Komentáře a recenze 68

7.5
Místy sympatický , místy nadlehčeny...bohužel nevyhnul se tento film citovému vydírání...což je škoda
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Dobře, přiznávám, jeden z důvodů, proč jsem se na tohle podíval, byl ten, abych na holky udělal dojem, že ten příběh znám. Tudíž bych jim dokázal, jak neskonale úžasný a dokonalý jsem. Navíc romanťárny mám rád... Když jsou dobrý. Fault in our stars je určitě příjemný a dojemný snímek s milými protagonisty, ovšem někdy s těmi city moc tlačí na pilu. Nemluvě o tom, že mnoho scén je utahaných. Ovšem musím ocenit jeho konzistentní stavbu v chytře napsaných dialogů, což mi napovídá, že původní předloha patrně bude opravdu kvalitní. Navíc onen motiv rakoviny neslouží pouze jako citová vydíračka, ale ve skutečnosti je dobře aplikovaný i mimo romantické chvíle. A ta chemie mezi těma dvouma funguje pěkně, to film nesmírně zachraňuje. Ve výsledku - viděl jsem určitě spoustu lepších romanťáren, ale od nejhorších má hodně daleko (Tímto zdravím Fifty Shades of Gray za pomocí svého prostředníčku.)
beseda
beseda
1 931 bodů
9
Může obsahovat spoiler. - Téměř do dvou třetin působil film až příliš idylicky a optimisticky. Teprve poté nastává lehký zvrat ve vyprávění (který divák musel tušit, že nastane) a rozčarování z toho, že se hlavní cíl celé cesty do Amsterdamu (setkání s oblíbeným spisovatelem) vůbec nevydařil podle představ. Přesto však tato cesta nakonec přinesla něco pozitivního. - Willem Dafoe, v roli podivínského, nevrlého a alkoholu holdujícího spisovatele Petera Van Houtena, opět dokázal, že mu tento typ postav vyloženě sedí (stejně jako např. Jopling v „Grandhotelu Budapešť“). Nevím zda to byl záměr, ale dost mi vizáží i chováním připomínal H. Laurieho v roli Dr. House. - Na scénáři se podílela úspěšná dvojice Scott Neustadter (1977) a Michael H. Weber (1978) (obdrželi několik významných amerických cen v kategorii nejlepší scénář k filmu „500 dní se Summer“) a také samotný autor knižní předlohy John Michael Green (1977). - I když nejsem zrovna moc velký fanoušek „písničkových soundtracků“, musím uznat, že zde se výběr skladeb i interpretů povedl a o zbytek se mistrně postarali kolegové z kapely Bright Eyes - Nate Walcott (1978) a Mike Mogis (1974), kteří spolupracovali s režisérem J. Boonem již na filmu „Stuck in Love“ (2012). - Filmů na podobné téma jsem měl možnost vidět hodně, ale „Hvězdy nám nepřály“ bude patřit mezi ty nezapomenutelné. Místy to sice až balancovalo na hraně sentimentu (což při tomto tématu nebývá nic zvláštního), ale režisér to pokaždé mistrně ustál. Nezasvěcenému by se mohlo zdát (kdo dobře nezná naturel američanů), že například líbající scéna v domě Anny Frankové už opravdu hraničí s klasickým hollywoodský happy endem, ale musím uznat, že i tam to režisér „utnul“ ve správný čas a zakončil roztomile. - Možná to bylo právě tou nenuceností a přirozeností, možná i díky komediálnímu ladění (přesně tak akorát), ale rozhodně jsem odcházel z projekce silně citově „otřesen“ a zároveň naplněn silným optimismem. - Viděno: 02.06.2014 (kino); - Mé hodnocení: 90%.
Maldas37
Maldas37
1 822 bodů
10
Film co si podle mě zaslouží čistý nepřerušovaný průchod, páč má i takový náhlý postup až do poloviny filmu kdy se jaksi zhroutí sen hlavní postavy, ale stejně rychle se to i vrací do starých dobrých kolejí a nastává finální část, kdy se divák dozvídá tu zlou pravdu o konci který se v jednu chvíli zlomí. Hodně mi to připomíná film půlnoční láska a nevím který mě dojal víc
KallEll
KallEll
1 587 bodů
8.5
Čekal jsem to mnohem horší. Čekal jsem další tuctovku a o to víc jsem byl překvapeny jak hereckýma výkony hlavně vynikající Shailene Woodley tak námětem. Film je nezapomenutelný což je to nejdůležitější i ted když píši recenzi, film jsem Viděl před par lety a pořad ho mam v sobě.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
9.5
Rakovinovým bujením zhoubně nasáklý příběh mi doširoka rozevřel zkornatělými víčky oční jamky a já hleděl pln smutku na souznění dvou lidí skomíraje pnoucí se k životu. Jejich láska dokázala přemoct mnohé a radost ze života byla díky ní pohonným motorem opomíjející přicházející smrt. Ač prvoplánovitost klišoidního příběhu je jasná, přesto nabízí příjemně melancholický pohled do světa lidí, kteří bojují s tím, co visí jak Damoklův meč nad každým z nás.
brcolka
brcolka
1 045 bodů