88%

Komentáře a recenze 104

HNTR
HNTR
1 037 bodů
10
Wow! Tohle bylo naprosto skvělý! Klukovskej sen se konečně splnil. Celý film funguje skvěle. I přes počet postav, nemám pocit že by někdo přicházel o prostor. Celé to působí vyrovnaně. Odsýpá to a akce je dostatek. I přes to kolik je ve filmu humoru, působí vážně. Hudba k filmu krásně sedí. Byl bych ochotnej sedět v kině klidně ještě dýl. Fakt mě to bavilo a hodnotím tak 10/10. Jsem hodně zvějavej jak tohle celý skončí.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
9.5
Myslím, že to bylo očekávající a moc hezký film - díl. Jako Marvelovka je tutovka. Naprosto boží jak dokázali vše sloučit, všechny známé postavy... Byl jeden z nejlepších filmů. Určitě mohu doporučit, ale je dobré před tím vidět ty filmy předcházející...
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
10
Po deseti letech se konečně blížíme do finále a vskutku mohu konstatovat, že se mi začínají plnit veškeré fandovské sny. Infinity War je velkolepá podívaná s fenomenálním záporákem a nejodvážnějším zakončením v dějinách blockbusterové zábavy. Lepší prolog si snad před epickým finále nikdo nemohl přát. Marvel jede! 10/10
Akarot
Akarot
886 bodů
10
Marvel to prostě umí, i když jsem zklamán z některých scén a také z rozdělení hrdinů na několik menších bitev, také mi přišlo nelogické proč někteří hrdinové nepoužili to co použili dřív a někteří prostě prohráli i když neměli. Asi to prostě potřebují do 2 dílu takže nás nechají prostě na velké finále čekat Dr Strange který dokázal porazit mnohem silnějšího nepřítele si tady neporadil ani s kouzelníčkem titána natož pak s titánem a přitom stačilo použít kámen a bylo to, Hulk , který porazil kde co a kde koho najednou prohraje po jedné malé ráně ? no budiž... a slovo závěrem , když umí někdo zničit jeden kámen to by byl takový problém zničit spíš ty ostatní a tím thanose uplně zrušit... ? No nic musíme počkat na kapitánku Marwel a pak se to rozjede tím správným směrem, Hulk asi přestane trucovat a připojí se mravenec s vosou.... Celkově ale film nepostrádá akci, humor a přátelství a to je to co mám opravdu rád, takže bezva a těším se na pokračování
myllyn
myllyn
885 bodů
9.5
Avengers konečně dostali "svého" ultimátního padoucha. Kam se na Thanose hrabe filmový Ultron? ten šílenému titánovi nesahá ani po kotníky. už dlouho jsem na film nekoukal s otevřenou pusou ale to, co jsem viděl v infinity war, to už neuvidím přinejlepším celých příštích dvanáct měsíců :-)
Punisher
Punisher
847 bodů
9
Za deset let už všechno tak nějak bylo vysvětleno v předešlých filmech a tak se film nemusí nijak zdržovat a akci a tempo nasazuje hned od začátku. Film je kombinací akce, vtipných slovních potyček mezi jednotlivými postavami a jejich smutným postupným odpadáváním.
  • Thanos
  • Stark a Strange
  • Thor,Rocket a Quill
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
9
Na tenhle film (a následující pokračování) jsem se těšil už od oznámení. A čekání se vyplatilo. Po řemeslné stránce není filmu asi co vytknout. Triky dokonalé, choreografie soubojů také. Herecké výkony na podobně dobré úrovni jako ostatní marvelovky. Příběhově se nějaké velké překvapení ani neděje, ale to moc nevadí. Stejně všichni čekali, že vhledem k druhému dílu to dopadne tak jak dopadlo. Za mě určitě jeden z nejlepších filmů serie.
  • jsou zde skoro všechny dosud představené postavy
  • spousta dobře zvládnuté akce
  • vtipná role Petra Dinklaga
  • nic mě nenapadá:)
sugi
752 bodů
10
... Marvel si dal VELKÝ cíl ... pobavit obrovskou masu lidí , všemi těmi hrdiny v mnoha různých filmech , které se navzájem propojují a při tom všem neztratit přehled jednotlivých dějových linek , tempo jednotlivých dějů , které se slévají do Avengers a na konec u Avengers udržet děj , který se bude stupňovat a udržet u všeho standart zpracování .... myslím , že se jim to povedlo a všichni příznivci se již těší na EndGame
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
8.5
Marvelovky žeru. A tak spojení všech hrdinů do jednoho filmu je skvělé. Trochu převapený jsem byl z konce který asi nikdo nečekal. A je proč se těšit na poslední film. Je dobře že dostávali na prdel celý film o to silnější bude pak následný film. Pojdte do kina