Komentáře a recenze 147

• úžasný zvuk
  • detaily
  • kamera
Eyesight
90 bodů
8
Na tento film jsem se dlouho těšil a dokonce jsem dal přednost kinu před dostupným stažením. A za mne - stálo to za to ;-) Chvílemi sice táhlý děj, ale jinak syrové, místy pro silné žaludky. Výborné herecké výkony, top výběr lokalit pro natáčení - Revenant si jednoznačně Oskara zasloužil!
robingarfield
76 bodů
9
Drsné a chladné temno skrz celý film. Dokonale naturální, není prostor pro fantazii, člověk to dostane rovnou a naplno. Těžko si představit lépe zvládnuté filmařské řemeslo. Není to popis příběhu (který sám o sobě není až zase tak zajímavý, spíše Seton než London), ale „in“ prožitek příběhu. Iňáritu úroveň, kdy film není nasnímanou textovou předlohou, lze jen obdivovat další invenci, pokud jde o filmařské prostředky. Pokud by člověk četl knihu vzniklou z přepsaného scénáře, může za ni bez obav dát peníze – nebude platit podruhé za to samé, ale dostane zcela jiný příběh. Jo, kde jsou ty doby, kde v „Nejmenším kině na světě“ majitelé kina při promítání pouštních scén přikládali do kamen až do ruda, aby si návštěvníci užili 
lapakos
lapakos
74 bodů
8.5
Díky za pozvání do kina, Kinoboxe, tenhle film totiž opravdu bude bez velkého plátna a slušného zvuku jen obtížně stravitelný. Tvůrci sebrali snad všechny historky lovců kožešin z divokého západu a poskládali je do pěkně syrové honby za pomstou. Zapomeňte na plavovlasé, hladce oholené hrdiny uzavírající věčné bratrství s Indiány na pozadí prosluněných jugoslávských hor a neváhají obětovat život za lásku i kamaráda a vítejte v mrazivém světě sněhu a ledových bouří, kde vás nepřátelský šíp skolí stejně rychle jako naštvaný grizzly. A občas tady, daleko za nejzazší hranicí civilizace, najdete obyčejnou lidskou slušnost tam, kde byste ji ani nehledali. Výkon DiCapria je vskutku heroický a nejen pohled na jeho lékárničku tvořenou křesadlem a střelným prachem přiměl ze sálu odejít několik lidí. Rovněž pevně doufám, že při natáčení tohoto snímku skutečně nebylo ublíženo žádnému zvířátku. Film, který stojí za to vidět, byť zřejmě pouze jednou, neboť hlavní hrdina možná mohl přežít smrt na nejrůznější způsoby, ale divák odchází z kina notně vyvržen a sežvýkán.
quakar
70 bodů
9
Velkofilm s excelentnou kamerou. Nie kazdemu vyhovuje prisna realistickost filmu a tiez hrdinsky vykon hlavnej postavy, ktora sama zvladne vsetky nastrahy pribehu. Stoji za to pozriet. Je to jeden z najpozoruhodnejsich filmov roka 2016 a snad aj zasluzene oceneny Oscarom.
Silvester
64 bodů
8
NA Oscara to zrovma nebylo
dagmar.gallyasova
63 bodů
8
Zajímavý - to co se ve filmu řeklo, bylo k zamyšlení. Nejvíc ve mě asi zůstane věta: Nemám život, mám živobytí. Hodně pěkné záběry. Jen možná trošku zbytečně dlouhé.
trckova
trckova
63 bodů
8
Obdivuhodné herecké výkony, obdivuhodná kamera, silný příběh. Pro někoho trochu zbytečná délka filmu. Také se divák nesmí zaobírat úvahami, jak může člověk vydržet tak dlouho v ledové vodě a přežít všechny útrapy. Pokud se oprostíte od podobných detailů, zaujme vás snímek svojí syrovostí, drsností, opravdu není pro slabé povahy. Život v dávných dobách v drsné přírodě bez příkras, žádná vyumělkovanost. Hlavního hrdinu drží při životě vidina pomsty, ale co dál? Trochu zbytečné snové záblesky jeho minulosti, jinak obdivuhodné trikové záběry (souboj s medvědem fakt reálný). Ale Oskara bych Leovi dala za některý jeho předchozí film.
marikalu
62 bodů
9