70%

Komentáře a recenze 69

limeta
limeta
5 179 bodů
9.5
Podfukáři 2 bezezbytku naplňují žánr akční komedie. Vtipná, příjemná a dynamická filmová podívaná, oddechovka s dobrým hereckým obsazením. Výjimečně se mi v tomhle případě líbí dvojka víc než jednička
blazma
blazma
4 928 bodů
10
První díl se ke mě dostal docela náhodou a hned jsem si ho zamiloval. Takže když se objevilo pokračování i se samotným pánem Bradavic mistrem Radcliffem, hned jsem věděl že to pro mě bude top volba. Naprosto jsem se trefil. Ano, děj se točí kolem stejné noty jako jednička. Ano, kouzla už nejsou tak kouzelné, když je vidíte jak je předvádějí a obelhávají tím lidi hned na začátku. Ano, některá kouzlíčka byla možná už přehnaná. Nic méně koho to zajímá? Ten komu se líbila jednička, nebude zklamaný ani z dvojky. Bylo tam všechno, lehké tajemno, rivalita, vtip i sranda. Plno kouzel, daleko více triků! Jenže už jsme věděli, že to jsou jenom triky, takže bylo jasný, že už to nebude tak záhadný při tom kouzlení jako jednička. Záporák ztvárněný panem Radcliffem byl dobrej, střelený lehce ještě pubertální spratek který neví co s penězmi :D aspoň mi to tak přišlo. Konec, byl fenomenální a prostě tenhle film je zase jeden z mých top a dost možná může překonat i jedničku :)
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Stará parta z jedničky se vrací (tedy až na jednu výjimku) a s nimi i několik z jejich nejvýznamnějších protihráčů. Scénáristicky slušné, ani bych nevěřila, že se ze základu prvního dílu dá vyrobit celý jeden další konzistentní a napínavý příběh, byť samozřejmě dost často stojí na tom, že všechno je najednou úplně jinak. Oceňuji, že na rozdíl od jedničky tady Jezdci dostali mnohem víc prostoru a nebyli jen loutkami v rukách tajemné postavy v zákulisí, třebaže bez jedné konkrétní postavy v hyperzákulisí se ani tenhle díl obejít nemohl. Ale obecně mě Podfukáři baví; vždycky si vzpomenu, jak jsme v 90. letech rentgenovali televizi v marné snaze zjistit, jak že to ten sexy uhrančivý David Copperfield vlastně dělá. Není divu, že v tomhle snímku funguje jako poradce. A moje v říši fantazie prodlévající já si samozřejmě nepřestane přát, aby jednou někde na ulici spatřilo, jak někdo jako Daniel Atlas zastaví kapky deště a pak je přiměje pršet vzhůru:-) Díky Kinobox.cz za pozvání do kina!
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
5
Film postrádá obsazení... Nahrazení ženské jednotky se v dvoujce snaží dohazovat humor, ale moc se to nedaří. Příběhově je to slátanina se zápletkou hodnou agenta 007 a pokus do tohoto díla zapojit umění magie. Oproti jedničce neuvěřitelný propad a řadím to do průměru jen pro to, že se na to dalo koukat...
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5
Skutečná magie kouzelnických představení tkví v jednoduchosti jejich provedení. Minimální úsilí gradující v podobě velkolepého triku, nad kterým zůstává rozum stát, tak by měla kouzla vypadat, abychom aspoň na chvíli uvěřili, že existují. V momentě, kdy je však začneme komplikovat vysvětlováním, jak složitá doopravdy jsou, a připravovat diváky na jejich vyústění, vzdáváme se tajemna tvořícího jejich podstatu, a tím i samotné magie. Zůstává nám pouze laciný trik, na který se teda podíváme, když už jsme přišli, ale unesení z něj nebudeme. Víme toho příliš mnoho...
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
5
Oproti jedničce obrovský rozdíl. Škoda, těšil jsem se. V druhém díle mi přišlo vše přehnané a zbytečně pompézní, až to škodí. Příběh je velice jednoduchý a docela jsem se nudil. Tentokrát mi to nepřišlo ani vtipné a ani zajímavé. První díl ano, ale zde už to nefungue.
  • kouzla ( ty já rád)
  • příběh, pompéznost, přehnanost, nuda
fido68
fido68
1 453 bodů
8
Pokračován se docela povedlo,ale nebyla to taková pecka jako jednička.Děj se zase někam posunul a přišlo i nějaké navázání na jedničku.Myslím si,že tímto to neskončí a příjde i další pokračování.Triky zvládnuty dobře,divák se nenudí a dobře si u filmu odpočine.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7.5
Úžasná podívaná, která splnila mé očekávaní. I když jsem se těšila na víc kouzel a kouzelnických vystoupení, se kterými se tu docela šetřilo, i tak ve mě Podfukáři 2 zanechali pozitivní dojem. Škoda jen, že děj byl někdy docela průhledný, triky okoukané a bylo to místy předvídatelné. Jednička se mi líbila více, ale pokračování určitě stojí za shlédnutí. "Dívejte se pořádně."
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
5.5
Úspěch prvního dílu tkvěl ve výborném castingu, vražedném tempu s konstantní kvalitou a především v sympatickém a zábavném prezentování podfuků, což společně vytvořilo téměř perfektní podívanou s několika nelogičnostmi, které ale divák s radostí přehlédl. Pokračování nastupuje s ještě zběsilejším tempem, opět se skvělou kamerou a trefnou hudební kompozicí, bohužel ostatní aspekty úspěchu se do dalšího dílu nepřenesly. Podfukáři 2 se vrací se starou partou s menší obměnou v podobě Lizzy Caplan, jenž se vší bravurností nahradila Islu Fisherovou. Další novou tváří je Daniel Radcliffe, jehož prázdná postava v neoriginálním podání bez špetky charismatu dodává na pravdě všem hnidopichům, jenž Radcliffovi předpovídali nezdárnou budoucnost a věčné zaškatulkování do role Harryho Pottera. Kromě postavy Radcliffa byli zprzněny i samotní čtyři jezdci, kteří se povětšinou projevují jako infantilní parta naivních zlodějíčků, na konci se nám však představí vševědoucí mistři iluze předvídající budoucnost lépe než Gasparov. Postava Marka Ruffala ztrácí své kouzlo a režisér Jon M. Chu ji kompletně přetvořil na nezajímavou loutku bez níž by byl druhý díl stravitelnější. Kromě charakterových pozměnění postav se tvůrci rozhodli proplést příběh se zvláštní, prvoplánovou mytologií, jenž otevírá prostor pro další pokračování, ale zároveň svou pochybnou výstavbou láme vaz sebemenším pokusům o důstojný snímek. Podfukářům zásadně chybí překvapivé kouzlo, odlehčenost a nenucenost, tedy prvky, které stály za více než kladným přijetím předchozího dílu, jenž se stal překvapivým hitem roku 2013. Násilně se snaží napodobit nenapodobitelné, prohlubují chyby minulé a vystavují příběh na nesmyslné struktuře. 55%
salisbury
salisbury
1 101 bodů
6
Podfuckáři mi v druhém díle přišli tak trochu zbyteční, chvílemi jsem se modlil, aby svou imaginární kouzelnickou hůlkou zamávali a pod vlivem kouzla zmizeli i s filmem z plátna. Následně by se opona mohla v poklidném duchu zatáhnout a já odejít směr brzké zapomnění. První díl měl v tomto případě zůstat dílem posledním, neb tento nenabízí vlastně nic, kvůli čemu bych chtěl vidět další moderní pojetí Čáryfuka, který byl ve všech ohledech nápaditější. Myslím si, že hlavně scénárista Ed Solomon by si měl odebrat z nočního stolku nějaké ty pilulky, které evidentně při psaní scénáře požíral ve velkém. Nu nic, viděl jsem a v lehkém průměru se s filmem nadobro loučím.