Život

69%

Komentáře a recenze 51

Llucinka
411 bodů
3
Trailer napovídal, že v Životě bude objevování Marsu (snímek Marťan), výskyt elastického, velice odolného a zákeřného organismu (snímek Sliz), přežívání na orbitální vesmírné stanici (snímek Gravitace) a boj bez zbraní s tímto neznámým organismem (Alien). Jediné, co ještě trailer přímo neprozradil, je závěr.
dadoool
dadoool
407 bodů
5.5
Bylo to ze začítku zajímavé, pak už jen děsívé :D. Některé scény mi ve filmu moc nedávaly smysl a to byla trochu škoda, protože to připomínalo takové ty klasické nesmyslné horory. Jinak pěkné záběry, zahrané velmi dobře, ale už bych se na to znova nekoukla, na mě až moc děsivé :D
dana-hrozkova
318 bodů
6.5
Zajímavý psychologický hororo-thriller, který má skvělé obsazení, výborné kulisy, ale bohužel ho trochu víc sráží
  • digitální stránka super
  • vesmírná stanice
  • herci
  • scénář
Morra
235 bodů
7
Život je takovou nemastnou - neslanou verzí vetřelce,který však letos hooodně zakopl v podobě Covenantu a tak mne aspoň tento horor trošku zabavil honičkami ve vesmírné lodi. Obsazení je fajn a hlavně Ryan Reynolds je dobrý. Mohlo to dopadnou mnohem lépe,ale i hůř
sephastto
225 bodů
7.5
Takový nový vetřelec. Zajímavé efekty, řešení a trochu nedomyšlený scénář, který to všem a všemu kazí. Kdy už ti scénáristi, přestanou vymýšlet hňupiny a trochu se nad tím zamyslí, aby to aspoň dávalo smysl. Film jinak neshazuji, líbil se mi..ale mohlo to být lepší a stačilo málo :)
Josef Švarc
Josef Švarc
40 bodů
4
Příspěvek obsahuje spoiler!
Vitass
6 bodů
10
Úžasný scifi film, který se narozdíl od ostatních stejného žánru liší v tom, že v něm lze připustit děj i do naší reality. Oceňuji zpracování, konkrétně postupného fyzického vývoje i chování a taktiky vetřelce v tomto filmu. Navíc zde režisér konec parádně zakončil a navnadil na pokračování? Myslím že z dalšího dílu by mohl být doslova trhák plný napětí stojícího za reálné uvážení, že by se to teoreticky i prakticky mohlo stát. Všem, kteří komentují poznámkami jakože to bylo nudný, protože vetřelec byl málo děsivý a že to bylo nudný protože se tam opakovalo se zabijenim to samé dokola od první scény, že vetřelec nejednal s vraždami jak ve filmu SAW vzkazuji: Jste tupci znuděný životem bez smyslu pro příběh co stojí za reálné uvážení! Hlavně aby měl netvor šest hlav uměl lítat jak drak aby to bylo jak z filmu Hanibal, ten vetřelec si prostřel u každé oběti stůl, dal si na něj sváteční ubrus při každém dalším vetřelcem zabitym si jej orestoval na jiný způsob. Tak se běžte dívat na ty vaše sra*ky pro lidi IQ houpací kůň dřevěný a nese*tě se do hodnocení filmu, na který nemáte mozek. Za mě 100% hodnocení. Takových filmů je, že je spočítám bohužel na jedné ruce bez jednoho prstu. PS: Bez pokračování to jen ztratí smysl, je to dobře rozjetý na další díl.
mxdan
6 bodů
5
Děj je celkem přímočarý, od začátku v podstatě zbývají jen dvě otázky: 1) zabije vetřelec všechny členy posádky, nebo přežije nějaká Rippleyová? 2) přežije vetřelec anebo "zahyne" (aby se v Životě 2 stejně ukázalo, že ho někde přeci jen kousek zůstal)? To mi ale nevadilo, hrozně jsem se těšil na skutečné SCI-fi a ne obvyklé akční fantasy, za které se dnes většinou vydává. Zpočátku to vypadá, že se dílo podaří, a hodně tomu pomáhá skvělé technické provedení filmu, dokonce s minimem faux pas vyplývajících z toho, že americké děti asi neučí fyziku (Gravitace je toho smutnou ukázkou). Bohužel poměrně brzy se začínají ukazovat zásadní díry ve scénáři - ačkoli nalezení mimozemského života je událostí, na kterou celé lidstvo čekalo doslova tisíciletí a pár kilometrů pod vesmírnou stanicí čeká online armáda vědců se všemi svými znalostmi, vypadá to, že nalezený život tu dostal jako domácího mazlíčka jeden nevýznamný člen posádky, shodou okolností černý vozíčkář (zmínku o jeho sexuální orientaci jsem nezachytil), a všichni jen čekají, co vymyslí. A jsou to samozřejmě pitomosti ("pohrávám si s myšlenkou stimulovat ho elektrickým proudem..."), což spolu s dalšími zajímavými detaily (organismus od laboratože odděluje jedna gumová rukavice, po šichtě všichni nechají život životem a jdou prostě spát atd.) umožní ději posun únikem dravého organismu... a dál to znáte. To, že se Calvin (mazlíčka přece musíte pojmenovat) z laboratoře dostane tryskami hasícího systému a z vesmírného prostoru do lodi tryskami raketových motorů, (což je něco jako vloupat se do auta ventilkem pneumatiky), už vás v druhé polovině filmu bohužel nepřekvapí, možná protože ji jako já znuděně strávíte střídavým surfováním po internetu za občasného výkřiku dalšího umírajícího člena posádky. Překvapil mě nepokrytě otevřený konec - uvidíme, jak se ve dvojce lidstvo s chapadláčem popasuje.
Smazaný uživatel
0 bodů
3.5
Já jsem myslel ze je to nejaký uzasní film jak lide objevily nový život. ale vite vi co je hrožný horou člověk se vubec neboji ale špís nudy. ten film se vubec nepovedly podle myho nazoru to nemnel byt horor ale nečo uplne jiného klidne i komedie ale horor fakt ne. a calvin to má být náky hrožní jmeno klidne ho mohl pojmenovat petr.