Komentáře a recenze 88

• atmosféra
  • délka stopáže
Phoenix89
Phoenix89
206 bodů
7
Nolan vytvořil snímek skvělý a okouzlující ve spoustě směrech, ať už to je vizuální stránka či herecké obsazení. Přesto na mně snímek působil poněkud zmatečně a nepřehleně, kvůli neustálýmu přeskakování mezi časovými linkami příběhu. Co se týče hereckého obsazení to je skvělé a film víceméně táhne, obzvláště Cillian Murphy velmi zaválel a do role se vžil. O vizuální stránce snad ani nebudu mluvit jen doporučím si na film zajít do kina ať si to pořádně užijte. Samotný příběh byl velmi zajímavě a realisticky stvárněn, bohužel s častým vytrhnutím z děje a posloucháním zdlouhavých politických scén které tento film dělaj sice více realistický, na druhou stranu ho zdelšují na 3 hodiny sezení v kině. Přesto jsem si film užil a nedočkavě vyhlížím spuštění na streamovacích platformách.
Dr.film_
Dr.film_
184 bodů
5
Jsem zklamán – vydržet tento tříhodinový dialogový výplach pro mě bylo místy až nesnesitelné. Nekonečné politicko-vědecké debaty a zpracování Oppenheimerova morálního dilematu ještě více ztěžuje nesrozumitelný střih. Nolan je nesporně originální vypravěč, ale tentokrát se mi do jeho světa nepodařilo proniknout. Dvě hvězdy dávám za vynikající herce a impozantní testovací výbuch.
Davidoos
Davidoos
162 bodů
8
Additional 30 minutes would help the movie a lot. Otherwise a great film, which serves as an example of why cinemas exist.
  • Actors
  • Audiovisual
  • Story
  • Atmosphere
  • Script
  • Kind of overwheliming
  • The end was too quick
bumik229
bumik229
130 bodů
8
Zaujimave zobrazenie zivota oppenheimra a ukazania toho ako to funguje a ako jeho objav nas moze vsetkych vyhubyt.
mirek5184
126 bodů
2
Tak velké zklamání. Film který se tváří jako životopis, ale nabízí jen jednu velikou soudní při, která není ani zajímavá, ani vtipná, prostě nudná. Člověk by si měl nejprve něco nastudovat a pak teprve jít na film, jinak vůbec neví o čem se film snaží vyprávět. A ke všemu ještě ukrutně dlouhé.
abduh
110 bodů
10
super biják
ForGump
ForGump
107 bodů
8
Velmi silný film a tradičně audiovizuální potěcha pro duši cinefila (ta labužnická kamera a hudba by se měla vystavovat nějakém filmovém Louvru), ale zároveň je velmi ukecaný, kdy ve velké kadenci padají složité a rychlé souvětí a to je na 180 minut přeci jen moc. Murphy vypadá odevzdaně a jeho výkon je bezchybný. Nolanova dle mého pocitu nejlepší režie od Inception, či Dunkerk, je to vlastně návrat před Tenet až skoro vlastně některými inscenačními prvky až k Prestige. Každopádně velký palec nahoru.
Oscar Cohle
Oscar Cohle
94 bodů
10
Prelomový filmový zážitok, svetohybný príbeh, epochálny masterpiece. Tvrdenie, že sa jedná o najlepší Nolanov film je zatiaľ ešte diskutabilné, no definitívne je to remeslo, ktoré ostane ešte minimálne na dobu neurčitú neprekonané. Dielo, ktoré vás zaklincuje do sedadla tak, že aj keď sa vám už chvíľu zdá, že si môžete konečne vydýchnuť, v blesku príde ďalšia scéna, ktorá vás znova chytí a nepustí. Ťažko povedať, čo bolo pre mňa najpôsobivejším elementom filmu, keďže všetko bolo neskutočne silné. Bola to prenikavá hudba? Excelentné herecké predstavenia všetkých zúčastnených? Precízne vykreslená morálna dilema hlavného "hrdinu"? A či filozofický presah filmu, ktorý nastolí hneď niekoľko dialógov a scén, ktoré vás prinútia hĺbavo premýšľať nielen počas tých najintenzívnejších momentoch (výkriky počas slávnostného prejavu, záverečná scéna), ale taktiež aj medzi nimi? Tak či onak, celé to stojí na jednej jedinej scéne - a to ticho pred výbuchom sa zaryje do ľudskej kože tak, že ešte 2 hodiny po filme mám z neho napnutý žalúdok. Bola to bomba, doslova a dopísmena.