Americký sniper

80%

Komentáře a recenze 79

czech-movie
1 476 bodů
0
USA zase jako nejlepší lidé na světe... Z těchto filmů oslavující žoldáky jako největší hrdiny mi dělají v žaludku divný pocit... Ne bohužel tohle mě nikdy nepřesvědčí... Připadá mi to jako propagandistické film ze sovětské doby, nebo z dob nacistické okupace.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
10
Další z Eastwoodových opusů, kde opět dokazuje, že je ve skvělé formě a v žádném případě se necítí jako důchodce. Film je natočen velmi svižně, nepateticky, dokonce, kdybych nevěděl, kdo je režisérem, hádal bych nějakého mladého talentovaného. Bradley Cooper v hlavní roli exceluje a vlastně všechny herecké výkony jsou na stejné úrovni, nikdy nevyčnívá ať v kladném či záporném směru. Film je opravdovou poctou americkým vojákům bojujícím v Iráku. Čím nás Eastwood překvapí příště? Velmi trefně bych v jeho případě poznamenal - čím starší, tím lepší.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Poměrně povedený akční film s několika zajímavímy nápady.
  • informační hodnota
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
10
Povedený film, slouží jako pocta americkému hrdinovi a tím čím si prošel, mě osobně se film líbil a hodnotím ho pozitivně.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8
Po těžkém dni, těžký film nakonec. Musím říci, že i když jsem četla anotaci a věděla jsem, že jde o knižní předlohu, netušila jsem, že jde o skutečný příběh. Film byl velmi povedený a ukazuje těžkosti války z jiného pohledu. Přišel mi velmi ponaučný, zvláště v dnešní době... Film je samozřejmě smutný. Chybělo mi na konci podrobnější vysvětlení, proč (za jakých okolností) k tragedii došlo. Titulky jako pocta, rozhodně zajímavé. Mohu doporučit.
voleman
voleman
927 bodů
8
Americký sniper je prvotřídní ukázkou syrového válečného dramatu natočeného podle skutečnosti kde je americký patriotismus ukazován sice ve velké, ale ještě poměrně snesitelné míře. Eastwoodova režie je jako obvykle brilantní a herecký výkon Bradleyho Coopera je opravdu vynikající a uvěřitelný. Snímek sice neobsahuje nějaké buhvíjak strhující akční pasáže, což ale určitě není na škodu. Ukazuje život amerického vojáka bez přikras a s hutnou dávkou tíživé a bezvýchodné válečné amosféry. Podobných snimků tu sice byla již spousta, ať už lepších nebo horších, myslím si ale, že stejně toto válěné drama, hned tak do průměru nezapadne. 80%
tedoun
tedoun
923 bodů
9
snad nejlepší film o sniperu lepší než co hrál Berenger
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
8
Film je natočen podle knižní předlohy, která sama je založena na skutečném příběhu, a je to na výsledku velmi znát. Vše působí velmi reálně, nevyumělkovaně a divák si připadá jako jeden z členů týmu. Eastwood jako režisér se opět chopil silného tématu a nezklamal.
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
8
Skvělá emocionální Dráma, na kterou jsem se dokázal opravdu naladit a sejmulo mě to opravdu
Kick077
Kick077
596 bodů
9.5
Opravdu povedený film z prostředí, do kterého by se většina lidí neměla jinak šanci dostat. Těžko lze odhadnout, co všechno bylo opravdu skutečné a co bylo vymyšlené (scény z průběhu bitev), nicméně vyobrazení války ve filmu je většinou poměrně uvěřitelné. K zamyšlení film pobídne poměrně spolehlivě. Nejenom, že téma samo o sobě je dost silné, ale Clint Eastwood navíc ještě umí udělat film působící na emoce..