71%
Klan Gucci
Manželka Maurizia Gucciho (Adam Driver) Patrizia Reggiani (Lady Gaga) vymyslí plán, jak zabít svého muže - vnuka zakladatele slavné módní značky.

Recenze: Klan Gucci

Kinobox.cz
70%

Problém je, že film má skoro tři hodiny a s odchodem některých postav z děje začne jeho divácká atraktivita v druhé polovině povážlivě klesat. Vztahy i intriky někde ve třetí čtvrtině už nemají takový náboj a velké a osudové finále, k němuž děj postupně směřuje, tak mohlo přijít mnohem dříve. Nelze říci, že by filmu po polovině vyloženě došel, pokles tempa a scenáristické atraktivity jsou ale znatelné a jinak velmi dobrému snímku ubírají na celkové kvalitě. A také na možnosti hrdě se zařadit po bok oceňovaných klasik podobného typu v čele s Coppolovým Kmotrem.

47 088 bodů
7.5
Ten Ridley je fakt držák. V jeho věku být tak aktivní, tak mne asi trefí. Letos přišel rovnou se dvěma filmy a jeden lepší než druhý. Zatímco v Posledním duelu putoval hluboko do historie, tak v Klanu Gucci se zaměřil na problémy v rodině a její rozpad. Značku Gucci snad zná každý na světě, ale věřím, že spousta lidí nevědělo co vše se za tímto názvem skrývá a čím vším si musela rodina projít. Ridley zvolil výborný styl vyprávění a snímek díky tomu výborně odsýpá a baví. Přesto bych se nebál něco vystřihnout a zkrátit tím film aspoň o půl hodiny. Po technické stránce nejde vytknout vůbec nic. Kostýmy, vizuál, hudba a herci dokonalý. Tomu všemu vévodí Lady Gaga, která předvedla dech beroucí výkon a hlasitě si řekla minimálně o nominaci.
29 773 bodů
7.5
Smutný příběh jednoho úspěšného rodinného klanu, který ovládla touha po moci, penězích a intriky. Příběh je to známý, ale v rukou Ridleyho Scotta je z toho vysoce nadprůměrné dílko. Zpracování je skvělé, jen si dovolím podotknout, že i přes zašedlý filt jsem chvílemi neměl ten správný pocit, že se nacházím v sedmdesátých, osmdesátých letech.. zkrátka se to na mě nějak nepřineslo.. jinak ale dobrá práce. 75%.
4
Roztěkaný film, který se neustále ztrácí v hned několika potenciálních cílech, k nimž by se dalo mířit. Vevnitř je uvězněno hned několik ok filmů, ale tenhle výsledek je nekonečně dlouhý a nudný.

Dodatečné informace