81%

Komentáře a recenze 147

salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
The Revenant od mého oblíbeného režiséra se skvělými herci jakými jsou Leonardo DiCaprio či Tom Hardy mě utvrdil již z počátku pouhými informacemi, že se bude opět jednat o dílo velmi zdařilé. Příběh inspirovaný skutečnou událostí, který byl syrově odvyprávěn úžasnou kamerou, mě nenechal v klidu dýchat. Hugh Glass, ztvárněný Leonardem, je legendou, která toužila díky své story být zmedializována a tohle zfilmování se mi tuze líbilo. Pro můj měšťácký mozek není zcela pochopitelná možnost přežití v chladem obalené drsné krajině a proto jsem rád, že tento opus mohu sledovat ve vyhřáté místnosti svírajíc v ruce horký hrnek s plápolajícím dýmem rozvoněného svařeného vína.
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Výborně surově natočené. Úvodní scéna s útokem indiánů byla dechberoucí a absolutně sem nepobíral jak to udělali. Skvělé prostředí. Herci podávají skvělé výkony a věříte jim úplně všechno. Nemám výtek.5*
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8
Filmu přecházela bombastická šou a dostávalo se skvělých recenzí. Díky kinoboxu jsem film mohl vidět v předpremiéře a jsem rád, že jsem tu možnost měl. Musím říct, že jako ukázka doby ve které se film odehrává, to bylo celkem drsné. Leo ze všeho vybruslí a přežije všechno včetně příhody s medvídkem a když si hrál na Hoňimýra. Na můj vkus by film mohl být kratší. Vizuálně velmi podařené a herecké výkony také
voleman
voleman
927 bodů
8
Slovo, které tento film vystihuje asi nejvíce je slovo NATURÁLNÍ. Snímek vás hned v prvních vteřinách vtáhne přímo do nemilosrdné, zmrzlé krajiny Amerického západu, kde si hlavní hrdinové moc příjemných chvil neužijí. Rozhodně si ale nepředstavujte, že uvidíte další kovbojku, která s realitou nemá pranic společného. Tohle je drsný, realistický film z nádherného, ale velmi nehostinného prostředí, které brilantně zobrazuje kamera zachycující scenérie krásnými, dlouhými a skoro až dokumentárními záběry. To je ostatně na filmu asi to nejzajímavější. Příběh, přestože je podle skutečné události je dosti neuvěřitelný a v takto dlouhé stopáži značně rozvláčný. Ne že by byl nějak nudný, jen prostě nedostanete nic, co by vás dostalo do kolen. Nespornou kvalitou jsou ovšem herci, hlavně Hardy a DiCaprio, kterým natáčení v takto náročných podmínkách opravdu nezávidím, přesto ovšem podávají skvělé a naprosto věrohodné výkony. Pokud hledáte kvalitní historické drama s dokonalou technickou stránkou a skvělým obsazením, tak vás Revenant jistě nezklame. 80%
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
8
Oproti knize je tam posun v motivaci hlavního hrdiny, ale není se čemu divit v dnešní korektní době by nejspíš původní hnací motor hrdiny nebyl tak kladně přijat. Bonus tohoto filmu je nejen herecký výkon Leonarda a ostatních herců, ale i úžasná krajina a atmosféra.
Innuendo
Innuendo
908 bodů
7.5
Myslím, že slovo "naturalistický" v tomto filmu nabývá úplně nové obzory.
Punisher
Punisher
847 bodů
8.5
Člověk nemusí koukat na film ve 3D a přesto ho film úplně vtahuje...cítí z něj všudypřítomnou zimu, smrad, strach a to všechno uprostřed krásné a drsné přírody. Skvělým hereckým výkonům Leonarda zde silně konkuruje Tom Hardy, který zde nepředvádí o nic horší výkony.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8.5
Na tenhle film se skutečně vyplatí jít do pořádného kina, neboť kromě super výkonu DiCapria, Hardyho a medvěda, je protkaný nádhernými
  • výkony herců
  • záběry přírody
  • ozvučení
  • scénář
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
8.5
Evokoval mi moje velké filmové zážitky z velkých epických příběhů, na jaké jsem chodil v dětství do 70 mm kina Jas v Pardubicích. Film, kdy jsem s očima navrch hlavy sledoval děj, cítil strach nebo hněv hlavního hrdiny, brodil se s ním ledovou vodou, chytal vločky na jazyk. Nechával jsem ty filmy působit. Moje JÁ s úvodními titulky končilo. Nerozebíral jsem logiku příběhu, nepřemýšlel, jak toho medvěda natočili, neřešil jsem, jestli má film přesah a jakou symboliku měl autor na mysli. Byl to ryzí a ničím nerušený zážitek z kina. S vlastními pravidly, bez předžvýkání recenzí, bez zájmu o názory a bez diskusí, jestli to ten Leonardo di Caprio konečně dostane nebo ne. Protože já jsem na plátně v těch filmech neviděl Leonarda Di Capria, ale trapera Hugh Glasse a neviděl Oscara v hercově ruce, ale cítil na zádech lovcovy nezhojené jizvy. Takže to byl svým způsobem velmi osobní zážitek a každý takový zážitek z kina je logicky neotřesitelný. Tudíž si každý může pindat o tom, jak to Iňárritu na diváky koulí a jak je povrchní, co chce. Nebo o tom, jak se to celé vleče. Mimochodem - vůbec ne. Naopak. Ten film měl být mnohem delší. O hodinu alespoň.To jediné bych režisérovi vyčetl.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
8.5
Vďaka Kinoboxu jsou navštívila predpremiéru tohto filmu a musí povedať že film bol na svůj ohlas celkem zbytočně dlhý a ne zas tak úžasný. Jako drsné líčeně doby super. Ale trochu prehnané jak Leo všechno prežije a nakonec se pomstí.
  • herecké výkony
  • efekty
  • príroda