Podfukáři 2

70%

Komentáře a recenze 69

hrona
615 bodů
6.5
Tak tedy, Podfukáři 2 celkem zklamání. To, na čem byla postavena jednička, gradace do vyvrcholení finále, byl pro mě jeden veliký Uau efekt. Dvojka, strašně vaří, nezačíná to špatně, snaží se porovnat k předešlému, ale čím více se film blíží ke konci, je to čím dál více ulítlé a dost přitroublé. Finále celého filmu je až tak moc okaté, že ho prohlédne i 10leté děcko. Trošku mi film připomněl Cimrmanouv hru ( Ty nejsi má teta, tetičko, Ne. Jsem tvoje vzdálená snacha, Nedělej si výčitky, milý synu. Já totiž nejsem tvůj otec. Jsem tvůj syn ) Co se týče výkonů. Herci klasicky dobří, přiznám se, že mi tentokrát dost vadila dvojrole Woodyho, na můj vkus zbytečná onanie vůči jeho herectví. No a Daniel, to je pro mě stále takové nedomrle, které zkrátka na svůj film počká, až mu pořádně narostou fousy. Další díl, už bych nepáchal. Kouzelnické filmy mám rád, ale nic se nemá přehánět. Chtělo by to zkrátka nový a neotřelý nápad. Tak tedy zkouknout Podfukáře 2 a Vichr z hor.
mikewin
mikewin
569 bodů
7.5
Bohužel druhý díl je jen slaboučkým odvarem jedničky, která mě zcela pohltila. Není mi moc jasné, proč se nemohl film alespoň trochu přiblížit prvnímu dílu. Přitom téma je výborné, ale je to celé zašmodrchané jako klubko po útoku kočičího gangu. Herecké obsazení nemohlo na konečném výsledku nic změnit. Kdo jste viděli jedničku, nechoďte do kina, budete zklamáni.
dancemusic2012
466 bodů
8.5
Pro mně důstojné pokračování velmi úspěšné jedničky z roku 2013. Opět nas čekají skvělá kouzla, lehce predvidatelny konec, ale jen malinko a naznak, ze bude i treti dil. Pokracovani se opravdu povedlo a troufám si rict, ze je lepsi nez jednicka. Děkuji za pozvánku Kinoboxu :-) Akce, napětí, vtip a skvela muzika = 85%
wtemplar
wtemplar
462 bodů
6
Oproti prvnímu dílu se žádné velké překvapení nekoná. Děj je divákům jedničky víceméně jasný, ke zvratům nedojde a ani žádné velké kouzlo neuvidíme. Obsazení Lizzy Caplan se zprvu zdálo jako plus, ale její postava je silně otravná, až to vadí. Plusem ale zůstává Daniel Radcliffe, který prostě hrát umí :)
majhan
majhan
453 bodů
9.5
Vzhledem k tomu, že jsem zachytila částečně v TV i jedničku, která měla v kinech neočekávaně velký kasovní úspěch, byla jsem zvědavá, jak si poradili s dvojkou a opravdu nezklamal - nabitý dějem a překvapivými zvraty a se spoustou efektů a kouzel. Měl velmi rychlý spád a člověk měl co dělat, aby stíhal, ale nebylo tam příliš násilí, což jsem kvitovala s povděkem. Takže nelituji, trochu jsem si mohla provětrat hlavu.
keddie
446 bodů
6
Snaha udělat to větší, lepší, úžasnější. No moc se to nepovedlo, sotva to dokáže držet krok s jedničkou, ale bohužel se jí určitě nedokáže ani vyrovnat. Ale zase na druhou stranu, komu se líbila jednička, tak pokud se chce nechat pobavit, tak s dvojkou rozhodně nebude mít problém. Akce, kouzla, to vše tu pokračuje. Hlavní devízou filmu jsou herci, kteří hlavně táhnou film.
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
9.5
Bohuzel jsem dvojku videla driv nez jednicku. Celou dobu jsem mela trochu dojem ze to chtelo videt jednicku nez jsem na to sla do kina. Ale fakt se me to moc a moc libilo. Uzasny efekty, akorat teda davam vytku, ze jsou nektere dosti nerealne. Uzasne role hlavnich postav a jejich skvele
  • herecke vykony
  • skvele herecke obsazeni
  • nektere triku dost nerealne
mil78
384 bodů
6
Efektní pohádka, ve které se může stát kdykoli a cokoli a následně vždy přijde zvrat typu, tohle vše byla jen iluze a trik a vy jste na to dvacet minut koukali. Hlavní hrdinové neustále instalují drahé scény, kulisy a projekce. Podívaná to je, ale mozek tentokrát opravdu nechte doma. Zaujme Daniel Radcliff v roli záporáka.
jarousek1981
314 bodů
9
Děkuji za dnešní projekci kinoboxu. Efekty jsou luxusní a nechápal jsem jak kouzla dělají. Díky tvůrcům je vše vysvětleno do puntíku.Doporučuji na film zajít do kina. Film je vhodný pro diváka co ma rad humor, napětí a nějaké to překvapení. Doufám, že bude třetí díl. Bylo by škoda nevidět nové triky.Kouzlo s deštěm je název.:-).
pery34
299 bodů
10
Podfukáři 2 nakonec nejsou tak strašní, jak o nich psali domácí i zámořští recenzenti. Kdo viděl jedničku, neměl by být z dvojky naštvaný, ale je také pravda, že moment příjemného překvapení jedničky je fuč a do dvojky přeci jen už nějaké očekávání bylo vkládáno. Film je ale opět solidní limonáda se špičkově nasnímanou akcí, solidní režií Johna M. Chu, jež natočil třeba děsnou dvojku G.I.Joe, ale jinak velmi solidní taneční dvojku a trojku Let´s Dance. Hlavními taháky jsou ale herci a výborný soundtrack.