70%

Komentáře a recenze 44

avenis
avenis
8 196 bodů
9
No, tak toto drama naprosto splňuje moje představy o napětí až do konce. Některé scény mi přišly drasticky přepjaté, ale ono by to bez nich asi nemělo takovou sílu. Chce to sledovat s někým milým a v objetí... Emily Blunt nepatří k mým oblíbeným herečkám, ale musím uznat, že její výkon byl zde perfektní. (19.2.2020)
FlyWater
FlyWater
4 528 bodů
8
Jsem rád, že v dnešní době existujou tvůrci, kteří si řeknou : „Hm, budu točit film podle knižní předlohy. Co kdybych se jí držel ? “ . Tate Taylor nezaváhal a ejhle co vzniklo. Kvalitní mysteriózní thriller ! Po delší době se stalo to, že jsem neodhalil toho pravého viníka. Herecké obsazenstvo je na vysoké úrovni. K hlavní šestici nemám vůbec žádné výhrady. Pár věcí mě, ale zklamalo. Nevím proč některé momenty přišly v příběhu tak brzo a bez udání důvodu oproti knize. Ubralo to tomu tu pravou mysterióznost. K tomu by se dalo zařadit i finále. V knížce mi přišlo více psycho. Ale vem to čert. Pořád je to kvalitka. Kdybych nečetl prvně knížku tak neváhám a dávám insta 5*. Takže proto za 4*.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Tuhle hrdinku si člověk prostě nezamiluje. Vlastně ani jednu z těch tří. Film až na přesun z Londýna do New Yorku poměrně věrně kopíruje knižní děj, a to včetně časových přeskáček, které jsou v knize poněkud únavné, ale ve filmu se je naštěstí podařilo namíchat celkem důstojně. Zase je ale o dost víc polopatický, takže se dost brzy dozvídáme jeden z důvodů, proč byla Rachel tak vypitá i s kým se to Megan muckala na balkoně. Emily Blunt v roli Rachel i přes věrně zahranou ožralku pořád ještě působí dost při smyslech a ani postava Anny není taková zoufalka jako v knížce. Megan je na to, že by to měla být femme fatale, celkem nevýrazná. Vlastně je to však jeden z mála počinů, který mi přišel lepší než kniha i v situaci, kdy jsem knihu četla jako první. Ta deziluze života tří různých žen je dost depkoidní. Asi tak nejlepší je na tom nakonec to ježdění vlakem. A taky slušná hudba Dannyho Elfmana.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
5.5
No tak tento film se snažil zamíchat s dějem, a, i když mám rád Bluntovou, tak tento film byl zamotany až nepřehledný, konec to trochu zachránil, ale jinak to bylo velmi průměrné a chvílemi až otravné, kdyby semnou na to nekoukal manželka už po půl hodině bych to vypnul
Miller
Miller
2 220 bodů
4
Co si vůbec dovolujete srovnávat Zmizelou s touhle béčkovou pitchovinou ? 40%
davsuch
davsuch
1 057 bodů
8
Velmi podařené psychologické drama. Nejúžasnější na něm je že
  • scénář
  • režie
  • herecké výkony
brcolka
brcolka
1 045 bodů
5.5
Velmi depresivní a temný film, který mě začal bavit asi v poslední čtvrt hodině. Tam se teprve začalo něco víc dít a rozplétat děj. A to celé vyvážilo to co se dělo celou tu dobu před tím. Kdybych nebyl fanda tak jsem to asi nedokoukal. Ale každý si na to asi něco dobrého dokáže najít
Senn
Senn
803 bodů
9.5
Film, který umí překvapit až do samého konce. Mnoho linií, mnoho pohledů a když už si člověk myslí že ví všechno přichází zvrat a donutí vás znovu se zamyslet nad celou situací. Myslím že je to velmi povedené dílo.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
7
Thriller natočený podle knižní předlohy (velmi slušně zpracovaný) a tak trošku si hrající na Zmizelou, ale ne s takovým účinkem. Film je podáván z pohledu třech různých žen, ve výsledku si ani jednu nelze oblíbit. Každá postav se potýká se svými problémy a to ještě navíc v různých časových úsecích. A i když má tento příběh velmi slušné obsazení, postavy nakonec nemají ani moc co předvést, tedy až na Emily Blunt, která jako alkoholička je opravdu skvělá. Celý film zahraňuje slušně dramatický konec, i když možná víc předvídatelný, než by musel být.
Milena107
729 bodů
9
Knihu jsem si přečetla 2x dávno před samotným filmovým zpracováním a mohu říct, že tu knižní část vřele doporučuji všem, než na film půjdou. Zkrátka není na škodu si jednotlivé ženské postavy trochu hlouběji přiblížit. Samozřejmě že obsazení se skvěle povedlo a film mě opravdu bavil.