Ostrov

54%

Komentáře a recenze 25

30 148 bodů
6
Další vztahová komedie s Jirkou Langmajerem, jaká to novinka.. tentokrát nehraje extra proutníka, ani to není supermacho, je to jen obyčejný znuděný manžel. Jána Plodková hraje svůj standard, osvěžením je exotická lokace a Robinsonský příběh. Romantický konec stravitelný. Na naše poměry nadprůměrná vztahová komedie.
22 295 bodů
4
Hele ani to nebolelo! Ostrov byl jako trhání osmiček, kterých jsem se čtrnáct dnů bál jako malé dítě, ale nakonec mě tak pěkně umrtvily, že se to dalo zvládnout. Samozřejmě, že to je prázdný film s nesympatickými postavami a překvapivě málo humorem, ale NEBOLELO TO! Ta úleva!
4
Podivný mix dobrodružné a romantické komedie, kterému chybí jasná cílová rovina, především stojí na postavách, kterým je vlastně těžké přát šťastný konec. Na Thajsko se hezky kouká, Langmajer a Plodková umí hrát, Havlík řemeslo umí, přesto je ovšem cosi shnilého v Ostrově Havlíkově. Ideální záležitost pro svou cílovku, pro ty zbylé promrhaný potenciál v rámci potencionální zajímavé vztahové studie, která ovšem primárně musí zůstat až příliš vděčnou záležitostí, tím se ovšem ve finále stává spíše záležitostí nesnesitelnou.... Více zde
avenis
avenis
8 386 bodů
7
Když člověk nečeká zázraky, nakonec to je docela dobré. Oba mí oblíbenci předvedli své standardní výkony a místy mě i pobavili, takže účel splněn. Pochopitelně je to jedno velké klišé a výtvarníci s dekoratéry se vyřádili. Ó, jaká romantika. A kde furt brala to krásné, čisté, nažehlené oblečení? Jo, a jak, proboha filmaři přišli na to, že sex on the beach je buhvíjak romantický? Každý, kdo to zkoušel, ví své...
p.a.douch
p.a.douch
8 380 bodů
7
Všechno stojí na dvojce Plodková, Langmajer a ta to v pohodě utáhne. V kině jsem si tohoto filmu vůbec nevšiml a nevím zda bych zakoupil lístky. No na Netflixu to bylo pohodlné shlédnutí a zábava. Že bych se smál až bych se za břicho popadal, to teda ne. Trosečníkům bylo na ostrově celkem dobře, připadalo mi že holení určitě taky někde vyplavalo (nebo jsem si nevšiml?). Lepší průměr a proto dávám 3 hvězdy. Zkrátka vcelku neškodná zábava a rozhodně shlédnutím tohoto filmu nevznikne žádná újma. Dal bych šest, ale za Plodkovou dám jednu navíc.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
6
Vlastně velmi příjemné překvapení, které nepůsobí levně (limity rozpočtu se prozradí jen v dílčích momentech, jako když je pád letadla do černé obrazovky a tvořen jen zvukem) a většinu času velmi dobře pracuje s tématem manželské krize na izolovaném místě, kdy spolu musí mluvit dva lidé, kteří by oba chtěli být někde jinde a co nejdál od toho druhého. Chvílemi vtipné (Lenka), chvílemi upřímně dojemné a ani jednou trapné. Jen ta atmosféra je podivně rozkročená mezi Šest dní, sedm nocí (rozhádaná dvojka) a Trosečníkem (v úvodu až nečekaně "dojebaní" hrdinové). A nejsem si jistý, koho napadlo udělal úvodní titulky ve stylu Indiana Jonese (ať už se bavíme o formě nebo hudbě). Obecně je ale Ostrov solidně odvedená romantická komedie s prvky dramatu, která má velmi dobrou výpravu a solidně využitou kulisu ostrova a jíž by slušela delší expozice, abychom mohli následně lépe chápat malé osobní války Richarda a Alice. V rámci toho, jak se postavy chovají a co prožívají, nejde o nic nového. Kdo má ale tenhle druh vztahovek rád, měl by z kina odcházet spokojen.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 021 bodů
7
Není to žádný zázrak, ale jako víceméně nemilovnice českých romantických komedií jsem byla docela spokojená. Taková celkem vtipná konverzačka a na oba hlavní představitele, jak Janu Plodkovou, tak Jiřího Langmajera, se příjemně koukalo, i když se hádali. No - především když se hádali! To byli nejlepší!! A velkou část filmu měl Richard v podání Jiřího Langmajera velkou díru na zadku, než mu ji Alice v podání Jany Plodkové zašila, takže to bylo i sexy! :-)
Jamie76
Jamie76
4 309 bodů
8
opravdu dobrý, poutavá a nadprůměrný česky film
Mikik4444
3 935 bodů
8
Taková česká modrá laguna ? Možná … jinak mě se to docela dost líbilo, takové soužití a bytí po česku a navíc na ostrově, to tu ještě nebylo. Navíc Langmajer x Plodková, oba hrajou dobře každý má ve svém hereckém výkonu svou osobnost, kterou neopouští … za mě paráda.
Barbarrossa698
Barbarrossa698
2 322 bodů