88%

Komentáře a recenze 26

Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
8
Po delší době se konečně v předaleké galaxii opět objevil příběh, který Vás potěší. Dospělý špionážní a politický příběh pro dospělé fanoušky, kteří vyrostli na dětské vesmírné pohádce o boji mezi dobrem a zlem. Zde je vesmír daleko více špinavější a charaktery komplexnější a hlubší, než jsme byli dříve zvyklí. Díky kratší stopáži, nemáte ani šanci začít se nudit a těšíte se na další epizodu. Celá série je chytrá, svěží a nenudí. Důstojný prequelový seriál pro Rogue one.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
9
Konečně.... (zachránce Star Wars ???)
Zejba
532 bodů
9
Neuveřitelně dospělý seriál ze světa SW, kdy už nikdo nečekal že něco takového dostaneme. Není co dodat než že takhle by to mělo do budoucna vypadat a je vidět, že kvalitní obsah se dá dělat na samotných základech SW světa a nemusí se u toho stále mávat světelným mečem a pomrkávat 10 minut na fanoušky aby náhodou nezapoměli že je to svět SW. Doufám že to studio nakopne v tom pokračovat na dalších projektech kde se nemusí objevit slovo Skywalker a i tak to bude SW se vším všudy.
Petron
Petron
264 bodů
9
ellegun
ellegun
203 bodů
10
nejlepší Star wars ever.
Geralt
153 bodů
8
Dobrý seriál, místy dokonce i vynikající. Doufejme, že na druhou řadu nevymění scénáristy nebo se nestane nějaký podobně bizardní tah, který často předvádí velká studia. (např. přidejte víc Jediů! nebo alespoň Mandaloriana) Tvůrci dokonce pracují i s filmovými zkratkami, které naopak z "dlouhých" seriálů v poslední době vypadávaly (kde naopak sledujete každou věc, kterou každá postava dělá). Hlavní předností je, že přestože postavy dělají to, co by ve světě SW dělat měli, my máme konečně možnost pochopit proč. Proč se z normálních lidí na okraji společnosti stávají rebelové. Poznámka na okraj. G. Lucas dělal každý díl SW, aby byl jiný a v něčem nový, než ostatní filmy a tohle Andor splňuje. Kdo chce pořád to samé, může si pouštět své oblíbené filmy (a seriály) stále dokola :)
  • epizoda 10
  • hlavní postavy jsou velmi pestré
  • nejsilnější moment asi není na konci :)