Recenze Hvězdy nám nepřály

1 2 3 dalsi posledni
  • 85%
    0
    0
    10. 11. 2017
    Pete69 (17191 bodů)

Tak tomuto říkám drama. Silný opravdu silný příběh. Humor a veselé části filmu se střídají s těmi opravdu nejsmutnějšími. Film nemůže nikoh nechat chladným. Pro mě osobně dobré je film nezapomenutelný. Jestli by filmu dodalo ještě více na kvalitě obsazení hvězdami je otázkou, která nebude zodpovězna.

• 70%
    0
    0
    24. 4. 2020
    Sheldon (15984 bodů)

Hvězdy nám nepřály je v podstatě moderní uchopení tématu z romantismu, a to už přeci jenom nějaký ten pátek je. V Americe tento žánr fungoval v Love Story a to byl megahit. Hvězdy nám nepřály je to samé v bledě modrém. Romantický příběh o nenaplněné lásce dvou mladých lidí, které i přes vzájemný cit odděluje nepřekonatelná překážka, která v tomto případě podobu těžké nemoci. Potěšilo mě, že se na filmu sešlo velmi dobré obsazení, ale přiznám se, že od poloviny filmu to bylo velmi předvídatelné a už mě snaha tvůrců zasáhnout mě, docela dost nudila svou prvoplánovitostí.

• 70%
    1
    0
    6. 5. 2016
    lamps (14787 bodů)

Není to síla námětu nebo mediálního statutu, co dělá z filmového hitu filmovou kvalitu. Čím by byl Shawshank Redemption s jeho hereckým, dějovým a myšlenkovým potenciálem, kdyby byl zfilmován konvenčně, zacílen výhradně na spolehlivé a pohodlné jednorozměrné motivy a kdyby sázel výhradně na to, že veškeré publikum má v sobě tolik lidskosti a automatické empatie, aby ho docenilo jednoduše proto, že nese chvályhodné poselství...? Hvězdy nám nepřály mají skvělé herce a chvályhodnou myšlenku, ale je to kýč nejhrubšího zrna, který nemám potřebu už v životě vidět znovu a který mi nedokázal i přes všechny ty roztomilé tvářičky a dojemná obětí nic nového sdělit. Láska i smrt jsou v životě samozřejmostí a existuje mnoho jiných filmů, díky kterým si té první věci nepopsatelně vážím a tu druhou beru coby neškodného, byť nepřejícího společníka..

• 75%
    0
    0
    6. 11. 2014
    Petrson (4054 bodů)

Ano, jasně naplánovaný scénář, přesně popsáno podle kuchařky, co by se mělo stát, aby tam bylo dáno úplně všechno, co by mělo dojmout, už chyběli jen mladší děti, které by měly taky rakovinu. Trochu mně vadila raklama na Amsterdam, muzea, auta, restaurace, ale třeba mám na to zvýšenou hladinu pozornosti:). Pozitivní na tom filmu jednoznačně bylo, že hlavní herci hráli positivně, odlehčeně. Tak působí film a za to velké plus. Ostatní postavy hrály jen křoví a škoda postavy Van Houtena (Willem Dafoe), měla potencionál to víc nakopnout.

• herecké výkony: Shailene Woodley a Shailene Woodley
    • lehkost, nezatíženost, jemný humor
    • kalkul č.1 : p.r. na Amsterdam, muzeum AF, auta...jakoby zaplacený od města, partnerů
    • kalkul č.2 : slepý, jednonohý a dívka závislá na přístroji, ale není to mínus v pravém slova smyslu
  • 45%
    0
    1
    18. 7. 2015
    rkotvald (3156 bodů)

Více laciného citového vydírání na minutu stopáže není ani v reklamě na útulek opuštěných zmrzačených zvířátek v poslední fázi rakoviny. Přičemž v prvních minutách je řečeno, že toto není jen další hollywoodská pohádka, s přimhouřením oka je to pravda sotva z půlky, protože je to jen další hollywoodská krmě poburťaček, jenž se snaží prodávat osudovost. Bohužel papírové postavy a schéma přesně žádaného konceptu, bez špetky nápadivosti, smrdí až za humny.

• 100%
    1
    1
    5. 6. 2018
    nikol125 (2768 bodů)

Dokonalý a dojemný film. Já jsem si ho hrozně moc zamilovala.

• 75%
    1
    0
    30. 9. 2014
    stantheman (2390 bodů)

Místy sympatický , místy nadlehčeny...bohužel nevyhnul se tento film citovému vydírání...což je škoda

• 90%
    0
    0
    7. 6. 2014
    marie-kolarova (2359 bodů)

Režisér Josh Boone přes téma, které vybízí k fasování náruče kapesníků před vstupem do sálu, udržel po celou dobu vzácnou vyváženost mezi humorem a dramatem. Nikdy není podbízivý ani přehnaně sentimentální, vždy ve správný moment odlehčí ironickou věcnou poznámkou. Dávka černého humoru je přiměřená okolnostem, nefunguje brutálně, ale jen do té míry, aby člověk pochopil, že není potřeba být zoufalý až k smrti, protože tím stejně nic nezmění. Film je namixován ve vzácném poměru míst, která jsou něžná a romantická s těmi, ve kterých jednotliví protagonisté jen trpí a obávají se, protože konec je na dohled.

• 75%
    0
    0
    29. 4. 2019
    Vurhor (2011 bodů)

Dobře, přiznávám, jeden z důvodů, proč jsem se na tohle podíval, byl ten, abych na holky udělal dojem, že ten příběh znám. Tudíž bych jim dokázal, jak neskonale úžasný a dokonalý jsem. Navíc romanťárny mám rád... Když jsou dobrý. Fault in our stars je určitě příjemný a dojemný snímek s milými protagonisty, ovšem někdy s těmi city moc tlačí na pilu. Nemluvě o tom, že mnoho scén je utahaných. Ovšem musím ocenit jeho konzistentní stavbu v chytře napsaných dialogů, což mi napovídá, že původní předloha patrně bude opravdu kvalitní. Navíc onen motiv rakoviny neslouží pouze jako citová vydíračka, ale ve skutečnosti je dobře aplikovaný i mimo romantické chvíle. A ta chemie mezi těma dvouma funguje pěkně, to film nesmírně zachraňuje. Ve výsledku - viděl jsem určitě spoustu lepších romanťáren, ale od nejhorších má hodně daleko (Tímto zdravím Fifty Shades of Gray za pomocí svého prostředníčku.)

• 90%
    0
    0
    3. 6. 2014
    beseda (1918 bodů)

Může obsahovat spoiler. - Téměř do dvou třetin působil film až příliš idylicky a optimisticky. Teprve poté nastává lehký zvrat ve vyprávění (který divák musel tušit, že nastane) a rozčarování z toho, že se hlavní cíl celé cesty do Amsterdamu (setkání s oblíbeným spisovatelem) vůbec nevydařil podle představ. Přesto však tato cesta nakonec přinesla něco pozitivního. - Willem Dafoe, v roli podivínského, nevrlého a alkoholu holdujícího spisovatele Petera Van Houtena, opět dokázal, že mu tento typ postav vyloženě sedí (stejně jako např. Jopling v „Grandhotelu Budapešť“). Nevím zda to byl záměr, ale dost mi vizáží i chováním připomínal H. Laurieho v roli Dr. House. - Na scénáři se podílela úspěšná dvojice Scott Neustadter (1977) a Michael H. Weber (1978) (obdrželi několik významných amerických cen v kategorii nejlepší scénář k filmu „500 dní se Summer“) a také samotný autor knižní předlohy John Michael Green (1977). - I když nejsem zrovna moc velký fanoušek „písničkových soundtracků“, musím uznat, že zde se výběr skladeb i interpretů povedl a o zbytek se mistrně postarali kolegové z kapely Bright Eyes - Nate Walcott (1978) a Mike Mogis (1974), kteří spolupracovali s režisérem J. Boonem již na filmu „Stuck in Love“ (2012). - Filmů na podobné téma jsem měl možnost vidět hodně, ale „Hvězdy nám nepřály“ bude patřit mezi ty nezapomenutelné. Místy to sice až balancovalo na hraně sentimentu (což při tomto tématu nebývá nic zvláštního), ale režisér to pokaždé mistrně ustál. Nezasvěcenému by se mohlo zdát (kdo dobře nezná naturel američanů), že například líbající scéna v domě Anny Frankové už opravdu hraničí s klasickým hollywoodský happy endem, ale musím uznat, že i tam to režisér „utnul“ ve správný čas a zakončil roztomile. - Možná to bylo právě tou nenuceností a přirozeností, možná i díky komediálnímu ladění (přesně tak akorát), ale rozhodně jsem odcházel z projekce silně citově „otřesen“ a zároveň naplněn silným optimismem. - Viděno: 02.06.2014 (kino); - Mé hodnocení: 90%.

• 85%
    0
    0
    10. 3. 2018
    KallEll (1166 bodů)

Čekal jsem to mnohem horší. Čekal jsem další tuctovku a o to víc jsem byl překvapeny jak hereckýma výkony hlavně vynikající Shailene Woodley tak námětem. Film je nezapomenutelný což je to nejdůležitější i ted když píši recenzi, film jsem Viděl před par lety a pořad ho mam v sobě.

• 95%
    0
    0
    3. 11. 2014
    salisbury (1099 bodů)

Rakovinovým bujením zhoubně nasáklý příběh mi doširoka rozevřel zkornatělými víčky oční jamky a já hleděl pln smutku na souznění dvou lidí skomíraje pnoucí se k životu. Jejich láska dokázala přemoct mnohé a radost ze života byla díky ní pohonným motorem opomíjející přicházející smrt. Ač prvoplánovitost klišoidního příběhu je jasná, přesto nabízí příjemně melancholický pohled do světa lidí, kteří bojují s tím, co visí jak Damoklův meč nad každým z nás.

• 85%
    1
    0
    2. 8. 2014
    michaela159 (1043 bodů)

Zábavné a velmi dojemné. :)

• 90%
    0
    0
    18. 12. 2014
    brcolka (1039 bodů)

Pozitivní film o negativním prostředí. Tento film mě zavedl do prostředí lidí kteří dostali úděl nést břemeno, které snesou jen oni. Velmi dobře se s tím popasovávají.

• 90%
    1
    0
    19. 5. 2015
    Rapaport (1016 bodů)

Film mě velice mile překvapil. I když byl na těžké téma, byl velice odlehčený a příjemný. Hlavní zásluhu na tom má samozřejmě hlavní herecká dvojce,která byla vážně moc dobrá. Hlavně mě ohromila Shailene Woodley, protože vážně hrála skvěle.

• 95%
    0
    0
    14. 8. 2017
    PandaPool (851 bodů)

Je to skvělí film který obsahuje jak svou romantickou část tak i svou dramatickou. Tento film poukazuje na to jak někteří lidé mohou mít na světě těžké. To nemusejí být žádní dospělí, plně vivinutí lidé, mohou to být klidně puberťáci v našem věku kteří prostě měli smůlu.

• 60%
    0
    0
    3. 3. 2016
    EXpenzza (747 bodů)

Příjemná romance o dospívajících, říznutá dramatem o dospívajících s rakovinou. Ty dialogy zoufale šustí papírem a jak už téma napovídá, film chce, abyste plakali na povel, ale úplně mu to nejde. Stejně tak se chce vymezovat vůči mainstreamu, což mu nejde už vůbec, přesněji řečeno, je to jenom póza a vlastně se o to ani nesnaží. Přesto celkově dávám palec výrazně nahoru. Je to feel-good jako máloco a Shailene Woodley je opět moc fajn. Mimochodem, hraje tam Wait od M83 a to vždycky potěší.

• 95%
    0
    0
    20. 1. 2015
    KajkaFajka (719 bodů)

Hezky pribeh o ludoch který snesů tuto nelehků situaciu a je to paradox ze tito lide ziju viacej ako ty zdravi. Velmi pekne zahrane az sem mala pocit ze citim s hlavnou hrdinkou.

• 75%
    0
    0
    11. 11. 2014
    evana (683 bodů)

Poslední dobou se s podobnými náměty k filmu roztrhl pytel bych řekla..Každopádně Hvězdy nám nepřály se mi z těch všech líbí zatím asi nejvíc. Ačkoliv težce ždímá emoce a slzy z bezbranného diváka. Plusem jsou sympatičtí hlavní hrdinové a jejich humor. Mínusem je to, že film hraničí s citovým vydíráním diváka a možná až moc tlačí na pilu. Po tomhle to bude chtít naordinovat si minimálně dvě komedie na spravení nálady.

• 70%
    0
    0
    31. 7. 2016
    minimoj (587 bodů)

Velmi dojemné drama. Představitelé hlavních rolí hráli opravdu přesvědčivě a takovou sílu v nemoci bych přála lidem i ve skutečném životě. Hodně smutný film bez šťastného konce. velmi dojemné , bez kapesníku do kina lépe nechodit

1 2 3 dalsi posledni

Hodnocení a recenze Hvězdy nám nepřály

82 84 ?