68%

Komentáře a recenze 57

salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Tvář vody v rukou Guillerma del Tora zmutovala do podoby obojživelné a del Torův typický vizuál je opět příjemně filmem provoněn. Můj oblíbený Faunův labyrint překonán nebyl, ale i tak si film The Shape of Water nějaké to mé zalíbení získal. Michael Shannon je v roli vládního agenta Richarda Stricklanda ďábelsky skvělej, jen mě trošku mrzí, že nezískal nějakou tu nominace na zlatou sošku v oblasti vedlejší role herecké. Film se před nějakým časem problýskl na výsluní třinácti nominacemi v rámci Oscariády, což je číslo věru jen tak nevídané. Závěrem mohu jen říct, že Tvář vody je velmi zajímavým mezníkem v del Torově filmografii.
davsuch
davsuch
1 057 bodů
7
Hezký pohádkově-romantický příběh. Možná až moc romantický. Film podle mého je dost nahraně vkusnosti v oblasti sexuality. To musí ale posoudit každý sám. Celkově toto dílko ale hodnotím jako další variaci na téma klasické pohádky kráska a zvíře.
  • skvělá režie
  • kostýmy a atmosféra
  • okoukaný námět a příběh
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
2
Bohužel jsem si za celý film nenašla cestu k hlavním hrdinům. Spíše se mi více zamlouvali postavy ostatní. Velice mne mrzelo, že se divák nedozvěděl více o záhadném tvoru z Amazonie. A některé scény si režisér mohl opravdu odpustit (např. masturbaci hlavní hrdinky ve vaně nebo nechutné mezi druhové milování) kvůli tomuto jsem měla spíše pocit, že jde o sex než o lásku a objevování nového života a záhadného tvora. A pár detailů, nad kterými jsem kroutila hlavou mě k takovému hodnocení přiměly.
Bori02
404 bodů
8
Del Toro tímto filmem získal Oscara. Je to krásně natočená vzpomínka na starý Hollywood a hlavně horory z 50.let. Romantické fantasy, které občas trochu připomíná pohádku, rozhodně to ale není film pro děti. Vztah mezi Elisou a bytostí se povedlo kvalitně zpracovat. Je vidět jak se sbližují, až se mu rozhodne pomoct. Film se nebojí ani explicitnějších scén, ale není jich moc.
leriel
213 bodů
7
Film není můj šálek kávy, ale rozhodně se mi líbil vizuál, který mi připomněl Amelii. Del Toro vytvořil příběh, který mi nějakým způsobem neseděl, ale vydržela jsem dokonce a možná hlavně díky vizuálu bych se na snímek podívala někdy v čase budoucím znova.
Heart
175 bodů
8
Před chvílí jsem se vrátil domů z premiéry a stále se raduji z toho, co jsem viděl. Konečně zase takový Spielberg, jakého chceme, a tentokráte s bezkonkurenční Silvestriho hudbou. Ač se může zdát, že jde o film pro teenagery, tak cílovka je o dost širší, a to zejména díky neskutečnému množství filmových a herních odkazů, které musí zákonitě ocenit jakýkoliv fanoušek sci-fi. V opačném případě jím jednoduše není.
stejskal.vera
stejskal.vera
92 bodů
7.5
Vizuálně přívětivý film připomínající Hellboye (nejenom rybím individuem). Chválím zasazení do studené války, dějová linka však trochu předvídatelná. Čeho se tvůrci nebojí, tak rozhodně více krve a celkově více syrovosti. Baví zejména Octavia Spencer. Prosím více podobných snímků.
Lazarus111
Lazarus111
76 bodů
0
hlucha zenska sa zabuchne do ryby. to je ale humus. hlavny zaporak bol dobre zahrany ale inak hnus.
lubomir-britanak
lubomir-britanak
21 bodů
8
Paradny film jednak dejovo napetia vsetko je super
Andynka
Andynka
13 bodů
9.5
Slyšela jsem, že tento film dostal oscara. Tak jsem to tedy zkoukla. Miluji na tomhle filmu, že romantika a fantasy je spojena dohromady a ještě v takhle krásné podobě. Od teď je to můj nejoblíbenější film. Určitě doporučuji, pokud máte volný čas, mrkněte se. :) Jediné mínus u tohohle filmu je pro mě ta doba kdy se tohle všechno dělo. Mohlo to být spíše v současnosti.