Komentáře a recenze 48

• design monster
  • špatné prodání dění filmu
  • zmatenost
lukas-gajdos
168 bodů
6
Nový snímek o Godzille mě upřímně ničím nepřekvapil, ale ani nezklamal, přesně jsem věděl, co od toho čekat. Na filmu jde vidět, že rozpočet je opravdu obrovský, neboť během filmu se pořád děje nějaká akce, která je vyloženě pastvou pro oči. Po dějové stránce je ale film hrozně nudný, nervydrásající až stupidní. Ano, nechme lidstvo vyhubit monstry, ať nastane rovnováha... WTF? jako really? Nemá to žádný smysl ani důvod, proč ničit něco, co je už dávno funguje. Planeta je možná přelidněná, ale ne tak, aby se tu nedalo žít a určitě budou existovat i jiné způsoby, než masové vraždy lidí monstry, třeba hned tím, že vegani jako první vyhynou, magoři. :D Výkon Very Farmigy je vcelku dobrý, ale lištil bych jí za její chování. Co mě více irituje, je výkon Millie Boby Brown, netuším, co na té malé hvězdě všichni vidí, neumí nic jiného, než se tvářit jako věčně nasraná puberťačka s velkým egem. Její herecký výkon není ani komorní, ani minimalistický, ale jednodušše otravný, a prosím, neobsazovat už do žádných rolí, ať si to zakončí v Stranger things a na plátna se už ani necpe, jako herečka není zajímavá a hrát rozhodně neumí. Děj je tedy jednoduchý a není třeba vidět první díl, užijete si spousty barev, akce, hudby, digibordelu, jenom ne děje.
snek
95 bodů
6.5
Jasně, je to místy nelogické, místy pitomé. Ale od tohohle typu filmu přeci nečekáte příběh na oscara. Chcete vidět akci a jak se mydlí všemožná přerostlá monstra. A toho si tady užijete až až. Ten malý chlapec ve mě chrochtal blahem :) Má to potitulkovou scénu...
matthias-nemafb
45 bodů
8
obvykle chodívám na MARVELovky ale šel jsem i sem +dobré efekty +nenavazuje to na první díl ten jsem totiž neviděl takže jsem to pochopil -rozvleklý příběh ale i přes to doporučuji na to jít obzvlášť pro 12-16 let
sivoijt
26 bodů
7
Ani nevím proč, ale mě osobně se film nezaujal co se týká traileru, ale u samotného filmu jsem byl překvapený. Neříkám, že je to poklad mezi filmy, ale určitým způsobem mě něco oslovilo. Líbili se mi také efekty, jen trochu to bydliště pana Godziláka, mi přišlo už moc. :) Ale určitě doporučuji. :)