58%

Komentáře a recenze 33

Rain_365
Rain_365
422 bodů
5
Tohoto filmu jsem se hodně bál. Když jsem si kupoval lístky, tak jsem si nebyl jistý, jestli to bude stát za to. Ale je to tak špatný? Není to zas tak špatný, jako Transformers: The Last Knight, ale ne zas tak dobrý, jako první Transformers. Příběh je docela předvídatelný. Noah je sympatická postava. Humor je, alespoň pro mě, slabý. CGI je tady - a teď pozor - špatný. Ano, čtete správně. Transformers mají špatný CGI. Nový i starý Robotí postavy jsou dobrý a odlišný. Mirage dobře funguje s Noahem. Optimus Prime tu má přesně ten vývoj, který by jste od Autobota čekali. Lidský postavy tam jsou docela dobře využitý. Finální hodnocení: 5/10
sammikk_
sammikk_
348 bodů
6
Šel jsem na plecháče a plecháče jsem dostal. Nový režisér to zvládl řekl bych dobře, jde vidět že k Transformerům měl vztah již předtím. Vidět Optima jako naegovaného plecháče co se dá říct že je rádoby troska leader tak bylo dost osvěžující, Beeho je tady výrazně DOST málo ale vůbec mi to nevadilo, Arcee a Wheeljack jsou nevýrazní ale akční scény mají dost dobré. A nyní to co jsem si užil na filmu nejvíc je fckin Mirage, Pete Davidson podal top tier výkon. A to co mě tedy na Miragovi bavilo nejvíc je Miragův vztah k Noahovi, nebo jeho popkulturní gagy fakt strašná prdel s ním byla! Nyní Maxíci vlastně bych nečekal že budou tak fajn, čekal jsem nudné dialogy ale oni vlastně mají ty nejlepší dialogy a jsou dost silnou stránkou snímku. A Unicronovi kumpáni jsou fajn, Peter Dinklage je strašně dobrej jako Scourge! A nyní celkově, osobně na mě více dopadala druhá polovina filmu, neni to nic převratného a ani nic skvělého ale je to solidní film o Transformerech po několika letech. 48 procent je absoultní výsměch, jistě neni to pro starší publikum ale fanoušci Transformers budou řešit jejich oblíbené plecháče takže nevidím problém.
Prepi
Prepi
331 bodů
2
Čakal som od tohto filmu viacej, nakoľko má už svoje meno. Ale bolo by lepšie ak by ho radšej nenatočili.
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
7
Není to zázrak, ale za mě příjemná změna od posledních Transformers propadáků. Má to skvělé prostředí, dobrý soundtrack, příběh a nové postavy trochu zaostávají, ale nový Transformeři jsou excelentní. Konečně se i zkrátila délka filmu, protože minule to byla nekonečná nuda, sice tady by to nějak nevadilo, jak říkám špatné to není. Doporučuji.
Taxxír
Taxxír
198 bodů
7
Tenhle film je velmi solidní a jsem až v šoku z hodnocení, které dostává. V prvé řadě je nutno říct, že film je možno vidět aniž byste viděli Bumblebeeho (na kterého film navazuje) a Bayverse filmy(Jelikož se jedná o reboot) Jde vidět, že se autoři snaží film držet zkrátka a udělat ho tak aby nabrali nové fanoušky a vše pro ně bylo srozumitelné a tak dále. Film si drží nějáké prvky z Bayversu, ale taky mnohé mění (něco k lepšímu, něco naopak co se mi úplně nelíbí). Například hudba od Bayverse filmů hodně klesla. Taky mi přijde, že film nenechává prostor na vybudování atmosféry například u smutnějších scén. Jinak zbytek minimálně solidní.
  • Basic záplétka(lehké na pochopení),
  • Vývoj Optima
  • Bitvy
  • Prostor do budocuna
  • Hudba
  • občas cgi
  • Nedostatečný prostor pro emoce
ShockwaveCZ
ShockwaveCZ
92 bodů
7
Není to bůh ví co, ale určitě je to lepší než filmy od Michaela Baye, neničí to tolik svoji předlohu, leč bohužel drží se to v jistých mezích toho co dělal i Michael Bay, a to podobného příběhu.... trochu škoda. Na druhou stranu aspoň poprvé většina Cybertroňanů ve filmu měli nějakou povahu. Lidi tu zase však byli trochu navíc a hip hop mě opravdu nic neříká.
Adam 45
45 bodů
6
Dobrá dechovka s roboty
mbear
mbear
43 bodů
5
velmi som sa tešil na tento film.Ale Vyzerá to tak,že to čo sme doposiaľ videli končí.Je to veľká škoda,že to nijak nenadväzuje na predchádzajúcu ságu.Pride mi to zas taky reštart. Nejaky film pre afroamerikanov o tmavom spasitelovi ktorý sa stal ironman.
apolena.dostalova
22 bodů
9