69%

Komentáře a recenze 51

blazma
blazma
4 928 bodů
10
Docela Mysteriózní, vesmírně klaustrofobické a lehce hororové prostředí s neznámým organismem vypadá v celku zajímavě. Průhlednej list co rost a roste a roste, no řekněme, že na začátku to bylo tajemnější než na samotném konci, kde vám bylo jasné jak to asi dopadne. I přes všechny negativa, musím říct, že film e mi náramně líbil a bavil jsem se a užil jsem si tu atmosféru.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Parádně napínavé sci-fi, až jsem nemohla odlepit oči z plátna, a to i při těch nejnechutnějších scénkách. Přestože jde jen o další filmový střet člověka s pekelně vychytralou a vražednou mimozemskou entitou, líbilo se mi tady to realistické podání - vzorek z Marsu přiletí na ISS, tam se podaří zprovoznit jednu buňku a pak to začne. Není to nějaký Star trek nebo Vetřelec, co se odehává za stovky let, tohle by klidně za pět-deset let mohla být krutá realita. Přesto ten film jako celek není zas taková pecka, abych hodnotila výš, ale vzhledem k tomu (celkem předvídatelnému) zakončení napjatě čekám, jestli bude nějaké pokračování.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8.5
Navzdory spoustě poněkud legračních mechanismů a myšlenek, kterými film přímo oplývá, to slušně frčelo a i když jsem se několikrát praštil do čela, na ovladač jsem nepomyslel ani jednou. Dobré obsazení, pár slušných nápadů a hlavně velmi sexy monstrum, to je koktejl, který si nejspíš dopřeji ještě minimálně jednou. A ty dveře do druhého dílu byly vskutku nepřehlédnutelné. Vetřelec vstoupil do nového tisíciletí!
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
6
Nejlepší na tom celém počinu je Gyllenhaal, který ovšem hrál v mnoha zajímavějších filmech. Po infantilním začátku, kdy se všichni rozněžňují nad probouzejícím se životem, ačkoliv je jasné, co z toho vzejde, se dočkáme klasických akcí, kdy posádku ohrožuje nezničitelná agresívní potvora. Což je jako oddechovka přijatelné, ale kdyby se aspoň občas pokusili udělat si ze sebe srandu. Nejlepší nás čeká nakonec, ale zase to není nic objevného, co by muselo mít pokračování.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
7.5
Film, od kterého jsem díky spíše negativnímu hodnocení, nic moc nečekal, ale oněch 104 minut uteklo a bavil jsem se tím, jak jsem hádal, kdo bude další na řadě. Na rozdíl od upadajícího Vetřelce má tohle slušné tempo. Takže za mě je hodnocení tohoto filmu určitě nadprůměrné.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
Sci-fi horror na klaustrofobní vesmírné stanici, na které velice nebezpečná a inteligentní mimozemská forma postupně likviduje místní lidské astronauty. Že vám to něco připomíná? No nene! Nenechte se ale odradit, Life je vcelku slušně natočený snímek, jehož první půlka přetéká naprosto parádní atmoškou, mysteriózním duchem a celkem slušným hereckým obsazením. Bohužel od druhé půlky nastává celkem klišé a stereotyp klasických vyvražďovaček, jenž onu atmošku pěkně topí. Velká škoda. Navíc by i mnohem víc fungovalo, kdyby onen zlý emzák ke konci nevypadal tak nestvůrně, představa toho, že mě chce zabít téměř nehmotná směsice buněk je mnohem víc děsivější. Škoda té druhé půlky, jinak by se jednalo o opravdu skvělý horrůrek.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Ze začátku to vypadalo na inteligentní sci-fi v pěkném desingovém obalu s dobrými hereckými tvářemi a slušnou zápletkou. Nakonec se to zvrhlo v klasickou béčkovou vesmírnou vyvražďovačku, ale nedá se říct že by mi to nějak vadilo. Ve finále poctivá zábava u které jsem se nudil jen v opravdu několika scénách, slušných 70%.
Pajmen
1 204 bodů
2.5
Originalita: 1%. Zábava: 50% (pokud jste cynik, jinak 0%). Jedna z největších vykrádaček, ke kterým jsem se za poslední léta dostal. Fakt hustý. Tento film se velice silně hlásí, aby byl parodován (a to práci skutečně nedá). Sledujeme tu totiž nejstupidnější vědeckou výpravu všech dob (je mezi nimi i týpek, co zapomněl přepnout z módu Deadpool a hrubě se mu vymstí, když zjistí, že se jeho organismus nedokáže sám uzdravovat) čelící nejdokonalejšímu organismu historie filmu (na tohle je i Vetřelec s kyselinou místo krve krátký). Co je ale horší, vyvražďovačka trvá velice dlouho a to dost nudí. Konečná scéna je tak vysvobozením a zároveň k zamyšlení. Happy end totiž vidíme v 99% amerických filmů, dalších 0,999% končí neutrálně. A když už tento kus konečně nemá happy end, tak je ten film stejně blbej až to bolí. Škoda.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
7.5
Ve vesmíru se probudil k životu Life distribuovaný Marsem a začala mela, která vyprskla krevní obrazec do stavu beztíže. Herecké obsazení je nadmíru hvězdné, splývajíc s galaktickou oblohou a občasně vykukujíc jak Deadpool kuchtící v laboratoři při zručném flambování svalnatého pokrmu. Film sice nemá sílu jak Alien z režisérského pera Ridleyho Scotta, ale rozhodně mohu za sebe říct, že špatné to nikterak není a dá se u toho zvednout palec vzhůry a s radostí očekávat životem probuzené pokračování.
Pacman
Pacman
586 bodů
6.5
Viděno v kině a v podstatě zadarmo, takže jsem spokojenej. Jinak bych na to asi nešel. Život je prostě typická žánrovka někde mezi Vetřelcem a Gravitací. Těch krásnejch vesmírnejch záběrů, na který jsem se tak těšil tu zase tolik není, hudby tam taky není moc. Ale celkový dojem, nic z toho nekazí. Až to skoro vypadá jako povedený Béčko s Áčkovým obsazením. Opravdu, krom 6ti hlavních postav (+Calvin) nikdo další, záběry hodně z interiérů a pak pár trikových věcí kolem vesmíru atp. Takže tohle nemuselo být tak drahé natočit, ale herci to podrželi. Lekačky se vesměs nekonají, atmosféra trochu nevyvážená (spoiler: "jasně vraždí nás tady vetřelec, tak si pojďme v klidu pokecat a čekat na něj."). Pár nelogických věcí tu je a chtělo by to asi konzultace s těmi, kdo tomu rozumí (třeba NASA nebo Vlastík Plamínek), ale celkově fajn film. Na takové to domácí pokoukání na velké televizi dobré a slabší jedinci to taky asi zvládnou (i když pozor, chvílema je tam dost krve v beztížném stavu a trochu mi z toho cukaly koutky).