88%

Komentáře a recenze 88

MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
8
Oppenheimer stojí na vlastních nohou a nic tu není pokazeno, ještě aby bylo když to má na starosti Christopher Nolan, který vždy ví jak udělat strhující biják. Parádně zpracovaný příběh s doprovodem skvělým soundtrackem, výbornými postavami a herci, kteří tu jednoznačně sedí. Špatné to není ale na to jak je to perfektně hodnocené, bych tomu dal určitě míň procent. Doporučuji.
mirakom
mirakom
282 bodů
8
Kde je ten režisér, který natočil ságu o Temném rytíři, Dokonalý trik, Počátek, Interstellar, Memento? To byli 10/10 záležitosti. Bohužel Dunkirk a dál už jsou jen pěkné filmy s Nolanovým oblíbeným časovým mišmašem navíc. Čekal jsem, že bude film mnohem víc zaměřený na fyziku, testování bomb a Japonsko, kde toho mohli za pomocí speciálních efektů ukázat mnohem víc. To, jak se z hvězdy utváří černá díra, jak se štěpí atomy atd., bylo ukázáno vše jen ve chvilce a přitom to za ty peníze mohlo být znázorněno mnohem lépe a krásněji, promrhaný potenciál. Takhle byl film v podstatě celý jen o soudu a politikaření, což mě tak nezaujalo, ale jinak to bylo natočený slušně. Hudba slabší, hold už poslední roky nemá Zimmera a v určitých pasážích úplně zbytečně řvala, to se ale dalo od Nolana čekat. Střih byl v některých situacích zbytečně rychlý, tak že tam byli snad jen sekundové záběry. || 8/10 || Brno Olympia | Theatrical Cut: 180 min | 2Dtit || ČSFD: mirakom
  • Obsazení
  • Časový mišmaš navíc
  • Speciální efekty mohli být využity lépe
  • Absence testování bomb v Pacificu
kydzar55
272 bodů
9
Výborný film ale dlouhý a preferuji radši zábavu
Petron
Petron
266 bodů
9
NØSLEEP
NØSLEEP
261 bodů
10
Tři hodiny dlouhý film, který ale utíká jako voda a pocitově tak opravdu nepůsobí. Osobně jsem čekal od Oppenheimera hodně a to ne jen díky nabitému listu herců, ale samozřejmě také kvůli vedení filmu Nolanem. A tak, nastává otázka, dočkal jsem se toho v co jsem doufal? Odpověď zní ano i ne. I když bych mohl říct, že jsem čekal něco víc, tak nejsem určitě z výsledku zklamaný a Oppenheimera bych se nebál označit za nejlepší biografické dílo, které se mi poštěstilo vidět. Vizuál je dechberoucí, dialogy kvalitní a jako bonus Cillian Murphy předvádí jednoznačně oscarový výkon. Závěrem bych řekl, že je Oppenheimer pravděpodobně nejlepší film, který se v roce 2023 dostal na velké plátno.
  • Vizuál
  • Dialogy
  • Cillian Murphy
Bublaga
Bublaga
252 bodů
10
Čekala jsem hodně a dostala i něco navíc. Konverzační přestřelka v několika časových rovinách. Obrazově impozantní. Hudebně brilantní (naprosto perfektně zhudebněná štěpná jaderná reakce). Cillian Murphy a Robert Downey Jr. si Oscary odnesli zcela zaslouženě. Stejně jako Christopher Nolan. Znalosti jaderné fyziky výhodou, nikoliv však podmínkou. Výborná mozaika doby. Onu tíhu odpovědnosti za oheň, pardon za bombu, při odchodu z kina ucítíte i na svých bedrech. Pranýř, potažmo trest dostali Prométheus a Oppenheimer srovnatelný.
Daredevil_cz
Daredevil_cz
246 bodů
10
Příspěvek obsahuje spoiler!
Martina291086
Martina291086
239 bodů
10
Byť nejsem zrovna fanoušek Murphyho, tak tady mi spadla brada! Naprosto zasloužené a očekávané ocenění Zlatým Glóbem a já osobně očekávám i Oscara...
pavel paleček
pavel paleček
233 bodů
6
Můj nejoblíbenější režisér a scenárista Christopher Nolan mě tentokrát moc neohromil, neustále mluvení o fyzice, politice atd. je ubíjející 👎 Být to o hodinu kratší tak je to fajn. Náročný film, který má svoje kvality a o Oscary nebude nouze 👍 Hodnotím 60%
Alex1987
231 bodů
9