Komentáře a recenze 80

6
Film se mi líbil především díky věrně zpracovanému obrazu tehdejší doby. Dějově nic moc. Taktéž jsem v něm nenašel žádné komediální prvky.
orionn
orionn
1 289 bodů
10
Green Book je další dokonale odvyprávěný film, kde se fantasticky doplňují dvě odlišné osobnosti. Podobně jako například ve filmu Nedotknutelní. Lidskost a přirozenost, která ze snímku panuje je fenomenální a úžasná. To, jak herci dokázali svojí řečí, svými pohyby, svojí osobností odehrát reálný příběh je až k neuvěření. Tleskám, tleskám, tleskám. Peter Farrelly si mě opět získal. Stejně jako on, tak i herci sem uložili kus svého srdce a je to na tom znát. 3 oscaři jen potvrzují má slova. Sice pro mě osobně těsné, ale těch 9/10 dám.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
7
Nechápu, že vůbec něco takového kdy mohlo v historii existovat a prd. Máme tuk dvacátéprvní století a ono se to děje dál. Nasuď knihu podle obalu. Ale zelená kniha je skvělý příběh o rasových problémech mezi bílými a černými. Skvěle zahrané jak od Aragornem tak od Aliho
brusvejn44
brusvejn44
1 005 bodů
10
Viggo Mortensen!!! Tleskám.
myllyn
myllyn
885 bodů
7.5
nádherný herecký koncert obou pánů mortensena i Aliho. Viggo mě dokázal už tolikrát přesvědčit že je opravdu dobrý herec, škoda že ještě nedostal žádného oscara na rozdíl od Aliho, který má doma už dva plešouny na poličce. jsem zvědavý na jeho ztvárnění bladea...
RoCo
RoCo
866 bodů
6
Nevěděl jsem jestli se na to mám vůbec podívat. Z popisu filmu mi totiž nevychátelo nic zajímavého, protože jsem spíše na akční filmy a navíc filmy, které nějakým způsobem "řeší" rasovou otázku, tak ty už mne nebaví vůbec. Nicméně jsem se nechal přemluvit a myslím, že mohu směle říci OK. Film byl pro mne zajímavý hlavně tím rozdílem mezi obhroublým italem a jemným klavíristou, který je úplným opakem. Ale jinak, díky výše popsanému, nic moc.
Milena107
729 bodů
9
Tvůrci česko-slovenského Tlumočníka by se měli podívat na Zelenou knihu, aby zjistili, jak se má točit road movie o dvou naprosto odlišných lidech, které společná cesta naučí jednoho o druhém víc, než by si dokázali představit. Viggo Mortensen musel spořádat spoustu jídla během natáčení a byl tak věrohodný, že jsem po asi šesti letech dostal pořádnou chuť na kyblík z KFC, mimochodem jedna z nejlepších scén celého filmu poukazující na rozdílnost obou postav. Mahershala Alí dostal podle mě nezaslouženě sošku za Moonlight a tentokrát možná nezaslouženě vyjde naprázdno. A je to velká škoda.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
8
Je skoro až neuvěřitelné že vidíte film který zobrazuje Ameriku šedesátých let, kde se dějů takové nesmysli jako je to, že exestují podniky pouze pro lidi tmavé pleti. Jakoby záleželo na barvě karoserie auta a ne na tom jak auto jezdí a co má pod kapotou. A navrch vidíte, že se to ani za půl století moc neposunulo v té zemi splněným přání. Je to smutné ale film je moc hezký
Blatouch72
Blatouch72
587 bodů
8.5
Ve své podstatě dobré. Nad rasismem vítězí peníze. Tak alespoň známe řešení.
  • Viggo Mortensen
  • scénář, realizace
wtemplar
wtemplar
462 bodů
8.5
Velice milý film. Oba herci v hlavních rolích předvádí neskutečný výkon a dojemné scény a zábavné i zajímavé situace není nouze. K úplné dokonalosti by to chtělo jen o něco lepší soundtrack, ale asi každý máme jiný hudební vkus a někomu to třeba sedne.