Spider-Man: Paralelní světy

89%

Komentáře a recenze 82

Tom.kom
573 bodů
10
V roce 2018 přišlo zjevení v podobě prvního spider-verse s naprosto úchvatnou a revoluční animací, skvělým příběhem, u kterého nechybí silné zvraty a ještě silnější dialogy, při kterých emoce přetékají. Dále se nesmí opomenout na úžasnou akci se skvělou režií a vroucím napětím, výraznou hudbu, která krásně podkresluje jednotlivé scény. Ale největším esem filmu jsou především postavy. Každá z nich má nezaměnitelný charakter. Miles jakožto hlavní postava si zde prochází krásným a vesměs typickým super hrdinským vývojem. Záporák má skvěle prokreslenou motivaci. A takhle bych mohl mluvit o takřka každé jednotlivé postavě. A samozřejmě jakožto animák má film spousty vtípků, ale i silných momentů, které se v kontrastu s vtipy nádherně prolínají. Ten film je po všech stránkách zkrátka úplně jinde než mnoho jiných snímků a já tomu jednoduše nemám co vytknout a každým dalším shlédnutím mi připadá lepší a lepší.
Zajda.
Zajda.
548 bodů
10
Nejlepší film ze Spider-Manem? Ano, pro mě osobně společně s Raimiho dvojkou nejlepší film se Spider-Manem. Ten film skvěle zobrazuje, jaké je to být superhrdinou a proč je to tak složité. Zobrazuje to přes skoro až „revoluční“ animaci, která vzdává poctu všem marvelovským komiksům. Film pracuje s našim očekáváním někdy k vtipným a někdy k skutečně šokujícím momentům, což už mnoho tvůrců nedělá. Navíc má pro mě osobně nejlepší cameo Stana Leeho, které je dojemné, ale i vtipné zároveň. Tento film oslní úplně každého ať už svou animací, příběhem, postavami nebo i humorem. Jde o to, že každý jedinec si na tom najde něco svého, a to se o většině komiksových filmech říct nedá 10/10
Bad
Bad
464 bodů
9
Vůbec jsem nečekal od Sony takovou pecku, která zvládne zastínit pomalu všechny současné superhrdinské filmy a přitom to je animák. Skvělé postavy, skvělý příběh a skvělá animace, která překvapovala až do samého konce a má potenciál do budoucna. Fanoušci Spider-manů slintají blahem, jak režiséři pochopili Spider-mana a tu celkovou tématiku. Samozřejmě humoru je po dost, díky skvělě nadabovaným postavám, ale vtipné scény rychle střídají vážnější situace, díky kterým film nabývá nepředvídatelné hloubky. Nejlepší film roku.
Moneyas
Moneyas
434 bodů
10
Jeden z nejlepších animáků všech dob. Unikátní animace spojená se skvělým soundtrackem.
sammikk_
sammikk_
320 bodů
9
První filmové uvedení Milese Moralese, které započalo revoluci animace a evoluci superhrdinských bijáků. Audiovizuální porno s obrovskou kapkou artu! Vcelku silný příběh, a skvělý dabing.
daisyna
daisyna
279 bodů
7
Za me nejlepší ze Spidermanu, uz jsem byla parkrat zklamana, ale tento dopadl na vybornou. Film ma skvely scénář, ktery se drzi jako jeden z mala komiksu. Rychle ubíhající dej a skvěle animace. Oscara dostal zaslouzene. Clovek se u nej nenudí a pobavi.
kingmentis
kingmentis
231 bodů
10
V tuhle chvíli co píšu tento komentář, tak už vyšla dvojka tohoto Spider Mana. Každopádně co se týče jedničky, tak mě opravdu překvapilo jak geníální to je. Ta animace to je prostě něco neuvěřitelného, ale nejde jen o tu animaci, ale má to překvapivě velice dobrý příběh. Strašně se mi líbí ten příběh mezi Milesem a jeho rodinou. Taky i záporák Kingpin je hodně povedený, jde tady zněho velký respekt narozdíl od Hawkeye. Baví mě tam každá scéna. Naprosto zaslouženě to ode mně získává 10/10.
BlueBubble
BlueBubble
164 bodů