55%

Komentáře a recenze 12

avenis
avenis
8 458 bodů
7
No, zábavné to je... hlavně díky Martě Issové, jejíž bohorovná postava mě baví nejvíc. První díl klasicky rozdal karty a představil zúčastněné... Postupně jsem se během následujících sedmi dílů střídavě bavila, nudila a styděla. Není to úplně blbé, ale často tlačené, nastavované a místy divné. Oceňuji snahu tvůrců poodhalit zákulisní praktiky, jen proto dávám 7 bodů.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 021 bodů
7
Seriál mi připadal velmi nevyrovnaný. Některý díl mě potěšil, že jsem se začala těšit na nový, ale ten se mi zas nelíbil vůbec. Nebo málo. Poslední díl byl dobrý. Zuzana Kronerová s psíkem Gabinem. Rovněž Martha Issová zde zazářila. Ale některé postavy byly tak nevýrazné, že si na ně po odvysílání už ani nevzpomenu. Třeba Táňa Pauhofová. Ale vzhledem k tomu, že na romantické komedie Tv Prima téměř nikdy nekoukám, tak tohle byla docela příjemná změna. Ovšem ten 8. díl jsem si musela pustit z Prima+. Zjistila jsem, že další týden už jde něco jiného a neměla bych ten seriál ucelený, s posledním dílem.
Pasadenka
Pasadenka
608 bodů
7
Ale jo. Funguje to. Hezká komická odlehčená minisérie z prostředí filmového. Hlavně jeho zákulisí. Moc povedená adaptace, kterou se tvůrcům povedlo napasovat na české poměry zcela uvěřitelně.

Kromě ústředních postav z castingové agentury se děj rozlévá epizodně na řešení nejrůznějších dramat spojených s jejich svěřenci. A aby to nebylo takové suché, tak každý agent má i svojí vlastní dějovou linku napříč seriálem. Asi nelze říct, že by zde nějaká linka dominovala nad ostatními, a i když Maštalír se svou utajenou dcerou Viky vyčnívá nejvíc, z celkové stopáže nedostávají zas tolik prostoru, jak by si zasloužili.

Seriál pobavil a na 6 epizodách to uteklo opravdu rychle a klidně by mohl rozvinout osobnější dramata, ale chápu, že na tak krátkém prostoru nezbyl čas. Předloha je mnohem košatější, je kde čerpat a samotný seriál končí příjemně a lze na co navázat. Tak uvidíme, zda na sebe vydělal. :)
DavidHajek
165 bodů
2
Ja nevim, ja jsem asi nekde zakopl a uvodil se, tohle se mi jen zda. Schizofrenni postavy, ktere hraji samy sebe nebo vlastne ne (hrozi verejne zkosoctvercovani), humor typu "pro bystreho divaka", kde pomlouva Issova samu sebe... Hele, ja chapu, ze hypo se musi platit a kvalitni produkce u nas neni prilis. Ale tohle? Jo, sorry, ja vim, je to TV Prima, televize pro mene kognitivne silne obcany teto male zemicky, Stanice pro hustotou neuronu proste preposilace pravdy po mejlech a fanousku polojaponce s maminkou z moravy a velkopodnikatele, ktery urcite nema duvod krast capi v hnizde...
Dva body davam proto, ze TV Prima ma horsi dno a tak jsem pulku prospal, tedy nejaky soukromy cas jsem zachranil spankem.
Jakub Kryštof
Jakub Kryštof
72 bodů
6
Příspěvek obsahuje spoiler!
robert_bobby_knobloch
17 bodů
10
Dlouho jsem se takhle nepobavil u takové seriálu, škoda že není druhá série.
  • Herci
  • Vtipy
tlavelza
tlavelza
6 bodů
1
Sledujeme už 4 díl Vytoč mého agenta a stále větší katastrofa,vůbec nevím co si mám myslet o současným natáčení rychlokvašek seriálů.Nedávno jsme viděli pár dílů Eliška a Damián,řekl bych,že to jsou podobně natočené rychlokvašky a vlastně o ničem.Člověk kouká na seriál a usíná nudou a druhý den kroutí očima co vlastně dokáží natočit.Vytoč mého agenta bych zařadil na sledování v neděli ráno v 7:15 před Studiem kamarád a Elišku a Damiána ve 13:00 při usínání po výborném obědě.Jo a díly Bodyguardi bych dal taky v neděli ráno v 5:15.Prostě poslední dobou je natáčení seriálů jedna perla za druhou,to nikdo nekontroluje co se natáčí za peníze z reklam??????????
Vasodo
Vasodo
4 bodů