57%

Komentáře a recenze 31

blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
Vytvořte si armádu z Bagisty, klukem s kamením, neposlušnou dcerkou, německých idiotů, a pošahaných fašistických mariňáků, které doslova vzrušuje, když je někdo naplácá bičíkem do prdele, no a dejte je do zamořenýho Las Pegas, do ruk srandovní plastový pistolky, stříkajíc bublifuk, a nechte je volně procházet, s žádným cílem a nutkáním se zachránit. A kdyby k tomu došlo dost dobrých vtípků? Nevadí. Necháme to nepřirozeně, a znetvořeně roztáhnout na celovečerák, nejlépe tak na první třetinu Ligy Spravedlnosti, no a určitě Bagista hodí nějaký ten slušný sentimentální vtípeček o tom, jak je jeho dospělá dcera, hodně malá na to, aby mohla s tatínkem šimrat bledé zombíky, kteří je chcou taky hodně polechtat na bláně mozkový. Dejv na cestu sbalí nějaké ty tofu burgery, a pro jistotu, i nějaké pštrosí omelety. ** Když se Zakovi, někdy zachce, že si zkurví superhrdinský eposy, musí mi šáhnout i na zombíky! Já jen doufám, že svým přemastným CGI, udělá i lowcost verzi Šmoulů a Gumídků, a vytvoří nějaký pořádný modrý blivajz, nejlépe barevný gangbang, kde by si Šmoulinku napíchnul Gargamel, a Taťku Šmoulu v latexovým obleku. Zack nikdy nenabije soudnosti. Zlatý Zacker Punch!
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
8
Jakože jo, Snyder si půjčuje kde se dá, hlavně tedy od Jamese Camerona a jeho Vetřelců, ale i tak mi celá premisa přišla natolik svěží a postavy zábavné, že mi to vlastně nevadilo. Plus konečně někdo se zombies udělal zase něco trochu svého. A jako někoho kdo tak trochu rozumí kameře a objektivům, mě zaujalo použití očividně starších a poškozených modelů.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
6.5
Pohodová podívaná pro nenáročné a musím přiznat, že jsem i navzdory dlouhé stopáži nevzal do ruky ovladač, což je jednoznačně pozitivní. Film si na nic nehraje a dá vám hned zpočátku jasně najevo, co od něj lze čekat. Máte proto již na počátku možnost ho vypnout a jít se věnovat něčemu jinému (namísto sezení a vymýšlení, proč je ten film tak hrozný a za co vše se mu dají sebrat procenta). Dost nechápu velmi krkolomné a zbytečné spojení s filmem Armáda lupičů, jenž byl prostě jiný. Byl o něčem jiném, pro jiného diváka. Z druhé strany, kdybychom všechno věděli, byla by to děsná nuda.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
1.5
Tak tenhle film je pro mě zatím největší letošní filmové zklamání. Zombie tématika je pro film velmi náročná a již si na tom mnoho tvůrců vylámalo zuby, to však neplatí pro velkého Zacka Snydera, který má na svém kontě dnes již kultovní Úsvit mrtvých. Právě proto jsem měl velká očekávání a velmi jsem se na tohle těšil, nota bene, když se Zack blejsknul se svojí velmi povedenou verzí Ligy spravedlnosti. Jaké to zklamání, když mě Armáda mrtvých nudila již po několika minutách a kromě pár (opravdu jen pár) povedených scén je tohle v mých očích velký Snyderovský průser. Připisuji to velkému Zackovi spolu s filmem Batman vs. Superman na černou listinu a u dalšího počinu tohoto kdysi velikána si před jeho puštěním počkám na pár prvních recenzí.
Martrix
Martrix
2 449 bodů
4
Vážně míněný film o zombících s inteligentním scénářem, zastupují za posledních deset let jen dva filmy. Světová válka Z (2013) a Vlak do Pusanu (2016). Pokud zapátrám dál, tak mě napadá už jen 28 dní poté (2002) a Úsvit mrtvých (2004) Zbytek filmů s touto tématikou, jsou většinou jen pokusy o cool řežbu, nebo bezduché hlouposti. Snyder se zařadil někam doprostřed...stvořil hloupou a nudnou řežbu. A když píšu hloupou, tak tím myslím andersonovsky hloupý scénář, kde se všechny postavy chovají buď pitomě, nebo předvídatelně...nejčastěji oboje najednou. Tvůrcům asi bylo zatěžko si vygooglit, že pokud má někam spadnout atomovka, tak devět minut na útěk z epicentra výbuchu nestačí, vykrádá se klasika, vkládají se scény jako z béčkových filmů... . Armáda mrtvých je tak mizerný film, že by ho ani Warneři víc zprasit nedokázali. Bez typicky výrazné stylizace, za kterou by se snad dal i slabší scénář schovat, jsou Snyderovy filmy podivně nezábavné.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
3.5
No, opravdu jsem se na tento film těšil, po traileru i potom co jsem si přečetl, sem byl velice zvědav jak to dopadne.. Doslova jsem četl, každou chvíli někdo umře, a že někdy spíše budete fandit zombie než lidem, to mě zaujalo,po prvních 20 minutách filmu mě nadšení opadlo..v traileru vlastně by úvod, a vše zajímavé. Kamera byla opravdu velmi spatna, a to už od začátku, přišlo mi to jak kdyby to někdo nahrával na mobil s nějakým hodně blbym filtrem. Úvodní titulky, mě opravdu nepotesili, byly fádní nudné, a vybraná hudba byla otresna.. Když jsme u hodný soundtrack byl pro mě naprosto strašný,sladce prezpivane hity že 70 let byly pro mě naprosto otřesné.asi opravdu platí pravidlo, že Zackovu tvorbu buď nesnasite, nebo milujete.. V tomto filmu jsem viděl snahu o to udělat něco jako Ligu spravedlnosti, se zombie, styl vyprávění, dělka, a kamera mi přišla přesně jako z Ligy.a jdeme dal,postavy byly tak sympatické asi jako vyzrana lednička,naprosto neosobní,prázdné a neiteligentni a "vyzrane".. Stopáž filmu je naprosto nepřiměřeně, kvůli ní je film nuddny, a komediální, to bylo asi jako spravování zubů.. Jediné co se, mi aspoň trochu líbilo, byly zombie,byly dobre zpracování, a nápad s inteligentnimi zombie mi přišel originální, to je tak vše,hlavní Král zombie byl sympatický, asi nejvíc ze všech postav.znovu si tento film určitě nepustím.
Bordoshut
1 647 bodů
8
7/10 – Zack Snyder's Army of the Dead more like Zdeněk Godla versus Živí mrtví. Přímočará akční jízda, která si v ničem nezadá s mnohdy již úmornými snímky ze světa chodících-nemrtvých. Jednak díky tomu, že cílem je v postapokalyptickém Las Vegas něco ukrást, tedy nejde jen o stokrát viděné přežívání, druhak proto, že zombíci zde jezdí na koních. A co víc, dojde i na zombie-tygra. Zack Snyder se rovněž pokusil zase přijít s něčím trochu novým, nadělil nám tedy šourače (z angl. shambler), kteří mezi sebou mají určitou hierarchii: vedoucí jsou takzvané Alfy (Kappa) a místní král Sželeznoumaskou navíc čeká miminko se paní. Prostě taková normální mrtvá rodinka. Jejich šťastné soužití bohužel naruší naši hrdinové-vetřelci a jeden z nich dokonce paní mámě uřízne palici. RIP Alfa. Mrtvou Lýdii jí král osobně vytáhne z bachoru. I umlkl Beta... Pardon. Ještě jednou. I umlkl král Matthias Schweighöfer, i jeho dvůr mlčel. Pak však náhle povstal, neprůstřelnou masku si nasadil a chraplavě zavelel: "Hrrr na ně! Žeňtě ty bastardy, má sebranko nemrtvých kundibádů! Bijte je, žerte – a nejvíc toho cikána mosteckého! Něco mi říká, že budou v támhletom paneláku...(asi pavoučí reflex, kousnul mě totiž zombie radioaktivní pavouk)" A co na to naši lupiči? Hrrr pro prachy, hrrr na vrtulník a vžum někam do pyče. Konec šmitec. A co bylo dál? Jenom vítr... lalala. Po nebi se mraky honily. Neee, to už si to musíte pustit. Na rovinu říkám, že Zack Snyder je takové moje provinilé potěšení. Ačkoli vím, že jeho filmy objektivně nejsou kdovíjaký zázrak (až na Strážce a Teplé brány, ty si vyprošuju!), vždy se při sledování skvěle bavím, a protože ani v nic víc nedoufám, jsem pokaždé spokojen, ne-li mile překvapen. Armáda mrtvých nebyla výjimkou. Verdikt: "Fajn postavy, v pohodě scénář a obstojní šourači. Co víc si přát? No, aby těch posledních 5 minut zůstalo ve střižně."
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
Tady je zase spoustu Anti-Snyderů shazující jeho filmy už z principu.Ten film je úplně v pohodě.Má své mouchy ale to každý film.Postavy jsou sympatické,děj zábavný.
naineko
naineko
1 542 bodů
9
Jak jsem psal už jinde: Pravda, mohl bych to brát, že scénář je slabý, hodně se kecá, logika si místy dala šlofíka a střihač dostal epileptický záchvat. Nebo bych se na to mohl dívat, že Snyder udělal takovou pěknou mezižánrovou rozborku. Sice nešel tak daleko jako Tarantino s Rodriguezem v Grindhouse, nebo Goddard v The Cabin in the Woods. Nicméně dal tam všechny ty scény, které se od žánrového mixu zombie a parťáku čeká, jenže tady to přifoukne, tady to nahlodá.. Yeap. To bude ono. Každopádně po dokoukání jsem měl chuť si to pustit znova. A pořád mám.
pitryx
pitryx
1 262 bodů
8
Jeden z mála zombie filmů, který jsem sledoval bez znuděných pohledů na čas do konce. Bylo to skvělé na překvápka, ale i dějově. Hlucho jen občas, efekty na velmi dobré úrovni. Sympatický hlavní hrdina, děj, co má spád, spousta akce. Co více si ještě přát.