Komentáře a recenze 22

10
Absolutně megalomanský nářez, pro který není žádné plátno dost velké. Nemohl jsem se přestat smát, podobný filmový zážitek jsem měl snad jen u čtvrté části Žraločího tornáda.
mottleone
mottleone
3 422 bodů
7
Absolutní bejkárna, která si narozdíl od prvního dílu slavných titánů, již naplno uvědomuje, čím je!🔥 Film určitě není pro každého - logiku, vykreslené postavy, 100%ní CGI, komplexní scénář - nečekejte; zato ale dostanete kolosální akční jízdu od začátku do konce, destrukci, neonové barvičky a výjevy jako z anime či komiksovejch sešitů (což snímku i přes veškerou absurditu maximálně sedne). Lidské postavy jsou upozaděny asi nejvíc ze všech předchozích filmů, což v tomto případě ničemu nevadí a tempu to vysloveně prospívá.. Pokud jste na Transformers nebo PacificRim upřednostňovali hlavně mlácení obřích potvůrek, je tento film přesně pro Vás! V rámci celkového přínosu kinematografii cca 5,5-6/10; jako uvědomělé béčko pro přerostlé děti ve věku 20-40let, které nechtějí moc přemýšlet, ale hlavně chtějí hltat přepálenou nakombinovanou akci alá "s hračkama na pískovišti" - dobře odvedených 7/10
  • Tempo krásně odsejpá⏳
  • Přepálená akce a výjevy jak z války akčních figurek na pískovišti ⚔️
  • BabyKong🦍
  • Absurdita na maximu; nesedne to každému 🤯
JaraSlama
JaraSlama
2 029 bodů
5
Tento film pokračuje v trendu MonsterVerse směrem k víc akci a méně děje, což může některé diváky zklamat. Nicméně, pokud hledáte jednoduchou a zábavnou pohádku s obřími monstry, může se vám líbit. Režisér Adam Wingard se rozhodl jít rovnou na věc, a tak se od začátku točí hlavně kolem obřích bitev mezi Godzillou a Kongem. Výsledné bitky jsou vizuálně impozantní a dobře zpracované, což dodává filmu poutavost. Na druhou stranu, scény s lidskými postavami jsou slabší a někdy příliš vysvětlující, což působí rušivě. Celkově je to však solidní jednoduchá podívaná pro fanoušky akčního žánru, která se nesnaží být nic víc než jednoduchou zábavou.
divad
divad
631 bodů
3
Nová godzila s Kongem je velké zklamání tohoto roku. Věděl jsem co čekat, nekvalitní scénář, urychlený děj a podobně. S těmito aspekty jsem byl ještě před premiérou nějak smířen, ale musím říct že finální produkt je mnohem horší. Film prakticky nedává smysl, nic není pořádně vysvětleno a většinu času jsem se nudil a to i při akčních scénách. Godzila je odsunuta na vedlejší kolej a příliš prostoru nemá. Celkově je film takové dobře vypadající nic a film působí straně prvoplánově.
Taxxír
Taxxír
198 bodů
8
Rozhodně jeden z lepších filmů tohoto univerza, není tu žádná zbytečně přehnaná a dlouhá zápletka s lidma. Rychlé tempo taky filmu pomáhá a nepřetržitá akce vám uběhne jako voda a vy se nakonec po 2 hodinách filmu divíte, že už to končí. Jediné co mi přišlo blbé bylo málo času záporáka na place, ve finále měl 2 pořádné scény a obě jsou bojové z toho jedna je final fight.. Jinak můžeme jedině doufat že další filmy budou taky takové.
Ploty09
Ploty09
71 bodů
6
průměrný velkorozpočtový film. postavy hloupé humor průměrný a akce celkem dobrá.
  • akce
  • humor
  • postavy
  • děj
Tommy Czechbro
Tommy Czechbro
67 bodů
7
Skvělá řežba s velice hloupoučkým scénářem, která však baví. Je jasné, že od těchto filmů nelze čekat přesahující příběh či myšlenky a už vůbec ne oscarove výkony. V ostatních aspektech (převážně v akci) lze čekat velice povedou jízdu. Monstra nahánějí husí kůži a řvou po sobě, což je to co jsem od tohoto filmu očekával. Lidské postavy jsou odsunuty na druhou kolej za což jsem byl rád, vůbec by mi nevadilo s nimi strávit ještě méně času a místo toho dát ten čas spíše Godzile, ale OK asi už nebyly prachy 😁. Mega me bavily i hrátky s kamerou, která mnohdy úplně rotovala, což pro slabší žaludky rozhodně není, ale mě se to líbilo. Za mě dobrej výplach mozků, pro tyto účely doporučuji.
gaždan
gaždan
9 bodů