Komentáře a recenze 102

9.5
Dokonalé. Nechápu jak to ten Christopher Nolan dělá ..... A hudba Hanse Zimmera - teď ji opravdu dovedl k dokonalosti.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
Nolanova režisérsko scénáristická schizofrenie nezklamala a dala světu další filmový majstrštyk v podobě filmu Dunkirk alias Dunkerk. Válečné drama, které plachtí na několika souběžně nesouběžných přílivových vlnách s velmi příjemným hereckým obsazením. Hardy s Murphym jsou pro Nolana sázkou na jistotu, neb to není poprvé kdy si je umístil do svého filmu viz. Inception či povstávající Temný rytíř. Hardy v tomto kousku má roli spíše určenou pro oftalmologa, ale má svůj význam, který je zdatně využit. Hans Zimmer je Skladatel s velkým S a jeho hudbu bych označil v tomto filmu spíše jako hřmotný ruch, chvílemi jsem měl strach o jeho zdraví, neb jsem si myslel, že hlavou narazil do varhaních kláves pln basového rejstříku a na delší čas tam spočinul, ale filmu toto hlavové zakolísání, dle mého skromného uvážení, prospělo. Pohyblivé obrázky mě od Nolana zatím nikdy nezklamaly a již teď se velmi napjatě těším co přijde po Dunkirku, na který se vítězoslavně chystám opět podívat.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Díky Kinoboxu jsem se zúčastnil tohoto úžasného filmu. Nejsem nadšenec koukání se na dokumenty o válce, takže co se dělo u Dankerku mě minulo. Až když jsem na film šel jsem si o tom něco přečetl, ale to co jsem viděl a mohl si prožít přímo na plátně, překonalo mé očekávání. Neuvěřitelná situace několika set tisíc vojáků, kteří se dostanou do pasti a Němci je kosí a kosí jednoho za druhým. A naproti tomuto nesmyslnému vraždění je kontrast lidí kteří se je vydali zachránit. A hudba od Honzika Zimmera tomu dodává autenticitu. Super
tedoun
tedoun
923 bodů
10
Snad lepší válečný film poslední době jsem neviděl. Není to až tak válečný ale spíš psychologický. Film ukazuje, že válka je hrůza a proto nesmí se opakovat. Nádherná hudba filmu taky je parádní. Film Dunkerk má hodnotu nad oscarem a proto se mi i moc moc líbil
batal
893 bodů
10
skvely film..
myllyn
myllyn
885 bodů
7
další film od geniálního režiséra Ch.Nolana! Tentokrát mi chris nezahrál na mou notu. Nekonalo se u mě žádné wow nebo dlouhé chvíle s otevřenou pusou, žádné šokující zvraty, musím si počkat na jeho příští biják, snad mě zase bude šokovat a obdivovat jak u temného rytíře, počátku anebo interstellaru.
Punisher
Punisher
847 bodů
9
Velká paráda! Od začátku filmu až po titulky si člověk nevydechne. Nolan šponuje atmosféru se zvyšující se intenzitou od začátku do konce. V tom mu velmi dobře sekunduje Zimmer svojí hudbou. Film rozhodně stojí za to vidět v kině...jinak se člověk ochudí o řádnou porci atmosféry..například při náletu štuky běhá člověku mráz po zádech..Jestli ale od filmu někdo očekává dalšího vojína Ryana nebo Fury tak si vybral špatný film. Tohle je o něčem jiném!
Senn
Senn
803 bodů
9.5
Film, který vtáhne diváka do děje a to od první chvíle. Věřím, že vše je navíc podpořeno zvukovou stránkou, takže atmosféra v kině je rozhodně u tohoto snímku nenahraditelná. Je to silný příběh a myslím, že to dokazuje i to, že po skončení filmu všichni seděli a koukali a nikdo se moc neměl k odchodu.
Milena107
729 bodů
8.5
Úžasný filmový zážitek, který překvapuje nestandardním představením válečného konfliktu i jeho řešením, válečnými scénami spíše psychologicky ztvárněnými,ale o to více působivými. Herci se zhostili svých rolí skvělým a přesvědčivým způsobem, takže není možné vyzdvihnout výkon pouze jednoho.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
9.5
No tak toto bolo teda super jako dosť. O tejto stuacii som nič neveděla a tak som bola netěšena keď som si čítala o tom čo sa tam udialo. A pretože milujem Hanse Zimmera. A to čo som zhliadla bolo až neuveritelne. Bola som pobavena a zaroveň zhnusena tím čo sa mohlo dít. Musíme se poučiť z historie