Komentáře a recenze 82

10
pavoučí mrda 🕷️
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
9
Originální animák, co působí spíše jako interaktivní komix s originální animací, parádním neotřelým scénářem a pěknou muzikou. Nejdřív mi ta animace moc neseděla, ale po pár minutách jsem byl ochoten tomu prodat duši. Je to vtipné, rychle to ubíhá a všechno tam funguje. Konečně originální marvelovka. která mě teda bavila víc než poslední Avengers. I když by mě za tohle tvrzení hodně lidí asi chtělo zabít. Nebo lusknout prstem. A narvat meme do aftercredit scény, to chce pořádné koule z oceli.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
9
Proč, proč, proč musím mít crush do toho nejvíc povalečského Spider-Mana, co má pupík, žere pizzu a nosí courovské tepláky. Co to o mě vypovídá? Imaginární manžel 9? Asi jo.
kknk2
kknk2
2 949 bodů
8.5
Tento snímek patří k nejlepším od Marvelu. Je zábavný a vtipný, má originální a zrakově atraktivní vizualizaci. Film je prostě po všech stránkách skvělý, nechybí zde ani animovaný Stan Lee. Určený nejen pro děcka, i pro dospělé (a hlavně fanoušky Spideyho).
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8.5
Sony se po letech opravdu vytáhlo a stvořilo animák ve zcela specifickém animačním stylu, který skloubil dohromady 2D i 3D prvky a zároveň si pohrál se základními funkcemi komiksu. Když jsem koukal na úplně první trailer, nebyl jsem si jistý, jestli to bude ono, ale s každou další ukázkou se mi to líbilo stále víc. Samotný film tak působí naprosto fantasticky a ke všemu je doplněn ještě senzačním soundtrackem. Co můžu u filmu ještě pochválit je práce s jednotlivými záběry a "kamerou". Tak dobře udělané přechody a průlety jsem už dlouho neviděl. Co u díla trochu pokulhává je zápletka, kdy několik postav nemá dostatek prostoru a ani hlavní děj nepřináší nic nového. Ve finále výsledku však film patří k tomu nejlepšímu, co loňský rok nabídl a vůbec se nedivím tomu, že snímek dostal Oscara za nejlepší animovaný film. 85%
Edward
Edward
2 481 bodů
9
9/10
Martrix
Martrix
2 449 bodů
9.5
Animák tak originální, že vás ani nenapadne ho srovnávat se něčím, co jste doteď viděli. A tím nemyslím jen ten vychvalovaný vizuál. Skvělý střih a dynamika se tady netýká jen pohybujících předmětů, ale všeho, protože tvůrci si hrají i s běžně statickými obrazy. A přitom je vše pospojované tak šikovně, že i když občas nestíháte pobrat všechno...víte, že to je způsobené jen nedokonalostí vašeho mozku. Už to by stačilo na obdivné ááách. Jenže to není všechno. K těm vizuálním minivýbuchům, dostanete i velmi dobrý hudební podmaz a co je ještě důležitější, tak i skvělý a originální scénář, ve kterém je spousta vtípků, ale zároveň nepostrádá dostatek ingrediencí pro běžného diváka...nekomixáka. Ústředním motivem je totiž rodina a přátelé. A kupodivu se to obejde bez patetických keců, nebo srdceryvných scén. Obrovská poklona tvůrcům. Ve všech ohledech je to skvělé dílo.