63%

Komentáře a recenze 64

Meky
Meky
1 419 bodů
6
Další pokračování dinosauří dynastie si vzhledem k finančně i kvalitativně povedenému Jurskému světu na sebe upletlo bič. Namlsaný divák očekával minimálně stejně zábavnou podívanou jako minule, ale to se bohužel nenaplnilo. Pořád je to převážně dynamická jízda s perfektním vizuálem, který J. A. Bayona prostě umí, některé scény jsou díky dokonalé kompozici obrazu a zvuku velkolepé a někdy až s hororovými prvky. Ostatně, s nekonečným finančním polštářem se očekával vizuál filmu na špičkové úrovni. Ale na to, jaký kult pro fanoušky tato sága představuje je to prostě málo. Největším problémem je předvídatelný, mnohokrát již přefiltrovaný scénář. Úvodní 5-ti minutové intro je zajímavé, stejně jako scény z ostrova. Nicméně jakmile se děj filmu přesune do civilizace, poutavost se postupně vytrácí a opakuje se pouze hra „kočky s myší“. Chris Pratt občas sice prohodí nějaký vtípek, některá scéna může i dojímat, ale je jich jako šafránu. Zpočátku jsem ocenil i některé scény jako poctu předchozím dílům, ale ty už film nevytrhnou. Závěr? Další pokračování Jurského světa již pozvolna ztrácí dech. Je to sice stále akční rež a skoro to nenudí, čili jako letní blockbuster do kina zřejmě ideální, ale jste-li věrný fanoušek dinosauří dynastie, chcete rozhodně víc.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
6.5
Taková ta neškodná letní popcornovka pro celou rodinu. Je to škoda, myslím si, že dinosauři implementovaní v našem moderním světě mají pořád co nabídnout, chtělo by to ale trochu lépe promyslet. Ze všech postav má jakýsi rozměr jen ta Prattova (a taky se s ní pojí jediné fungující zábavné momenty), ostatní jsou jen jak špatně rozestavené kuželky. Taky hororový naturel režiséra je z filmu cítit jen velmi stopově, což je kór promarněná šance
Bemiurg
Bemiurg
1 385 bodů
7.5
Kdysi jsem byl z Jurského parku totálně odvařenej. Viděl jsem ho za ty roky už asi pětkrát a pořád stojí za to. A tak je jasné, že si nenechám ujít ani žádné pokračování. Ano, je to sice furt ta samá písnička, ale stále mě to baví. A to je to jediné, na čem záleží.
Milena107
729 bodů
8
A opět tady máme v akční roli Chrise Pratta, který nám nabízí docela zdařilý výkon v pokračování Jurského světa. Celkem dobře obsazený film, se spoustou akcí, více či méně zdařilých a uvěřitelných. Skvělý Jeff Goldblum zkrátka nesmí chybět, aby byl dojem z filmu úplný.
minimoj
587 bodů
4.5
Nic překvapivého, stále stejný scénář jediný zhlédnutelný díl by ten první v dalších dílech už nic nepřekvapilo nejméně pak v tomto posledním. Jediný rozdíl byl, že hlavní roli zde hrála spíše prehistorická zvířata než herci. Určitě bych tento film nemusela vidět dvakrát.
mikewin
mikewin
569 bodů
7.5
Jak se mi první díl moc líbil, tak druhý byl spíše zklamáním. Ne, že by byly špatné vizuální efekty, ale to opravdu nestačí. Dinosauři i herci mají pochvalu, ale scénář a režie byly slabší, škoda. Jediné co zaujalo bylo fandovství scénáristy dinosaurům :)
katie-raijin-bosek
katie-raijin-bosek
501 bodů
7
Druhý díl byl pro mě zklamáním. Nečekala jsem, že by tvůrci vymysleli něco originálního, s tím přišel první díl původní trilogie, takže v "pětce" už se nedá nic moc vymyslet. Opakuje se scénář "zkřížíme DNA několika dinosaurů dohromady a bude mít dokonalého dinosaura, který je ale chytřejší, než jsme čekali, a uteče nám." Ne, teď už to opravdu nefunguje. Přiznávám, že na několika místech jsem si i pobrečela (což se mi děje vždycky, když zvířata trpí a umírají, a je jedno, jestli je to dinosaurus nebo pes), ale jinak jsou to dvě velmi natahované hodiny. Vtip, který se v jedničce docela hojně objevoval, tady zmizel úplně, chemie mezi Prattem a Howard nefunguje. Nejlepší "lidský" herecký výkon podala malá Isabella Sermon, celkově ale byla nejlepší Blue. Zvláštní ocenění ode mě dostává onen geneticky dokonalý dinosaurus, protože tam přechytračil skoro všechny. Byla jsem na 3D 4DX promítání, kdy jsem si říkala, jestli mám správné 3D brýle, protože 3D efekt se skoro vůbec nedostavil, proto pokud mohu poradit, nevyhazujte peníze, stejný zážítek budete mít i při klasickém promítání.
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů
7.5
Snímek byl velice zajímavý a zaujal nejen mě. Je pravda, že nic moc nového už vymyslet ani nejde, ale tvůrcům to očividně nevadí. Jsem spokojena, ale nemám potřebu film více vyzdvihovat.
mil0
mil0
439 bodů
4
Jurský svět: Zánik říše je film, který se snaží být něčím víc než jen dalším pokračováním série o dinosaurech. Bohužel se mu to nedaří. Film je nelogický a má plno předvídatelných zvratů. Efekty jsou sice kvalitní, ale nestačí to nic nezachraňuje.
  • Kvalitní efekty
  • Některé scény s dinosaury jsou poutavé a zábavné
  • Horší než první díl
  • Nelogické a absurdní situace
  • Předvídatelné zvraty
  • Ve finále je to nudný a trapný film
lukas-juras
lukas-juras
426 bodů
7
Jízda ve známém prostředí, se známými potvorami. Jurských parků od prvního dílů už je mnoho a ,,zánik říše" opravdu už nepřináší nic nového. Až na jednu geneticky upravenou potvoru skoro k dokonalosti. Zde už opravdu ujel vlak inspirace hodně daleko. Oproti všem parkům je patrný akcent na technickém zpracování. Co jiného také týmu zbývalo, když je scénař na bodu mrazu. A povedlo se. Druhý díl je přehlídka výborné animace a pozoruhodné představivosti. Hloubka napětí se ve filmu uplně vytratila. Celkově skoro každá scéna je předvídatelná a divák má jasně hozenou světlici.
  • Vizualita
  • Scénář