64%

Komentáře a recenze 51

Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
7
Další Marvel týmovka, ne tak dobrá jako 1. Avengers nebo Guardians, ale pořád si to drží krok. Všichni členové Eternals mi byli vcelku příjemnými postavami(kromě Druiga), lehce pochopitelný, dobře zpracovaný příběh a soundtrack seděl dobře. 70%
Jaroslaw 23
1 448 bodů
8
7,5-8/10Marvel sliboval něco trochu jiného a svého slova dostál a klobouk dolů,že Chloe Zhao dostala volnost.Skupinka Eternels je tu fakt skvělá,každá postava dostane prostor se vykreslit(někdo více,někdo méně) a zároven přemýšlí nad činy které provedly,nebo provádí.Scény z minulosti byli také super(nejsilnější byla scéna s Phastosem v Hiroshimě).Kdo by řekl,že marvelovka bude mít silnou myšlenku a srdce se vymanit z MCU šablony.A rozhodně se těším na další díl,pač ta kosmická hrozba a jistý soud v budoucnu mají potenciál.
mattesak
1 205 bodů
8
7,5/10. Marvel mě okradl o filmový zážitek roku! Na jednu z nejhůře hodnocených Marvelovek jsem se zpočátku bál podívat, ale nakonec jsem si uvědomil, že špatně hodnocení může znamenat i to, že milovníci klasického MCU nedostali to, co si přáli. A skutečně. Máme tu velmi civilní, citlivě podanou podívanou, ve které se někdy prostě jen sedí, mluví, večeří, nebo prostě jen kouká kamsi do prázdna. Ale s tím prázdnem bych lhal - scenérie jsou tu tak nádherné, že se tají dech a chvílemi si člověk říká, jestli nesleduje dokument o tektonické činnosti na Islandu. Eternals na mě působí skoro až uhrančivě a nebýt některých "marvelovin", nasadil bych hodnocení ještě výš a dost možná si film uložil do šuplíku mezi Příchozí a Fontána. Neptejte se mě proč, ale podobný pocit, jako u těchto dvou filmů, jsem při sledování Eternals měl. A proč to zvolání na začátku recenze? Inu, kdyby nemusel být film poplatný MCU, pravděpodobně by z něj byla nádherná nevšední podívaná o životě vyšších bytostí pachtících se v problémech a nástrahách obyčejných lidí. Komorně podané superhrdinské drama s krásnými záběry na božskou přírodu. Cítím, že kdyby tohle nebyl Marvel, byl by to klenot. Ach jo.
Matryoska
1 165 bodů
8
Tak trochu jiná marvelovka . Snaží se vybočit ze zajeté šablony. Humor se tu nesnaží být každou minutu a díky tomu je tu vetší důraz na postavy. Bohužel je to pořád tak na půl cesty a tak to působí spíše jako takový pokus jestli to fanoušci MCU ocení a zatím to tak nevypadá.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
6
Tak jsme si v klidu domova pustili Eternals... Neměl jsem od filmu žádné očekávání a asi je to tentokrát dobře... Celý tento formát mě už od traileru nenadchnul. Je to příjemný film a hodně odlišný od předchozích MCU projektů. Zásadní chybou je podle mě to, že se v tomto filmu nachází příliš mnoho témat, která se tu řeší (Eternals, Celestialové, Devianti)... Už jen v tom, že Eternals je početná skupina a všechny postavy zde nemají dostatek prostoru. I přes to má film silnou myšlenku a chuť vyskočit ze zavedené šablony. Celá ta snaha je vlastně hrozně fajn. V porovnání se Shang Chim, který se mi hrozně líbil, mě tento film tolik neoslovil. Snad příště.
Marcos22
Marcos22
994 bodů
8
Eternals lze zjednodušeně označit jako variaci Yaroveského Syna Temnoty v podání oscarové režisérky Chloé Zhao. Po filmařské stránce jsou Eternals nejumělečtějším a po dějové lince nejretrospektivnějším Marvelovským počinem vůbec. Ačkoli se může na základě několika filmových sérií z minulosti říci, že Chloé měla výhodu a „seznamovací“ úvodní díly (Star Wars IV, X-Men, Pán prstenů, Harry Potter, Transformers, Avatar, Avengers) jsou zárukou úspěchu, tím že představováním jednotlivých postav nenabízí scénář tolik prostoru pro jeho výraznější pokažení. Není tomu tak. Existuje daleko více plánovaných sérií, které zůstaly sequelu prosty (Mortal Instruments: Město z kostí, Eragon, Green Lantern, John Carter, Zlatý kompas, Princ z Persie, Fantastická čtyřka, Poslední vládce větru, Warcraft aj.). To však nebude případ Eternals. Sázka na Chloé Zhao se jednoznačně vyplatila, když do superhrdinského světa vnesla svůj velmi osobitý a nezaměnitelný rukopis plný energie, lásky a důrazu na stěžejní momenty jednotlivých postav. Právě představením jednotlivých hrdinů se Eternals liší od všech výše zmíněných sérií. Zatímco vztah diváka k hrdinům je obecně budován na základě bližší soukromé, zpravidla vývojové linky postav. Zde si divák buduje vztah s hrdiny prostřednictvím retrospektivního nahlédnutí do podstatných okamžiků jejich životů. To ve výsledném dojmu z filmu působí velmi neokoukaně, originálně a svěže, a pevně věřím, že toto není poslední spolupráce Marvelu s touto oscarovou režisérkou, poněvadž tomuto universu má po filmařské stránce rozhodně ještě co nabídnout. Když pomineme několik málo scénáristických přešlapů (zejména v časové ose), jsou Eternals silnou čtyřhvězdou, která si velmi povedeně a pozvolna získává srdce skalních Avengers fanoušků. 👍 (10.11.2021)
Ronan369
Ronan369
804 bodů
6
Videl som a priznám sa, neviem čo si mám o tom myslieť. Akcie je tam tak redšie, ale keď už tam je, tak je bravúrne spracovaná. Postavy si hneď obľúbite (konkrétne myslím na Makkari, Gilgameša a Thenu). Od začiatku sú tam správne načasované senzačné hlášky. Príbehovo to je veľmi dobre napísané. No ako to myslím, na docela malom priestore tam má dobre rozvinuté postavy, na tože koľko ich tam je. Ale nie každý film je taký úžasný aký by sme chceli. Podľa môjho skromného názoru tam bol premrhaný záporák. Alfa Deviant bol veľmi zaujímavý, len na môj vkus príliš rýchlo ho zložili. Až na túto chybičku je to veľmi kvalitný filmový zážitok
thekalli
733 bodů
8
Za mě je to druhá nejlepší loňská marvelovka, i když na třetího Spideyho sotva dohlédne a nového Shang-Chiho má těsně za zády. I přesto jsem se většinu času bavil, hlavně co se týče akčních scén, které jsou dobře zvládnuté a lepší efekty tu od Doctora Strange nebyli. Většina postav mi byla sympatická a celou stopáž mě bavili (Ikarus, Thena, Makkari, Gilgameš, Kingo), avšak našla by se i postava která mě zklamala, ne herecky ale spíš charakterově (Sprite) a naopak se našel i někdo kdo mě skoro vůbec nebavil (Sersi). Ale spíš než, že se by se mi tenhle film tak líbil, mi přišel velmi zajímavý a jsem zvědavý kam to v MCU povede. 7/10.
N333meziiiz
N333meziiiz
663 bodů