Komentáře a recenze 104

Gury
Gury
67 bodů
10
„Měl jsi...měl jsi...měl jsi vést úder na hlavu.“

Infinity War si lidé pamatují hlavně kvůli tomu, jak končí, a na tom není nic špatného. Ale pro mě je celý film neuvěřitelný. Akce, humor, kinematografie, na konci i zlomené srdíčko atd. Bylo to vyvrcholení 10 let práce s postavami. Výhoda té dřiny? Film může začít neuvěřitelnou akcí a nikdy ji neopustit. Film se prostě nemusí zabývat poznáváním postav a rovnou se může vrhnout do akce. Většina by nesouhlasila kvůli konci, ale mám pocit, že je to nejlepší film od MCU (zatím). Endgame byla úžasná, Infinity War byla lepší. Myslím, že nejlepší na celém filmu byla skutečnost, že jsme měli možnost vidět spoustu skvělých a nečekaných spojení, o kterých se nám jako fanouškům ani nemohlo zdát. Thor se Strážci? Páni. Star Lord a Iron Man? Rocket a Winter Soldier? Mohl bych pokračovat dál a dál. Také zvládli skvěle vyvážit humor s vážnými situacemi. Teď přestanu, nebo bych mohl psát navždy. Prostě se na to podívejte, protože takový blockbuster se jen tak nevidí.
Nikola Jana K.
Nikola Jana K.
61 bodů
9.5
Film splnil všechny předpoklady k tomu, aby se stal jedním z nejlepších superhrdinovských filmů, které se zatím natočily. A nezklamal. Akce šlape, propletení všech postav je výborné. Nejvíc mě bavilo spojení Thora se Strážci. Thanos místy už trochu leze na nervy, ale to bude asi tím, že je na plátně skoro pořád. Ale jako záporák ustál. A nečekaný konec na závěr. Už se těším za rok.
ErzikK
ErzikK
58 bodů
10
99% filmu jsem maximálně bavil a jakžtakž to vše trávil, ale ten konec mě prostě strašně zchladil a zanechal v dost znepokojeném stavu. Nicméně i den a více po shlédnutí jsem z toho stále paf a pořád nad tím dumám, takže efekt to na mě mělo velký. Rozhodně chci vidět znovu (což jsem o Ultronovi říci nemohl). Tahle týmovka se povedla, byla možná na můj vkus až moc drsná. Záporák je výborný, tenhle typ mám nejraději, když o něm něco vím a dokážu jej aspoň na nějaké úrovni pochopit. No, jsem velmi zvědav na druhou část, ale také se jí hodně obávám.
danielssan
48 bodů
10
Úplne úžasne urobený predposledný diel. Stále ale sa otvárajú možnosti ďalších možností nových dielov. Celkovo dojem filmu vo mne nechal nádherný zážitok. Len je veľká škoda že skonči cela sága Avangers. Ale stále tu žije nádej ďalších fulmov s tematikou MARVEL.
patrik-havlicek
39 bodů
10
Můj první Marvel film, který jsem viděl byl Captain America: The First Avenger. Od té doby Marvel miluju a nic se na tom nezměnilo ani po tomto filmu. Dovoluji si říct, že je to jeden z nejlepších komiksových filmů vůbec. Avengers: Infinity War udělalo všechno velice dobře. I když je to film, který končí tragicky, tak mu nechybí pořádná porce humoru ani akčních scén. Velice se mi líbilo spojení všech hrdinů do jednoho filmu. Záporák byl prostě úžasný. Také jeho zbraň s nekonečnou mocí nebyla k zahození. Jediná věc, která mě zamrzela, byla absence Kapitánova štítu. Super byla i Thorova nová zbraň, která se vyrovná té nejsilnější v celém univerzu. Tohle je prostě film skvělý po všech stránkách od děje, přes obsazení, postavy a mnoho dalších faktorů. Na tenhle film je fakt radost se dívat. Skvělý film.
Mastaf02
Mastaf02
37 bodů
9
nejlepší
petr-flory-florajda
24 bodů
8
filmové série SICARIO. V drogové válce neplatí žádná pravidla – a když kartely začaly převádět teroristy přes americké hranice, federální agent Matt Graver (Josh Brolin) vyzve tajemného Alejandra (Benicio Del Toro), kterému hlavoun kartelu vyvraždil rodinu, aby všemi prostředky, včetně těch nezákonných, válku eskaloval. Aby rozpoutal válku, unese Alejandro hlavounovu dceru – ale když se z dívky stane vedlejší oběť konfliktu, její osud tyto dva muže rozdělí, protože zpochybní vše, za co boju
jakub-polach
19 bodů
10
Treti Avengers jsou megalomanskym nasupem triku a splnuji, co se od nich ocekavalo. Prichazi Thanos a jeho nohsledi. Snimek primo navazuje na konec Thor Ragnarok (2017) a hned od zacatku nesetri mrtvolami. Na nekolika casem i mistem oddelenych scenach divakovi nabizi vetsinu Avengers (nekteri si ale dali "pauzu"), ale tentokrat i Guardiany, Doctora Strange, Spider-Mana a Black Panthera a vraci se i Zimni vojak. Vsichni ve snaze zabranit Thanosovi posbirat vsech 6 Infinity Stones a vymazat tak pulku obyvatel vesmiru. Teserakt a Visionuv kamen (z Avengers 1), Aether (z Thor 2), Power Stone (z Guardians 1) a Agamotovo oko (Dr. Strange). Pet znamych, jeden zbyva. Scena za scenou nabizi skvele triky i zajimavou akci a posledni tretina filmu je jednou velkou bitvou. Akorat si clovek rika, ze scenar prilis sazi na hrdiny a vojaky, na boj 1v1. Jako jo, je to komiks, je to vymyslene. Ale prece jen...co takhle nejake tanky, nebo atomovka? :) proste dalo by se mozna zapojit trochu vic, zvlast kdyz Hulk...no uvidite :) Ale chapu, ze by to asi bylo slozite a prekombinovane. Takhle se film soustredi na schopnosti vsech hrdinu a jejich vzajemnou kooperaci, coz urcite lahodi oku divaka. Konec je...ultimatni a uvidime, jak se to vse vyvrbi v Endgame (2019).
Adelas213
Adelas213
19 bodů
10
Spojení tolika filmů od Marvelu jsem se z počátku celkem obávala, ale porad jsem věřila, že to dopadne tak dobře, jak předchozí filmy, které nesou jméno Avengers. Tento film předčil moje očekávání a s jistotou mohu říci, že ho zařazuji do mé top trojky filmů.. ne-li úplně nejlepší film, který jsem kdy viděla. Můžu ho videt klidne 20x, ale nikdy neomrzí. Skvělé spojení drama a humoru dokáže neuvěřitelně moc zabrat do děje. Ne jen v jedné chvíli jsem brečela, nebo se propadala smíchy. S jistotou mohu říci, že za mě je toto ZATÍM nejlepší marvelovka a už odpočítávám dny do pokračování.
FABIOOZO
FABIOOZO
16 bodů