65%

Komentáře a recenze 43

KajlQ
KajlQ
221 bodů
6
Smrtelné zlo není dobrý horror, ale skvělý krvák, takže pokud se chcete jít do kina polekat, uckvrnout si a hledat strašidelnou atmosféru, radši bych vkročil jinam. Brutalita byla opravdu na úrovni, postavy skvěle zahrané (obzvlášť démon), ale od scénky kdy borka vykousla borcovi oko a potom ho z držky vystřelila jinému borcovi do huby, sorry ale ten film už nešel brát vážně a nebyl jsem jediný kdo se tomu v kině smál jak kokot. Ten příběh byl celkově slabý, ale to tak u Evil Dead bývá. Jak jsem už zmiňoval tak brutalita byla boží a celkově vizuál se mi strašně líbil a taky potěšila scénka kde se z výtahu valí krev, což byla pěkná reference na The Shining. Bohužel film ale nenaplnil mé očekávání, protože jsem se chtěl trošku polekat a potom strachy nespat, ale tak nevadí, nenudil jsem se, zasmál jsem se, vyšel jsem z kina s pocitem že to byla capovina, ale konec konců jsem se kurva bavil. 60%
  • Brutalita
  • Zábavné
  • Vizuál
  • Nelekl jsem se
  • Příběh byl capovina
  • Raimi je divný
Davidoos
Davidoos
162 bodů
2
One of the most boring and annoying blockbuster horror movies ever. It has like 3 good scenes and otherwise it is just boring filler.
  • Elevator scene? maybe
  • Story
  • Characters
  • Rules don't make sense
  • Atmosphere
  • Boring
  • Nearly no brutality
  • No emotions
  • No ideas
Mysteriolord
144 bodů
7
Donutilo mě to podívat se na starý díly, takže aspon to ve mně vzbudilo zájem a to se počítá.
Booste356
Booste356
138 bodů
7
Nádherná ukázka oldschool horroru, který si nehraje na něco, co není. Příběh je ve filmu jen aby se neřeklo, postavy jsou generické a ve snímku hrají roli nástroje pro budování scén, ač jsem se jednoduše nedokázal emočně napojit na oběti nadpřirozeného běsnění, k vyděšení a správnému napětí to stačilo. Atmosféra, při které mám nekonečnou tendenci dívat se za sebe, jestli tam náhodou někdo nestojí pouze zdokonaluje nejlepší část celého filmu a to je hudba. Násilné, správně hororové krvavé gore scény jsou důkazem o co tvůrcům filmu šlo, není to příběh, vývoj charakterů, ani atmosféra, ale právě ty staré dobré výtahy plné krve, motorové pily a jehly pomalu se blížící k očnímu víčku.
Zekij
Zekij
50 bodů
6
Myslím že je to celkom dobrý horror ktorý nevidesí. Kamera je skvelá a herečka Alyssa Sutherland perfektná.Má to ale problémy napríklad nerozvinuté postavy a celkom nezáživný dej zároveň som už dopredu vedel jak film skončí. Konečné sformovanie toho monštra bolo divné. Come get some bolo dobré ale :D.Chýba mi ale originalita a kretivita :/ Od originálnych troch filmov to má daleko 65%
Hvuv
Hvuv
3 bodů