76%

Komentáře a recenze 61

Kick077
Kick077
596 bodů
6.5
V tomhle případě je na místě říct, že je škoda, že sem viděl trailer..zasmál sem se už u něj, a vzhledem k tomu, že v něm byly v podstatě všechny vtipný momenty, tak napodruhý u filmu už to nebylo takový překvapení a ještě k tomu to občas bylo proložený ne moc svižnejma scénama a ne moc dobrejma dialogama, i slovo fack mi přišlo, že se snažili vecpat i na místa, kde by to bejt nemuselo..takže mi nezbylo než vzpomínat na trailer, jak to pěkně běželo tam. Klidně by to mohlo bejt o něco kratší. Každopádně dobrá oddechová komedie. Návštěvy kina nelituju.
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů
8.5
Tak a teď nezbývá než tleskat německým tvůrcům snímku, jelikož po všech tak strašně nepovedených německých výtvorech je tohle průlom. Film dokonale vtipný, slušně vulgární a celkově obsahující snad všechny oblíbené žánry v jednom.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
Bezvadný film..přesný obraz dnešní školy a dnešní mládeže!
Leinad Vodhr
Leinad Vodhr
366 bodů
8
Tenhle film je asi jedna z nejlepších komedií co jsem kdy v životě viděl a překvapivě není Americká. Herecké obsazení je skvělé, vtipy opravdu vtipné a asi tam nebyla situace kdy by ten vtip byl trapný tak že bych se držel za hlavu, takže vtipy taky 10/10. Tenhle film mám v oblíbených a dal bych si tam všechny tři ale mám i jiné oblíbené filmy, takže tam budu mít jen tenhle, který je za mě nejlepší.
prcek1712
355 bodů
10
Nejlepší, nejdokonalejší, nejúžasnější film, jaký jsem snad kdy viděla. Plus bonus dokonalý herec!
Skeiron
Skeiron
324 bodů
8
Na německou tvorbu jsem vždy pohlížel ( a zřejmě i jěště nějáký pátek budu) jako na velmi usměvnou karikatu Hollywoodu. Tento kousek však opravdu vyčnívá a "z fleku" by mohl konkurovat Ačkovým filmům za velkou louží, opravdu ani minutu se nebudete nudit. Humor je vážně naprosto nepředvídatelný, takže nečekejte trapné fóry ala Kameňák. Na konci filmu budete sušit několikátou vlnu slz při z pohledu na ztýrané "grázlíky" a odulé prostytutky, podobně jako v Méďovi, který má srovnatelný styl humoru. Jednu hvězdičku ubírám jen z nesympatií k přehláskovaným samohláskám....Skvělá komedie.
zrzinda2408
306 bodů
9
Tohle je njlepší německá komedie jakou kdy natočili. Zábavné, spousta hlášek, vtipných scén, děj nemá hluchá místa, nic se nepřehrává a přitom vše funguje až neskutečně dobře. Jedna z nejlepších komedií roku 2014, ne-li rovnou nejlepší. Doporučuju a skvěle se bavte :)
BORo
BORo
288 bodů