REVENANT Zmrtvýchvstání

81%

Komentáře a recenze 147

petas.sl
234 bodů
7.5
velmi dlouhy film ktery pomerne rychle utece. nektere filmove pasaze jsou celkem nerealne a ve skutecnosti by je normalni smrtelnik samozrejme neprezil..leo je ale silny chlapec a proto vse zvladl:) a oscar je proto konecne ,,doma,,. film bych doporucila ke shlednuti.
shalmirane
223 bodů
5
Film čistě pro získání Oscara - ta prvoplánovitost z toho prostě čiší. Vše precizně dle učebnice.
  • Filmařská technika
  • Příběh
Petka88
Petka88
223 bodů
9
K tomuhle filmu lze říci jen toto: Inspirováno skutečnou událostí? Už jen to je zárukou kvality.. Skvělý obsazení? Ještě lepší, Leo je bůh, to víme všichni, ale Tom Hardy mu solidně šlape na paty a Domhnalla Gleesona znám spíš z romantických filmů, ale tahle role mu celkem sedla, je to pán herec! Kamera - vynikající! Krajina - skvostná! Děj - napínavý!
spooneres
221 bodů
8
Film je to vcelku pěkný, ale koukat se +- 3 hodiny na plazícího se Lea je trochu moc .
kvetule9
kvetule9
209 bodů
10
Podobné filmy moc nevyhledávám, ale díky jeho popularitě sem ho shlédla. Některé drsné scény sem ani já nedávala a to vydržím opradu hodně, prostě dokonale zpracované a ta autenticita neuvěřitelná. Film jinak výborný a hlavně napínavý v pěkném, ale drsném prostředí
xverca
205 bodů
9.5
Jeden z nejlepších filmu roku, Leonardo a Tom Hardy podali neskutečný výkon :)
KarlosPHA
199 bodů
8.5
Pěknej film, kterej opravdu vidět v kině je zážitek. Viděl jsem díky kinoboxu.cz a za to velké díky ! Na předpremiéře byl i Petr Vachler...NABOSO a bylo milé se s ním setkat. Strhující výprava, krásné lokace a i výkony SUPER. Čtení titulků 2h a 36minut mi vůbec navadilo. Příběh se mi zamlouval a plazení Lea jsem si užíval ;-) Speciální efekty se vytáhly a zápas s medvědem 1* Všem doporučuji a peníze za tento film rozhodně nevyhodíte z okna.
supermozek
supermozek
193 bodů
4
Rudý kapitán Zvláštní film, který se tou svou zvláštností snaží být zajímavý. To se mu bohužel ale vůbec nedaří. Nevyhne se spoustě nelogičností, chování postav je nesmyslné a v momentě, kdy dojde na akční scény, je to prostě hrůza. Popravdě, moc jsem od toho nečekala, ale bylo to ještě horší než jsem myslela. Málokdy dávám tak nízké hodnocení, ale u tohoto filmu nemůžu jinak.
pejtanek
pejtanek
156 bodů
7.5
Byl jsem na film opravdu hodně zvědavý, přečetl jsem předlohu Michaela Punkeho a ta mi připadá teď ale lepší než film. Vadilo mi množství snových banálních scén, které srážely "reál", nádherné scenérie i dobrou práci výpravy. S Leem mám asi zásadní problém, NIKDY z něj nemám pocit autentičnosti, to oplácané třaslavé tělíčko zpovykaného hollywoodského zlatého mládenečka prostě není ten tvrdý chlap, který si jde pro pomstu. Měl ho hrát Tom Hardy a měli si role prohodit. Jinak spousta nádherných sekvencí a nezapomenutelných záběrů. Moc díky Kinoboxu za zážitek a možnost předpremiéry.
Kajinkamajinka
151 bodů
9
Krásný film s krásnou výpravou. Leonardo opět úžasný. A Tom Hardy i když jako záporák také. Ten souboj s medvědem byl opravdu luxusní a celkově to byl surový film. Scéna s Leem, jak vlezl do toho koně, byla poměrně drsná. Moc se mi to líbilo a mohu všem jen doporučit.