Fantastická zvířata a kde je najít

74%

Komentáře a recenze 98

sugi
752 bodů
5.5
... amerika musí mít vše extra , takže i Harryho Pottera a Bradavice .... takže Rowlingová se nechala ukecat a napsala Harryho Pottera pro ameriku .... ... Film je zpracován ve vysoké kvalitě s výbornými triky , ale na každém kroku je s toho cítit Harry Potter
darth vader
darth vader
714 bodů
5.5
Bylo vidět, že Rowlingová by prozatím měla zůstat jen u psaní knížek. Samozdřejmě nemohu špatně hodnotit filmové triky. Ty byly na jedničku. Ovšem děj se naprosto ztratil, až mě film začal pomalu nudit. Škoda že se ve filmu objevuje spousta chyb.(např. náhodné vylézání příšer z kufru, vs naplánované, ktére poté zásadně ovlivňují děj.
Vildolf
Vildolf
567 bodů
6.5
Od tohoto filmu jsem čekal více. zklamalo mě to.
LucylaEwing
LucylaEwing
519 bodů
8
fantastická podívaná
Bad
Bad
464 bodů
8
Já jako fanoušek Harryho Pottera jsem se na film těšil a všechna moje očekávání se splnila. Snímek je odlišný a přináší nový příběh i pro "nečary". Celý film doprovází skvělé vizuální efekty hřející u srdíčka při pohledu na zvířata. Jak řekl pan Kovalski ve filmu, já bych to taky nevymyslel.Díky Kovalskimu a Mloku je celý film pohodlnější, i když se zde hodně střídají scény humorné s hororovými, ale na to už jsme všichni zvyklí a působí to "reálněji". Všechny hlavní postavy jsou přívětivější než trojice z minula. New York v minulosti je dobrá volba, ale americká kouzelnická kultura nepřináší nic speciálního. Akčních scén se zde moc nedočkáte (kromě konce) a bohužel ani chytání zvířat nenadchne, tedy kromě chytání hrabala (ten roztomilý krteček). Konec mnohé překvapí a ani polibku na konci se nedočkáme, ale film skvěle doplňuje potterovskou sérii a také ji (snad) zakončuje v tom nejlepším (i když se nemůžu dočkat pokračování). Doporučuji pro všechny čaroděje i nečary.
wtemplar
wtemplar
462 bodů
7
Příjemný, ale poněkud pomalý návrat do světa čar a kouzel. Bohužel tu máme zase další film vyprávějící počátek něčeho, kde se vlastně nic nestane a chybí tomu jakýkoliv děj. Hlavní hrdina je nijaký, ale naštěstí to zachraňují zábavné a zajímavé vedlejší postavy v čele s hlavním anti-hrdinou/záporákem.
Kumbik
456 bodů
2
Achjo, tak tohle se vážně nepovedlo. Dříve jsem byl docela fanda Harryho Pottera, ale tady nepomohla ani sentimentální nálada, přišlo zklámaní a fiasko v podobě tohoto díla. Čáry máry a efekty si vysloužily aspoň tu jednu hvězdičku, ale příběh byl absolutně mimo mísu a vůbec nic zajímavého nepřinesl. Zápletka byla spíše vymyšlena desetiletým dítětem, které má lehké postížení. Zvířatka jsou sice zajímavá, ale když budu chtít vidět zvířata v plné akci, tak půjdu do ZOO či do nějaké džungle. Hlavní postavy mě štvali od pohledu. Týpek, kterej měl náznaky Hagrida (jelikož měl rád nestvůrky) tak si snad pokaždé šlehl před natáčením a tlustý, nechutný "nečaroděj" sbalí pěknou, mladou čarodějku... O tom psychoušovi ani nemluvím... Harry Potter měl skončit v nejlepším a tohle se mělo vést jiným směrem. Už další díl ne!
majhan
majhan
453 bodů
7
Rowlingová je dobrý kanál a zachycuje fantasmagorické věci možná líp než ostatní a tak asi má cenu její materiály převádět do filmové verze. Určitě její témata poskytují i režisérům zajímavou seberealizaci a diváci si také přijdou na své.
  • Odreagování
  • Nereálnost témat odvádí od reálného života a řešení jeho problémů.
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
7.5
Rowlingová a Harry Potter se mi moc líbí, takže tento film se mi velice zamlouval. Akorát mi to toho Harryho strašně připomínalo a zároveň to bylo o něčem jiným. Příběh byl kouzelný a zároveň i roztomilý. V příběhu se objevili díry jako například mi chybělo trochu rozvést něco o těch zvířátkách a Obskurusu. Dále tam byly narážky na minulost těch postav, které nebyli vůbec rozvedeny, takže mi přišlo, že tam vůbec být nemusely.
sisisi
sisisi
441 bodů
9
Kdybych měla srovnávat s harrym, tak to na něj nemá. Je to ale také dáno tím, že harry má tolik dílů, které vás vtahují víc a víc. Fantastická zvířata je ale moc hezký film. Byl vtipný, napínavý a taky trochu střeštěný díky hlavní postavě, která taková byla. Rozhodně ale musím říct, že jsem spokojená a doporučuji všem.