81%

Komentáře a recenze 147

Matli
Matli
8 300 bodů
10
První polovina filmu je naprostá pecka, pak se to lehce táhne, ale nějak zvlášť to nevadí. Stoprocentní hvězdičku navíc musím dát za kameru, myslel jsem, že kameraman perlí jen v úvodní scéně, ale on perlí celý film. Ta plynulost a elegance dlouhých záběrů je fantastická. Herecký výkon Leonarda je pomalu na Oscara a scéna s napadením medvědem je to nejlepší co jsem kdy ve filmu viděl (když samozřejmě nepočítám šílený efekty ze sci-fi a fantasy filmů), nechápu jak to udělali. Iňárritu se pěkně vyšvihnul. 87%
avenis
avenis
8 196 bodů
10
Navzdory syrovosti, drastičnosti a bolestivé svíravosti je film velmi poutavý a opravdu nádherný. Akorát na sledování musí být divák připraven. Leonardo je prostě PAN herec a trikové scény tak dokonale dotvářejí jeho herectví, že po skončení filmu jsem jen těžko rozpohybovávala své zkamenělé tělo. Kolik hrůz je schopen jeden člověk unést a vydržet... a proč to muselo být... Špičkový film s drtivým dopadem.
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
8
Řeknu to hned na začátku - film je super. Rejpalové budou mít aspoň o čem mluvit. Výborné jsou všechny herecké výkony, vybrané lokace nádherné, děj drsný a počítačové triky (méďa béďa) opravdu na úrovni! A Oskár zasloužený.
Riverdon
Riverdon
7 393 bodů
10
Jedinečná ruční kamera, skvělá jak v detailech, tak i v širokých záběrech, ale hlavně dlouhé celky. Syrový a autentický příběh, dobrý výběr herců a nádherné záběry přírody.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 012 bodů
10
Viděli jsme se synem, každý máme jiný vkus, ale oba jsme se shodli na tom, že film je mimořádný a výkon Leonarda DiCapria nevšední. Kamera úchvatná. Hudba atmosférická. Prostě famózní velkofilm. Zmrtvýchvstání Hugha Glasse divák přímo fyzicky sdílí s ním. Přečetla jsem si v Lidovkách, že když padouch John Fitzgerald předloží Hughovi ďábelský nápad :"Jestli si přeješ zemřít, mrkni", pak bolí oči nejen jeho, ale celé kino! To je přesné! Ten film opravdu dokáže strhnout!
limeta
limeta
5 179 bodů
7.5
Naturalistický, skvěle zpracovaný film. Jen odteď bude těžko uvěřitelné, až se Leo zase utopí v Titanicu
  • úžasný Leonardo
  • nádherné reálie
  • dlouhé záběry přetavují drama v mystiku a mystiku zpátky v drama
  • snad přece jen až moc krve, i když ta k syrovosti tohoto filmu patří
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
6.5
Urcite krasne zabery na krajinu a nechutne zabery na Lea, rozhodne to chce videt to na velkem platne jinak si to clovek moc neuzije.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8.5
Díky za pozvání do kina, Kinoboxe, tenhle film totiž opravdu bude bez velkého plátna a slušného zvuku jen obtížně stravitelný. Tvůrci sebrali snad všechny historky lovců kožešin z divokého západu a poskládali je do pěkně syrové honby za pomstou. Zapomeňte na plavovlasé, hladce oholené hrdiny uzavírající věčné bratrství s Indiány na pozadí prosluněných jugoslávských hor a neváhají obětovat život za lásku i kamaráda a vítejte v mrazivém světě sněhu a ledových bouří, kde vás nepřátelský šíp skolí stejně rychle jako naštvaný grizzly. A občas tady, daleko za nejzazší hranicí civilizace, najdete obyčejnou lidskou slušnost tam, kde byste ji ani nehledali. Výkon DiCapria je vskutku heroický a nejen pohled na jeho lékárničku tvořenou křesadlem a střelným prachem přiměl ze sálu odejít několik lidí. Rovněž pevně doufám, že při natáčení tohoto snímku skutečně nebylo ublíženo žádnému zvířátku. Film, který stojí za to vidět, byť zřejmě pouze jednou, neboť hlavní hrdina možná mohl přežít smrt na nejrůznější způsoby, ale divák odchází z kina notně vyvržen a sežvýkán.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7.5
Možná vám to přijde lehce zvláštní, ale když sečtu filmy Štvanci (zoufalství, hon), prvního Ramba (vzpoura a osamocenost), Star Wars (jak přežít zimu) a možná katastrofický film Přežít (sníme všechno), tak mi z toho vyjde Revenant Zmrtvýchvstání. Hlavní co si odnáším z filmu je bolest. Apokalypsa společnosti v dlouhých 158 minutách promítnutá v několika týdnech (?) mrazivé zimy ( jak se hodí, chvílemi to vypadá na jaro, pak zase na zimu). Surový film, kde příběh se scvrknul na pomstu plochých postav (např.hl. záporák John - Tom Hardy), což by nevadilo, kdyby to bylo více "Eastwoodovské", ale tady se hrálo na jinou notu. Za mne škoda, že se více nerozvinuly linky mystična, či existencialismu, které jsou skvěle nahozené, ale jen nahozené.
  • kamera, výprava, reálie
  • masky a vzhledem k deatilům v HD, klobouk dolů
  • neviditelné triky a souboj s medvědem