?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Eloïse Beaune: Filmy a seriály

  • Prénom Carmen
    Prénom Carmen (1983)
    FilmRole: Eloïse (uncredited)
    • Netflix
    63%
    1
  • Paradis pour tous
    Paradis pour tous (1982)
    Film
    Doktor Valois vynalezl "bleskovou terapii", lék pro lidi trpící depresemi. Poté, co ji otestoval na opicích, zkouší ji na prvním lidském pacientovi, Alainu Durieuxovi. Terapie má obrovský úspěch, všichni jsou šťastní, snad kromě Alainovy ženy, Jeanne, která se obává změn v Alainově osobnosti. Další pacienti se podrobují léčbě s podobnými úspěchy a Valois je nadšený. Ale opice se mění: ty, které nebyly vyléčeny, šílí z přehnané stability a stereotypního chování vyléčených jedinců. A stejně tak i lidé. Když si Valois uvědomí, že už proces nedokáže zastavit, rozhodne se "blesknout" sám sebe.
    Žánry:DramaKomedie
    63%
    Doktor Valois vynalezl "bleskovou terapii", lék pro lidi trpící depresemi. Poté, co ji otestoval na opicích, zkouší ji na prvním lidském pacientovi, Alainu Durieuxovi. Terapie má obrovský úspěch, všichni jsou šťastní, snad kromě Alainovy ženy, Jeanne, která se obává změn v Alainově osobnosti. Další pacienti se podrobují léčbě s podobnými úspěchy a Valois je nadšený. Ale opice se mění: ty, které nebyly vyléčeny, šílí z přehnané stability a stereotypního chování vyléčených jedinců. A stejně tak i lidé. Když si Valois uvědomí, že už proces nedokáže zastavit, rozhodne se "blesknout" sám sebe.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Pěstuj si pravačku
    Pěstuj si pravačku (1987)
    FilmRole: Mother
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    57%
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    3
  • Hiver 54, l'abbé Pierre
    Hiver 54, l'abbé Pierre (1989)
    Film
    Francie se po druhé světové válce zotavovala pomalu. Ekonomika byla v troskách a mnoho lidí žilo v chudobě a bez domova, spali pod mosty a kde se dalo. Zima 1953-54 byla obzvláště krutá, jedna z nejchladnějších v historii. Otec Pierre (Lambert Wilson), farář, viděl utrpení těchto lidí (a jejich častou smrt v důsledku mrazu) a byl dojat k tomu, aby napsal francouzské vládě a požádal o pomoc. Jeho dopis, který byl zveřejněn v novinách, vyvolal obrovskou vlnu podpory pro pomoc bezdomovcům. Podařilo se mu založit charitativní skupinu (která funguje dodnes) s názvem "Les Chiffoniers d'Emmaüs" neboli "Hadraři z Emauz", aby jim zprostředkoval pomoc. Tento životopisný film vypráví pravdivý příběh úspěšného úsilí abbého Pierra v těch letech.
    Režie:Denis Amar
    56%
    Francie se po druhé světové válce zotavovala pomalu. Ekonomika byla v troskách a mnoho lidí žilo v chudobě a bez domova, spali pod mosty a kde se dalo. Zima 1953-54 byla obzvláště krutá, jedna z nejchladnějších v historii. Otec Pierre (Lambert Wilson), farář, viděl utrpení těchto lidí (a jejich častou smrt v důsledku mrazu) a byl dojat k tomu, aby napsal francouzské vládě a požádal o pomoc. Jeho dopis, který byl zveřejněn v novinách, vyvolal obrovskou vlnu podpory pro pomoc bezdomovcům. Podařilo se mu založit charitativní skupinu (která funguje dodnes) s názvem "Les Chiffoniers d'Emmaüs" neboli "Hadraři z Emauz", aby jim zprostředkoval pomoc. Tento životopisný film vypráví pravdivý příběh úspěšného úsilí abbého Pierra v těch letech.
    Režie:Denis Amar
    4
  • V zajetí těla
    V zajetí těla (2003)
    Film
    Striptérce Lauře nabídne nesmělý obdivovatel Marco, aby nechala svlékání, odjela s ním v jeho Porsche na jeho zámek a stala se jeho manželkou. Laura samozřejmě řekne ano. Jenže cukrování dvou hrdliček musí být o pár měsíců odloženo, protože Laura na své cestě za štěstím havaruje a probudí se až o pár týdnů později v nemocnici, hluchá a děsivě pořezaná v obličeji. Marco ani přes nově vzniklou situaci neucukne a dál už to probíhá, jak sliboval - krásný zámek, absolutní přepych. Ale všechno není tak idylické... spíše podezřelé. Proč Marco roztrhal dopis, který poslala kamarádce? Proč jí tvrdil, že je zahradní architekt, když dříve pracoval jako chirurg specializující se na transplantaci orgánů? Proč má Laura pocit, že její tělo není úplně její... Mrazivý thriller, při jehož sledování se nebudete cítit ve své kůži.
    Žánry:Thriller
    56%
    Striptérce Lauře nabídne nesmělý obdivovatel Marco, aby nechala svlékání, odjela s ním v jeho Porsche na jeho zámek a stala se jeho manželkou. Laura samozřejmě řekne ano. Jenže cukrování dvou hrdliček musí být o pár měsíců odloženo, protože Laura na své cestě za štěstím havaruje a probudí se až o pár týdnů později v nemocnici, hluchá a děsivě pořezaná v obličeji. Marco ani přes nově vzniklou situaci neucukne a dál už to probíhá, jak sliboval - krásný zámek, absolutní přepych. Ale všechno není tak idylické... spíše podezřelé. Proč Marco roztrhal dopis, který poslala kamarádce? Proč jí tvrdil, že je zahradní architekt, když dříve pracoval jako chirurg specializující se na transplantaci orgánů? Proč má Laura pocit, že její tělo není úplně její... Mrazivý thriller, při jehož sledování se nebudete cítit ve své kůži.
    Žánry:Thriller
    5
  • Éducation anglaise
    Éducation anglaise (1983)
    Film
    47%
    6
  • Frank and I
    Frank and I (1984)
    FilmRole: Miss Dundas
    44%
    7
  • Ça n'arrive qu'à moi
    Ça n'arrive qu'à moi (1985)
    FilmRole: L'hôtesse
    • Netflix
    43%
    8
  • Ça va faire mal!
    Ça va faire mal! (1982)
    Film
    37%
    9
  • Baby Cat
    Baby Cat (1983)
    FilmRole: Annie
    33%
    10

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.