83%

Komentáře a recenze 135

kijifa
kijifa
335 bodů
10
Skvělě, skvěle. Matthew Vaughn překováná sem sebe. Nehorázný nářez, letos zatím rozhodně nejlepší film, který jsem viděl. Neotřelý, místy trochu kontroverzní humor, který člověka dostane do kolen. Takovou bombu jsme teda vážně nečekal.
koudel
koudel
318 bodů
8.5
Moc jsem se bavil - výborný Colin Firth
mkubalikova
mkubalikova
313 bodů
10
Švédská princezna rulezzzz!
surowka
303 bodů
9.5
moc jsem nečekal dostal sem hodně bavilo mě to a rád se podívám znova
daisyna
daisyna
279 bodů
5.5
oddechovka, která pobavila, bylo to zase něco jiného, což se cení
speedy009
260 bodů
8.5
Tak trošku paródia na Jamesa Bonda, ale o to v podstate v tomto filme asi tak trochu aj šlo. Humor bol myslím celkom kvalitný, vynikajúci Samuel L. Jackson, Colin Firth a dokonca aj mladý Taron Egerton rozhodne nesklamal.
bonduelka
bonduelka
252 bodů
9
příjemná komedie s inteligentním anglickým humorem doporučuji
BaBuKirchner
250 bodů
9.5
Vynikající špionážní snímek,který je v poslední době velmi málo a já jsem vždy ráda,když se ke mne dostane nějaký nový a kvalitní film. Hlavní hrdina je boží a to samé platí i pro Marka Stronga a Colina Firtha. Bavila jsem se velmi dobře. Vaughn je zkrátka výborný.
Mr.T
246 bodů
8
To, co se podařilo Vaughnovi před pár lety v oblasti comicsových filmů, to provedl teď s Bondovkami. Jedná se o svéráznou poctu tomuto tradičnímu anglickému žánru. Dojde na humor i trochu toho adrenalinového násilí podpořeného kvalitním naspeedovaným soundtrackem. Další společný znak s K-A je povedený výběr neznámých mladých herců do hlavních rolí, o kterých určitě ještě uslyšíme. Tito sympaťáci jsou ze zadních řad neomylně jištěni elitní britskou hereckou školou. Firthovi tahle role sedí dokonale a Jackson má po Djangovi další pořádný záporácký zářez. Nejlepší moment filmu je nepochybně masakr v kostele, na ten se hned tak nezapomene. Bohužel k absolutnímu hodnocení mi něco podobně jako u K-A chybí. Uvítal bych více prostoru věnovaného tréninku a organizaci samotné než řešení rodinných trablů hrdiny. Také na závěrečné akci by se dalo ještě trochu zapracovat. Nejlepší Vaughnův film tak pro mě stále zůstává Hvězdný prach. Poučení: odměna od královny pro agenta tajné služby za záchranu světa může být motivující :-)
SoulMan
235 bodů
9.5
Skvělá žánrovka ve stylu 007 se skvělým obsazením. Jedná se o nevládní organizaci, která se snaží držet pořádek na zemi. Britský suchý humor, dobrá akce, zajímavý děj. Sám přemýšlím co bych tomuto filmu vytknul, ale nic mě nenapadá. Skvělá zábava takže film utíká jako voda. Jsem zvědavý jestli se z tohoto filmu stane nový kult a zadali se dočkáme nějakého pokračování. p.s. S.L. Jackson jako hlavní záporák to totálně zabil.