Godzilla x Kong: Nové impérium

65%

Komentáře a recenze 24

8 671 bodů
0
Asi nejsem dost blbej, abych se u takový dutý slátaniny bavil. A to jsem proklikal jen bitky, protože nehodlám investovat čas do scén s nezajímavými a prázdnými postavami, které divákovi vysvětlují okolnosti příběhu, který beztak nemá co říct a nedává ani smysl.
Přesto je ve mně furt jistý klukovský zájem o akční žánr a zajímá mě, jak moc se užití propriet povedlo či nepovedlo v porovnání s jinými akčňáky a jinými kaiju filmy;
Řekl bych, že kvalitativně je to stejně hrozný jako předchozí díl, Kong vs Godzilla, anebo Godzilla 2, oproti níž se to ale neutápí ve tmě, protože je to barevný jak lentilky. Nepracuje se zde s měřítkem a napětím jako v první (novodobé) Godzille, což je škoda, když už děláte filmy o obřích monstrech. Bitky zde nejsou ani zdaleka tak šťavnaté jako v prvním Kongovi, což byl jediný film, u něhož se v rámci této hollywoodské sérky dokážu bavit.
Pokud si ovšem myslíte, že tyhle filmy zpravidla nemají co říci, tak zkuste nedávnou Godzillu: Minus One nebo Shin Godzillu, která má ale taky hromadu nedostatků.
  • existují i horší filmy
  • je to tupé, hnusné a trvá to 2 hodiny
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 432 bodů
10
Absolutně megalomanský nářez, pro který není žádné plátno dost velké. Nemohl jsem se přestat smát, podobný filmový zážitek jsem měl snad jen u čtvrté části Žraločího tornáda.
mottleone
mottleone
3 455 bodů
7
Absolutní bejkárna, která si narozdíl od prvního dílu slavných titánů, již naplno uvědomuje, čím je!🔥 Film určitě není pro každého - logiku, vykreslené postavy, 100%ní CGI, komplexní scénář - nečekejte; zato ale dostanete kolosální akční jízdu od začátku do konce, destrukci, neonové barvičky a výjevy jako z anime či komiksovejch sešitů (což snímku i přes veškerou absurditu maximálně sedne). Lidské postavy jsou upozaděny asi nejvíc ze všech předchozích filmů, což v tomto případě ničemu nevadí a tempu to vysloveně prospívá.. Pokud jste na Transformers nebo PacificRim upřednostňovali hlavně mlácení obřích potvůrek, je tento film přesně pro Vás! V rámci celkového přínosu kinematografii cca 5,5-6/10; jako uvědomělé béčko pro přerostlé děti ve věku 20-40let, které nechtějí moc přemýšlet, ale hlavně chtějí hltat přepálenou nakombinovanou akci alá "s hračkama na pískovišti" - dobře odvedených 7/10
  • Tempo krásně odsejpá⏳
  • Přepálená akce a výjevy jak z války akčních figurek na pískovišti ⚔️
  • BabyKong🦍
  • Absurdita na maximu; nesedne to každému 🤯
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
5
Tento film pokračuje v trendu MonsterVerse směrem k víc akci a méně děje, což může některé diváky zklamat. Nicméně, pokud hledáte jednoduchou a zábavnou pohádku s obřími monstry, může se vám líbit. Režisér Adam Wingard se rozhodl jít rovnou na věc, a tak se od začátku točí hlavně kolem obřích bitev mezi Godzillou a Kongem. Výsledné bitky jsou vizuálně impozantní a dobře zpracované, což dodává filmu poutavost. Na druhou stranu, scény s lidskými postavami jsou slabší a někdy příliš vysvětlující, což působí rušivě. Celkově je to však solidní jednoduchá podívaná pro fanoušky akčního žánru, která se nesnaží být nic víc než jednoduchou zábavou.
divad
divad
633 bodů
3
Nová godzila s Kongem je velké zklamání tohoto roku. Věděl jsem co čekat, nekvalitní scénář, urychlený děj a podobně. S těmito aspekty jsem byl ještě před premiérou nějak smířen, ale musím říct že finální produkt je mnohem horší. Film prakticky nedává smysl, nic není pořádně vysvětleno a většinu času jsem se nudil a to i při akčních scénách. Godzila je odsunuta na vedlejší kolej a příliš prostoru nemá. Celkově je film takové dobře vypadající nic a film působí straně prvoplánově.
Taxxír
Taxxír
198 bodů
8
Rozhodně jeden z lepších filmů tohoto univerza, není tu žádná zbytečně přehnaná a dlouhá zápletka s lidma. Rychlé tempo taky filmu pomáhá a nepřetržitá akce vám uběhne jako voda a vy se nakonec po 2 hodinách filmu divíte, že už to končí. Jediné co mi přišlo blbé bylo málo času záporáka na place, ve finále měl 2 pořádné scény a obě jsou bojové z toho jedna je final fight.. Jinak můžeme jedině doufat že další filmy budou taky takové.
Ploty09
Ploty09
73 bodů
6
průměrný velkorozpočtový film. postavy hloupé humor průměrný a akce celkem dobrá.
  • akce
  • humor
  • postavy
  • děj
Tommy Czechbro
Tommy Czechbro
67 bodů
7
Skvělá řežba s velice hloupoučkým scénářem, která však baví. Je jasné, že od těchto filmů nelze čekat přesahující příběh či myšlenky a už vůbec ne oscarove výkony. V ostatních aspektech (převážně v akci) lze čekat velice povedou jízdu. Monstra nahánějí husí kůži a řvou po sobě, což je to co jsem od tohoto filmu očekával. Lidské postavy jsou odsunuty na druhou kolej za což jsem byl rád, vůbec by mi nevadilo s nimi strávit ještě méně času a místo toho dát ten čas spíše Godzile, ale OK asi už nebyly prachy 😁. Mega me bavily i hrátky s kamerou, která mnohdy úplně rotovala, což pro slabší žaludky rozhodně není, ale mě se to líbilo. Za mě dobrej výplach mozků, pro tyto účely doporučuji.