65%

Komentáře a recenze 43

jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
7
Fanoušek Evil Dead série by mohl odejít z kina spokojený. Má to všechno, co by tento titul měl mít a ještě něco navíc v trochu jiném kabátku, který ctí a zároveň upgraduje jisté prvky původních filmů. Někomu by se nemuselo zamlouvat, že formát více zvážněl a snaží se hrát na trochu děsivější strunu, ale moje osobní očekávání mě nechalo tak nějak se strachem na uzdě a kniha Naturom Demento je pro mě spíše pohádkou na pobavení, než děsivými představami a proto si hovím v jednotlivých gore a creepy scénách spíše více uvolněně a to se mi líbí, protože tohle přesně v tomhle žánru hledám. Herecky je to slušně odvedené a snad ani jedna postava tady zbytečně nepřehrává. Nicméně Alyssa je klenotem tohoto filmu a žasnul jsem nad jejím posednutím, křikem, hláškami a make-upem. Zvukově je ten film v hororovém žánru opravdu nejdál za poslední roky a často mě překvapovalo, jak mě jen zvuk dokáže hezky navnadit na nadcházející scénu plnou gore vymožeností a šílených nápadů. Krve máme v bytovce také dost a Lee Cronin opravdu dokázal využít tuhle lokaci na maximum a budu moc rád, pokud v podobném duchu bude pokračovat případné pokračování. Budu se těšit.
ondy9
ondy9
1 491 bodů
4
No to si ze mě děláte srandu. Začátek sice poměrně slibný, ale od půlky, kdy se film díky bohu konečně rozjede, je to každou scénou horší a horší. Příběh nulový, nezajímavé postavy mezi sebou nemají absolutně žádnou chemii, která by poukazovala na to, že si jsou příbuzné a nějaké rozuzlení či alespoň posunutí vpřed se nekoná. Sakra, tohle je značka Lesní duch, jedna z nejlepší ve svém žánru, jak někdo může natočit tak zbytečný a nic nepřidávající film, vždyť je to kacířství Kristovy rány. Jak může démon, potom co ho doslova rozkašili na tatarák ještě stále otravovat nepobírám, stejně jako ostatní nesrovnalosti a kontinuity mezi tímto "pokračováním" a předešlým dílem. Jediné úžasné věci, co film nabízí, jsou efekty a herecké výkony, ale víc ani muk. Možná OK horor, ale hrozné pokračování, bohužel 👻 40%
virgoii
virgoii
1 458 bodů
1
Příběh nulový, nezajímavé postavy,atmosféra nic moc, krvavý chaos ,o strachu a napětí nemůže být ani řeč,tohle se vážně nepovedlo!
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
8
„Dead by Dawn! DEAD BY DAWN!“… Vůbec netuším co si o tomto počinu mám vůbec myslet. Je to takový… jako jo i ne. Filmu se opravdu musí nechat ten jeho nádherný vizuál a stylizace. Ty barvičky, masky, úhly kamery, filtr… No prostě parádní. Do toho všeho ještě naprosto skvělý výkon Alyssy Sutherland jakožto posedlé matky trhající nebožáky na cáry. Miluju to! Což se tedy nedá říct o jejích děckách, která mi přišla extrémně nesympatická. Každopádně jako celek mi to vůbec nepřijde jako něco, co by patřilo do světa Evil Dead. Zde vůbec nebyla pochopena podstata tohoto světa, obzvláště při faktu, že dělá přesně to samé co dělal ten z roku 2013. Bralo se to strašně moc vážně a dokonce to i hodně podobně končilo za obrovských potoků krve. Je sice hezké, že tu bylo na původní dílo mnohokrát odkázáno pomocí paralel nebo určitých hlášek, ale to nestačí. Chyběl tomu nějaký cit pro horor, který tu sázel hlavně na gore, který by se skvěle doplňoval s typicky Ashovským humorem. Ale tady nebylo nic, co by se vzájemně mohlo podpořit. „Hail to the king b… There is no king here.“
Ricmont
Ricmont
833 bodů
8
Všem bylo jasné že původní Evil Dead překonat nelze. Ovšem překonat remake tak to už reálné bylo a to se i povedlo. Pokud totiž bude brát film jako další součást Evil Dead světa a nebudete ho moc srovnat (aspoň malému srovnání se nikdo nevyhne) tak si ho užijete. Ovšem na čem stojí Evil Dead nejvíc je gore. A to tady funguje skvěle a po svém ale přitom dává poctu originálům. Hodně scén mě tady opravdu bavilo. Hlavní postavy tady hrají dobře. Jasně není ti žádný tři Ačkový výkon ale neměl jsem problém jim uvěřit. Co jsem si ale užíval byly posedlí. Ty hajzlíci byly přesně tak škodolibí jak mají být. A mám pocit že si to i herci kteří posedlé hráli skutečně užívali. Za mě tady spokojenost a pokud by vznikl druhý díl tak se vlastně zlobit nebudu.
Pavliss
Pavliss
826 bodů
7
Directed by: Lee Cronin, | Written by: Lee Cronin, | Based on: Characters
by Sam Raimi, | Produced by: Rob Tapert, | Starring: Lily Sullivan, Alyssa Sutherland, Morgan Davies, Gabrielle Echols, Nell Fisher, | Cinematography: Dave Garbett, | Edited by: Bryan Shaw, | Music by: Stephen McKeon, | Production
companies: New Line Cinema, Renaissance Pictures[a], Pacific Renaissance, Wild Atlantic Pictures, | Distributed by: Warner Bros. Pictures, | Rozpočet: $15–19 million, | Tržby: $146.7 million, | Děj: Snímek Smrtelné zlo: Probuzení, od tvůrců hororové klasiky, přesouvá děj z lesů do města a vypráví zvrácený příběh dvou odcizených sester, jejichž shledání přeruší probuzení démonů posedlých masem, což je vrhne do totálního boje o přežití, v němž čelí té nejhorší verzi rodiny, jakou si lze představit.
mondak
719 bodů
8
Konečně pořádný horror, na který jsem čekal dost dlouho...proti poslednímu dílu, tohle je úplně jinde, skvělé :)
mil0
mil0
445 bodů
5
Evil Dead: Rise je další pokus o oživení kultovní série, která ztratila svou duši. Film je plný klišé, nesmyslného násilí a nezajímavých postav. Fanoušci originálu budou zklamáni. Tento film je jen zbytečným příspěvkem k přeplněnému žánru hororu.
  • Film se snaží navázat na odkaz originální trilogie
  • Nějaké zapamatovatelné scény
  • Dobře vybudovaná atmosféra
  • Film je moc brutální
  • Postavy jsou jednorozměrné, hloupé a nesympatické
  • Film nedodává žádnou novou myšlenku nebo vizi do žánru hororu
  • Film je plný levných triků a efektů
TheHofi
TheHofi
370 bodů
9
Jo nový Evil Dead je super hororová jízda, která vzdává holt i původním filmům téhle série hlavně v záběrování jednotlivých scén. Všichni herci tu hráli na jedničku, ale nejvíc si svojí roli Alyssa Sutherland, která hraje hlavní posedlou postavu. Opravu povedený horor plný hodně nepříjemných a dobře natočených scén, ve kterých je i dost toho černého humoru. Ostudu původní dílům nedělá sice Evil Dead dvojka je furt nepřekonaná, ale já tento díl osobně řadím hned za ní na druhé místo z celé série 95%.
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
6
Na první pohled to působí jako upgradnutý díl evil dead, ale je to jen na oko. Postavy se tu nebrání a jednoduše konají až na poslední chvíli, aby to bylo zbytečně napínavé. Stejně tak i monstrum oddaluje smrt postav a i když si myslíme že postava bude za pár sekund mrtvá, vždy monstrum udělá něco jiného co postavu ani nějak nezraní a může pokračovat dál. Ano dá se odmyslet provedení a film si i užít, protože má hodně nových nápadů, parádní horror prostředí a krásný visuál.