81%

Komentáře a recenze 147

Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
10
AACH! Filmovej orgasmus! Bože... To je tak super, když někdo umí natočit film, ve kterým je všechno dobře! Připomínalo mi to dost tvorbu Terrence Malicka smíchanou s filmem Valhala Rising. Celý film se nese v dost subtilním ponurém tónu, kterak hlavní hrdina přežívá v krásném a krutém světě nemilosrdné zimy a cool indiánů. Ińárritu si často ve svých filmech libuje v dlouhých dramatických záběrech bez střihu, je třeba říct, že tady jich je požehnaně. A působí to skvěle... DiCaprio vyrostl v hereckého boha, teď už o tom nepochybuju. SILNĚ, opravdu silně na to doporučuju jít do kina, to musí být zážitek... Jo a mimochodem, je to pro mě nejlepší film za posledních několik let. A to jako fakt.
naineko
naineko
1 542 bodů
4
To bylo jako co?
Nesourodý slepenec poloartového noiru a historicko-přirodovědného dokumentu. Jsem schopný ocenit kameru a potažmo aranžmá scén - nicméně méně je někdy fakt více. Děj je těžce k uvěření (a to i když vynechám superregeneraci "hlavní" postavy) a takřka k neusledování. Herecké výkony Hardyho a Gleesona špičkové.
lukas
lukas
1 523 bodů
7
Perfektní filmařina - kamera, práce se světlem, výběr lokací, kostýmy, zvuk a hudba. Film utekl rychle jak stádo splašenejch bizonů, ale hloubš a výraznějc mě nechyt. Bavil mě naturalismus a syrovost. Občas rozesmála digitální dokreslovačka (kůň padající ze svahu do vzrostlého stromu) nebo hra osudu s lovcem Glassem (jasně, medvěd ho musí po nekonečnym martyriu zavalit, vyhrabe se z nejdrsnějších peřejí apod...). Zajímavé byly některé snové/halucinační scény. Motto "všichni jsme divoši" sedí. Z herců mi přišli nejzajímavější Will Poulter a Domhnall Gleeson, kteří v rolích jako kdyby přerostli sami sebe a stali se z nich opravdoví chlapi.
petrpotucek
1 521 bodů
8
Bájný zkazek o síle lidské vůle podle skutečných událostí, ve kterém se legendární stopař a lovec doplazil s vážnými zraněními dvě stovky mil do nejbližšího tábora - skrz divočinu a indiánská území, poháněn touhou pomstít se těm, kteří ho v nejtěžší chvíli opustili. (Tento film můžu doporučit)
virgoii
virgoii
1 458 bodů
3.5
Hodně slabý a nudný film.
fido68
fido68
1 453 bodů
9.5
Super odpočinkový film s komediálními prvky ve kterém Caprio konečně herecky dospěl..Glass byl asi americkou obdobou Meresjeva..Stojí za to zhlédnout vícekrát
  • kamera
  • zvuk
  • délka filmu
  • je to opět jenom film
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Výborné herecké obsazení a skvělé dramatické scény.
Pajmen
1 204 bodů
7
Dobrej a hodne drsnej film. Milovnici koni by na nej chodit nemeli. Po zhlednuti filmu v kine jsem mel pocit, jako bych byl v kuzi Lea Dicapria. Ono kdyz koukate 2.5 hodiny na cloveka, ktery je sotva schopny se plazit, necha to na vas nasledky. Kdyz jsem se ohledal a nenasel zadny krvacejici rany, hodne se mi ulevilo. Byl to zazitek, ale celkem se vlekl. Nekdy pripominal dokumet z National Geographic. Nicmene herecke vykony Hardyho a Dicapria jsou na urovni. Leo uz podle me predvedl lepsi kousky, ale kdyz toho Oscara dostane, zlobit se nebudu.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
8
Velkolepé dílo o člověku hnaném silou krevní msty a neustávající nenávistí, kterého nekonečná touha žít spasila před jistou smrtí. Příběh se soustředí na vykreslení nezlomné vůle zlomeného člověka, který vede fyzický, ale především duševní souboj, při kterém se potácí na hranici mezi životem a smrtí v neskonale krásné, leč neúprosně drsné přírodě. Tomuto dramatickému příběhu ale chybí záživnější děj a plynulejší tempo a nejvíce tím trpí prostřední úsek filmu. Nutno poznamenat, že dnes již legendární scéna s medvědem je opravdu drásající a mrazivě realistická a takovýchto nezapomenutelných scén probíhajících v extrémně drsných podmínkách je hned několik. Všechno to trýznění je umocněno skvělou kamerou, která napomáhá i znamenité úvodní bitevní scéně natočené dlouhým záběrem bez zbytečného střihu. Herci podávají solidní výkony a Leo dominuje kontinuálně bolestivým a zmučeným výrazem, přesto jsem přesvědčen, že měl i role, za které by si tak tíženou sošku zasloužil více. V mnoha ohledech filmový skvost, bohužel ale chybí zásadní dějová linie, která by nahradila hodinový pohled na Lea, jak se slintající plazí lesem. 80%
Teresie
Teresie
1 187 bodů