Dívka ve vlaku

70%

Komentáře a recenze 44

47 083 bodů
6.5
Čekal jsem další snímek ve stylu Zmizelá,ale dostal jsem podivné cosi o nesympatické násosce,které šibe v hlavě. Dívka ve vlaku vůbec nedokázala pracovat s námětem a tempo filmu se tak docela vleče. Emily Blunt hrála slušně,ale mne tentokrát byla strašně proti srsti.
29 308 bodů
7.5
Velice spletitý příběh se skvělým a nečekaným rozuzlením. Skoky v čase a propletenec hlavních postav vyžadují pozornost diváka, trošku více hlušších míst mi nedovolí hodnotit více než 75i procenty. Přesto je to pro mě krásné kriminální psychologické drama.
28 305 bodů
8
Snímek velmi složitý svým pojetím, který tkví hlavně v tom, že je děj stavěn převážně na retrospektivě, takže divák k správnému uchopení děje si vše musí důkladně poskládat sám. Jedná se o detektivní příběh točící se kolem Rachel, kterou opustil manžel kvůli jiné ženě. Nezvládla to a začala pít. Každý den jezdí vlakem do práce kolem domu bývalého manžela, čímž sleduje jeho a jeho novou rodinu. Všimne si také zajímavého páru v domku vedle něj a začne je sledovat také. Jednoho dne ale žena z toho domu zmizí a protože byla Rachel nablízku, stane se podezřelou. Jenomže si nepamatuje co se stalo, neboť v tu chvíli byla opilá tak, že omdlela. Kolotoč výčitek, pokrytectví, zoufalství a beznaděje může začít. Tempo je pomalé a vyprávění právě zmíněnými retrospektivami dosti matoucí. Divák má ohromnou potíž se vtom pořádně zorientovat. Artové pojetí snímku je tak cíleno hlavně pro náročnějšího diváka.
22 268 bodů
4
Gone Girl ve verzi od The Asylum? Hloupoučký film, který ke svému fádnímu zvratu směřuje nezadržitelnou rychlostí. A když už to nevydrží a čtyřicet minut před koncem řekne, jak to bylo (a samozřejmě to nedává sebemenší smysl - "záporákův" plán třeba počítá se stoprocentní jistotou, že bude mít Bluntová okno) a musíme ještě protrpět nekonečné polopaticky doslovné ilustrace toho, co už je bolestně jasné, už se chce člověku leda evakuovat ze sálu. Velký fail, který rutinně hezky vypadá, ale není v něm absolutně nic, co by mělo vzbudit zájem, nebo ho nedejbože držet. I ty dvě hvězdy jsou mírné hodnocení.
4
Tak už se netočí jen porno pro mamky, ale i thrilery pro mamky. Nevím jak je na tom s napětím knižní předloha, ale v tomhle se teda Tate Taylor moc nepochlapil. Protože i přes schopné herce jsem si u závěrečných titulků připadal jako bych zrovna viděl film měsíce na prima love. Možná někdy zvednu na tři, ale za to zklamání a časté kousání nudou...
8
Dívka ve vlaku není úplně klasický thriller, má hodně originálních momentů, nejednoznačnou hrdinku, ke které si musíte najít cestu, což vám usnadní pokud máte nějakou zkušenost s alkoholiky, ale má skutečně skvěle napsaný scénář, jeden z nejlepších tohoto roku, výborné herecké obsazení a skvělý soundtrack, za který je zodpovědný zkušený mistr Danny Elfman, od kterého jsme zvyklí na trochu něco jiného, ale zde hudba funguje naprosto dokonale. Rád bych také vyslovil uznání nad kamerou Charlotte Bruus Christensen, která po filmech Daleko od hlučícího davu a Hon dostala svou první hollywoodskou šanci a rozhodně ji nepromarnila a je to možná právě její severský vhled, který do filmu dodává další zajímavý rozměr.
sabule
14 227 bodů
8.5
Velmi povedený thriller podle ještě lepší knižní předlohy je dost originální a temný.Emily to sluší i když vypadá jako paní od vedle a výběr ostatních herců,kteří jí sekundují se taky povedl.Začátek byl trochu nuda,ale film se vcelku rychle rozjede a finále lehce překvapí.
6
Dívka ve vlaku hodně připomíná nedávnou Zmizelou. Atmosféra je postupně dávkovaná, hloubka vyprávění je skvělá a divák hltá vše co se ve filmu stane. Hlavní hrdinka Rachel je závislá na alkoholu a jak si divák není jistý jí, ona si také není jistá jí samou. Rachel tedy není klasická hrdinka. Rachel však není vypravěčkou sama. Příběh je vypravený dalšími dvěma hrdinkami Megan a Annou při čemž každá z nich je v dějové line zapletená. Dočkáme se tedy různých pohledů na jednu věc. Divák tím dostává rozmach které se jiné thrillery pokouší nabízet ale neposkytnou ho (Vyjímka je již zmíněná Zmizelá). Film však řemeslnicky není nějak vyjímečný a jediné co by se dalo vychválit je herecký výkon Emily Blunt která Rachel hraje skvěle a je to herečka která umí. Když už vás ale film podle předlohy donutí pořídit si předlohu to už něco znamená.........
6.5
Řádné propletení a následně rozuzlení děje s poutavým příběhem o alkoholismu a jeho následků.
8 503 bodů