlouvavě expresivní, divoké a zběsilé, ale také hluboce lyrické a meditativní. V hlavní roli se objevila budoucí diva francouzské kinematografie, mladičká Sophie Marceau. Celému snímku vévodí obdivuhodný smysl pro tempo. Důraz se klade na dynamickou akci, balancující na hraně dobrodružných eskapád a bizarní grotesky. V úvodu sledujeme útok gangsterů na banku, kteří jsou maskovaní jako postavičky z kreslených filmů. Kamera je neustále v akci a mnoho scén se symbolicky odehrává v krouživých a vertikálních jízdách, které kontrastují se symbolickými scénami ve vlaku.
    Žánry:DramaRomantický
    6
  • Poulet au vinaigre
    Poulet au vinaigre (1985)
    FilmRole: Henriette
    58%
    7
  • Pěstuj si pravačku
    Pěstuj si pravačku (1987)
    FilmRole: Golfer
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    57%
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    8
  • Nenávidím herce
    Nenávidím herce (1986)
    FilmRole: Elvina
    57%
    9
  • Pactole, Le
    Pactole, Le (1985)
    FilmRole: Anne Beaulieu
    Yves Beaulieu žije se svou ženou Anne, dcerou Stephanií a tchyní. Je unavený ze své nebezpečné, nevděčné, špatně placené a nedoceněné práce pyrotechnika, a tak se Yves rozhodne zkusit štěstí a provede loupež v nedalekém supermarketu. Pronásledován inspektorem Rousseletem (Patrick Sébastien) je vystaven záhadnému vydírání a snaží se uniknout spravedlnosti, aby si užil plody svého zločinu.
    Žánry:Krimi
    55%
    Yves Beaulieu žije se svou ženou Anne, dcerou Stephanií a tchyní. Je unavený ze své nebezpečné, nevděčné, špatně placené a nedoceněné práce pyrotechnika, a tak se Yves rozhodne zkusit štěstí a provede loupež v nedalekém supermarketu. Pronásledován inspektorem Rousseletem (Patrick Sébastien) je vystaven záhadnému vydírání a snaží se uniknout spravedlnosti, aby si užil plody svého zločinu.
    Žánry:Krimi
    10
  • Vive les femmes!
    Vive les femmes! (1984)
    FilmRole: Pauline
    48%
    11
  • Galette du roi, La
    Galette du roi, La (1986)
    FilmRole: Maria-Helena
    • Netflix
    44%
    12

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.