70%

Komentáře a recenze 69

CZhello
CZhello
53 bodů
8.5
Po prvním dílu jsem se opravdu těšil na pokračování a netrpělivě vyhlížel jeho uvedení - a musím říct, klidně bych šel i na "trojku". Jsou tam sice slabší momenty, ale jako celek působí opět skvěle, má to solidní tempo a i nesympaťák "Harry Potter" do toho skvěle zapadá.
maaro77
50 bodů
7.5
Moc se mi tento film líbil, ale první díl byl o něco lepší. Woody Harrelson hrál opět skvělou roli byl užasný. Myslím, že by mohli natočit i 3 díl, protože tento film by si to zasloužil. Udělal bych z toho dlouhou serii minimálně čtyř nebo pěti dílů. D.
Suny
Suny
40 bodů
8.5
Jelikož 1.díl byl naprosto něco jedinečného,je jasné,že překonat tento kousek nebude lehké.Navíc jak to u filmů bývá: první díl je nejlepší a druhý mu nemůže sahat na paty. Tento film však rozhodně nezklamal.Tvůrci si zde dokázali poradit i s jedním nevelkým problémem, a tím je předvídání úžasných triků. Stále dokázali naprosto překvapit. Efekty byly skvěle udělané, děj byl stále nabitý a herci stejně skvělí jako v předchozím díle. Dokonce nevadí,že změnili jednu z postav hlavních aktérů. Vyzdvihnout musím i Daniela Radcliffa,kterému role záporáka opravdu sedla.
jesssica
37 bodů
6
Jednotku som nevidela, a po zhliadnutí dvojky po tom ani nejak zvlášť veľmi netúžim. Nebolo to zlé, vizuálne pôsobivé, podmanivé, ale celkovo taký klasický blockbusterík - neurazí, ale ani nenadchne, Daniel Redcliff a Michale Caine ako záporáci sa mi tam vôbec nehodili. Veľmi oceňujem vtipnú scénu s tobogánom / šmykľávkou, chvíľu mi trvalo, než som pochopila, ale o to viac som sa smiala.
filip-novotny
19 bodů
9
Nenapadá mě nic výstižnějšího než slovo SKVĚLÝ! Viděl jsem první díl, ale tenhle je ještě zajímavější. Má větší spád, super zápletky a absolutně nečekané rozzuzlení. Navíc nově obsazený Daniel Redcliff v úplně jiné roli než je ho člověk zvyklý vídat nezklamal.