74%

Komentáře a recenze 98

Bozvav
Bozvav
193 bodů
7.5
Velmi pěkně zpracovaný film po vizuální stránce, roztomilé potvůrky, přijatelný hlavní hrdina a to je vše. Byla jsem na filmu s dětmi, ty byly samozřejmě nadšené, já už méně. Výrazně mi vadila absence tématu - děje, který by měl nějaký výraznější smysl. Kdosi to tu přirovnal k lovení pokémonů. Sama je nechytám, ale co vím, tak tam ta podobnost je. Jediný hlubší podtext by se dal najít v jistém porozumění hlavního hrdiny vůči magickým tvorům a jeho snaze je chránit. To mi bylo na celém snímku nejsympatičtější. Jinak je to taková kasovní splácanina, která jestli nepůjde jiným směrem, tak s dalšími díly nejspíše padne na ústa. Já sama bych dala maximálně 50%, ale děti mě donutily k vyššímu hodnocení. Jim se to moc líbilo a o to přece jde. Takže tedy 75%.
vojta-kortus
158 bodů
9.5
Film to je dobrý, příběh je koukatelný. Hudba a triky sou skvělé, ale opravdu si nemůžu zvyknout na Eddiho, dejte mu oscarů kolik chcete, stejně ho nebudu mít ráda. A upřímně, i když sem opravdu velkým fanouškem Deppa, tak on v roli Grindelwalda je naprosto mimo.
radek-prokopius
radek-prokopius
151 bodů
4.5
Zvířátka hezký, ale jinak zmatek zmatek, nuda nuda, šeď šeď... Děj sice akční, ale celkem nudný a předvídatelný. Jediná sympatická postava je pan Kovalski, zde koblihář, ovšem jinde tučňák. Hudba totálně polopatická, aby i momentálně zaostalý v měkkém křesle multiplexu pohodlně usazený jedinec pochopil na co se má v příštím okamžiku připravit. V porovnání např. s Dívkou na koštěti vítězí Saxána minimálně o prsa zasloužilé zaměstnankyně pivovaru.
jana6888
133 bodů
4
Včera jsem na tomto filmu byla v kině, možná byl natočen s dobrým úmyslem, zvířata byla krásná, ale chyběla mi poenta filmu, děj by šel shrnout do 20- ti minut. To je tak, když se předloha jedné knihy rozdělí na tři díly. Podle mě se tvůrci trochu snažili napodobit Harryho Pottera, ale tak nějak se jim to úplně nepovedlo. Možná malé děti mohou být ještě spokojené, také jich v kině s námi bylo opravdu hodně. Ale kdybych tento film neviděla, myslím, že bych o nic nepřišla.
Nikol99
103 bodů
3.5
O filmu jsem si slibovala tedy vice, slysela jsem na nej samou chvalu a nakonec kdyz jsem si ho tedy pustila tak nic moc film byl nejak nezazivny a nejak moc me ani nenatchnul.
Janinna23
Janinna23
84 bodů
10
Fantastická zvířata a proč na ně zajít? Protože jsou fakt fantastická, roztomilá a vsadím se, že nebudu jediná, kdo by chtěl mít některá z nich doma. Dalším dost dobrým důvodem, proč film vidět je Eddie. Pro mě je on sám nadpřirozenou postavou, takže sem zapadl naprosto neskutečně. Sice nechci porovnávat s Harrym, ale ono to nejde, protože při sledování se prostě ten onen božský pocit dostavil. Šimrání v břiše, husí kůže, slzy nadšení... vždyť to beztak znáte. Rowling nezklamala a já chci žít v její hlavě. :))
richard-bergman
79 bodů
5.5
Na film jsem se těšil a docela dost jsem od něj očekával,jelikož se mi líbily filmy jako Harry Potter. Film měl dobré efekty,ale děj nestál za nic. Také se tam vyskytlo spoustu malých chybek. Rozhodně jsem od něj více očekával a proto bych mu dal tak 55%.
danik02
57 bodů
6
Film který není v žádném ohledu špatný, ale zároveň nikde nevyčnívá. Postavy jsou průměrné, samotný příběh nemá zajímavé zvraty a je značně předvítalný. Jediné, co filmu zachraňuje alespoň průměrné hodnocení, je skvělá animace zvířat a komedie s nimi spojená.
zibyr
zibyr
31 bodů
6.5
Takovej nic neříkající mišmaš jsem už dlouho neviděl. Až na pár jednotlivostí po originalitě ani stopy a proti scénaristický bezradnosti je i nula velké číslo. Evidentně si někdo myslel, když nevíš kudy dál prostě to zaplácni efektema a ono něco do váčku cinkne. Přitom potencionál to mělo. Například ten černej pták jak tam šel po majetku, já mu začal říkat "babišátko", tak tohle babišátko byl nejvtipnější element filmu, ale po dvaceti minutách se babišátko vytratilo. Nebo mudla mezi kouzelníky z toho se mohlo vytřískat mnohem víc. Alespoň, že ten Howard pořád umí zajímavý hudební kompozice, když už ostatní zklame.
puszkailer-marek
30 bodů
10
Fantastický film, který si najde určitě cestu ke všem filmovým nadšencům. Děj je úžasný a propracovaný, samozřejmě doplněn o řádnou dávku efektů, respektive kouzel. Autorka knižní předlohy měla skvělou vizi, kterou dokázala přenést na papír. Filmovým divákům doporučuji shlédnout.