59%

Komentáře a recenze 48

Toren
Toren
5 165 bodů
4
4,5/10 Jedničku miluju. Kong byl průser. Tohle má bohužel blíž ke Kongovi. Hrozně hloupý, scénáristicky prázdný, plný klišé a hlavně naprosto bezpohlavní. Monstra se řežou pěkně, ale co z toho, když vás to vůbec nezajímá. Občas se daří navodit slušnou atmosféru a kamera umí vykouzlit krásné záběry (ty barvy!)... ale kdo by to nečekal u filmu za 180 mega. Zklamání. Více: https://www.youtube.com/watch?v=mpXfzXzhItk
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Z pohledu efektů a vizuálního zobrazení oněch Titánů, je tento snímek naprosto famózní. V hereckém obsazení se mi taky Millie Bobby Brown fakt líbí a i přesto, že herci tam oproti monstrům nemají tolik prostoru kolik by možná film potřeboval, snad to pro ní bude dobrý start pro další pokračování. Zápletka a celkový děj filmu je nenáročný, nijak nepřekvapí, ale o to snad ani nejde. Tady se má akorát člověk posadit a bavit se tím jak gigantické monstra bojují proti sobě, ničí všechno kolem a lidstvo musí defakto jen přihlížet.
Floridsky
4 376 bodů
4
Král monster je úplně něco jinýho než Godzilla z roku 2014. Tohle už je akční výplachovka s hloupým scénářem, plochými postavami a pomalým tempem. Monstra vypadají opět dobře, ale když se řežou, tak z toho nemáte skoro nic. Noc a déšť udělá své a zakryje většinu toho, co se na obrazovce děje. Tím pádem snímek není ani moc zábavný a spíš nudí.
4
3/10. Ano lepší než Godzilla ale i tak mi celý tenhle univers přijde naprosto zbytečný.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Já nechápu, co mají všichni pořád za problem. Prostě, terordaktální monstrum ještěrka si chtěla jen na balkón zakouřit mátovou e-cigaretu. Nemusíte přeci kvůli tomu odvolávat celou světovou armádu, kde z nějakého neznámého důvodu chybí východní Evropa, a zapínat ty nejrůznější a nejmodernější fíčury, zapínat japonský klystýrní záchod, shromažďovat doživotní zásoby, dávat si na hlavu nočník, zaučovat malé děti na jejich první zestřílení teroristů a točit o tom dlouhý a nudný tyrkysový pazchnet, a míchat do toho obřího Kyborga, King Konga, Tříhlavou saň, Barbru Straisand, postelového roztoče, Čupakabru a tyvole, já nevím, třeba ještě šesti-hlavového žraloka. Jednička sice také nebyla dílo jak od Piccasa, ale dalo se na něho aspoň koukat, a nepřipadal jsem si jak po kolonoskopii. Mně to jen připomnělo nedávný Nový útok.. taky hromada nesrovnalostí a digibordelu, že bych ho mohl po ránu chroupat místo Nesquiku. Ale koho mi bylo líto, je té Godzilly, nebo Gadžily nebo Ghkázili, kurva i její krásné jméno zprstili. Ona by taky nemusela koho žrát a zabíjet, a ničit Tokijské město do luftu, kdybyste se jí prostě nevšímali, a neplteli se do jejího přirozenýho útočiště. Ona se vás bojí víc než vy, a radši se schovala a spláchla jak zdechlá ryba, do Tichého oceánu. Chudinka, z jejich ostrých hrotů a hrošího brušeného kožichu, se jen udělají prázdné plasty a polycegerový velrybí olej. Dáváme dobrý příklad těm nahoře. Stop barbarství! #SAVETHEGÁDŽILU
kery-
kery-
3 671 bodů
2
No jako do píči. Tak tohle byl tedy opravdu nářez. Že k jedničce jsem byl hodně kritický, tak něco takhle špatnýho jsem ani ve snu nečekal. Lehce k příběhu - pokud to chápu správně, tak oni si vyrobili přístroj, aby probudili potvory. Když je probudili, tak si to ale přeci jen rozmysleli, přičemž neštastnou náhodou zabili i Godzillu, o které věděli, že je to jejich jediná případná "zbraň". Světe div se, ze všech těch sraček je jediná právě Godzilla, kdo to ne tak úplně rozchodí. Vydáme se tedy - opět tak trochu "omylem" - do podzemního chrámu, kde se Godzilla zotavuje, a začneme jí pěkně v pohodlí jejího domova přemlouvat, aby to s náma nevzdávala. Aby bylo vidět, že to myslíme vážně, tak pro potěšení asijského publika popravíme toho šikmookého sympaťáka. To by ale bylo, abychom při tom s lehkým důvtipem nerozmrdali na úplné sračky i tu nádheru, kterou jsme právě objevili. Protože když po někom něco chcete, přemluvíte ho jedině tak, že mu rozmlátíte celý obývák, že jo. Po následujících dlouhých minutách utrpení ve formě klišé amerických a vědeckých píčovin se přesouváme do grandiozního finále, kde se hlavní znovuzrozená aktorka s pár kily navíc (no ruku na srdce, vypadá fakt trochu komicky) konečně postaví těm třídním šikanátorům, a zkrátka a jasně...vybouchne. Ano, vybouchne. Jako atomovka. Nedělám si prdel, doslova to tam říkají. Záběr, kdy se vedle ní tavil jeřáb jsem už silně nedával. Více nemám sílu vyjadřovat se k chování všech debilů okolo, k úplnému ignorování fyzikálních zákonů nebo k neustálému porušování nepsaných základních pravidel pro vytvoření alespoň koukatelného snímku. Tohle vypadá hezky; láká to až k zakousnutí. Posléze ale zjistíte, že to, co se jevilo jako slaďoučká čokoládová poleva, je pěkně zkvašené smradlavé hovno. Po tomto se tedy za ušima olizovat určitě nebudete.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
7
35 / GODZILLA: KING OF THE MONSTERS (2019) MONSTERVERSE 2014-2021. Za mňa asi aj lepšie ako Godzilla z roku 2014. Deje sa tam toho viac, súboje sú podarené a akcia je výborná. No ale inak slabota. Postavy nezaujímavé a nesympatické pretože niekedy mi ich rozhodnutia naozaj lezú na nervy. Pár parádnych záberov na monštrá som si užil pretože vidím že si pohrali s kamerou a ďalej aj akciu musím pochváliť pretože súboje sú parádne. Len škoda že väčšina z nich bola točená večer takže je skoro veľké kulové vidieť. Nepáči sa mi tiež že Godzilla je tentokrát na strane ľudí pretože v jednotke z roku 2014 je ich nepriateľ a teraz si len tak zmení rolu. Aj keď to chápem ale škoda. Koniec tiež dobrý ale za mňa celkom sklamanie. No ale akcia bola, súboje tiež a ja som sa bavil. HODNOTENIE: 7/10
kknk2
kknk2
2 961 bodů
6.5
Moc nafouklí film. Děj strašně roztahaný, takže film má dvě a kousek hodiny a to je na zabití! Tvůrci zvládli bravurně příšery, ale lidé se jim nedaří. Střídání padouchů nepomáhá a pointa také za moc nestojí. A na konec Monsterverse a emoce nejdou dohromady. Ale od jedničky posun k lepšímu.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7.5
Příští rok nás čeká souboj mezi Králem monster a Králem Ostrova lebek, jehož předzvěstí je právě druhý film o Godzille. Film se tradičně snaží být mnohem monumentálnější než jednička a přivádí proto na scénu nejznámější z protivníků mocné Gojiry. Jo, chvílemi je to cool, má to parádní momenty, ale proč se musí dít sakra všechno ve tmě? Jako jo, naanimovat tolik příšer asi není úplně jednoduché, ale když už děláte blockbuster o jejich soubojích, tak by mělo jít přeci jen něco vidět. A když už tam tedy není tma, tak se tam musí šíleně blýskat, z toho aby se člověk zbláznil. Zápletka s lidmi není samozřejmě kdovíjak originální, ale na druhou stranu tu máte záporáka, kterého budete nenávidět až do zdárného konce. Co ale člověka samozřejmě nejvíce potěší, je klasická hudba, která ve filmu zazní samozřejmě hned několikrát, a to v těch nejlepších momentech. První polovinu filmu hodnotím velmi kladně, s druhou částí je to pak daleko horší. Když to však srovnám se zbytkem letošních blockbusterů, tak je na tom Godzilla ještě docela dobře. 75%
Krupe
Krupe
2 279 bodů
4
Oni opravdu ten celý Boston rozbili na hov.a? Naštěstí díky jejich vaně, se mohli všichni tři spojit, společně podržet drátky na tom ultra super kufříku a všechny na tom našem světě zachránit. Díky bohu za ně, nervozní jsem byl jak sfiňa až do konce, jestlivá se jim to podaří. Tak, už zase budu klidně spát...