Komentáře a recenze 84

10
Naprosto nádherná kozelnická serie plná úžasných efektů.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
9.5
Nejlepší a vizuálně nejlépe zpracovaný film s Harrym Potterem (s tímto se dají srovnávat opravdu už jenom Relikvie smrti: 2.Část). Pěkné prostředí a celkově všechny efekty (hlavní pochvalu si grafici zaslouží hlavně za mozkomory a Klofana). Fungovalo to po akční i samotné dějové stránce. K Vězni z Azkabanu se dá říct, že je skoro identický ke své předloze (a to je u HP velký postup kupředu - i tak bych si klidně smlsnul na testu z OPČM). Jen mě trochu mrzí, že původní představitel Brumbála zemřel (nechci být necitlivý, ale ve vývoji události v samotném Harrym jako filmu, se hodil spíš nynější Brumbál do dalších filmů, neboť teď konečně vypadal trochu ustaraně a to filmu velmi pomohlo). Jinak skvělý film a Alfonso Cuarón si zaslouží potlesk.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
10
Třetí díl "úžasného" chlapce, který objevuje svět kouzel a žije svůj třetí rok v novém světě a životě. Zřejmě nejlepší z první trojce. Úžasně přenesený děj knihy do filmu. Asi s nejmenšími odchylkami. Už to vypadá spíše jako akční fantasy kousek. Ale opravdu dobrý. Jako pohádku před spaním, bych to do určitého věku moc nedoporučoval:-)
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8.5
Skvělý díl, který je ale nejlepší na první shlédnutí. Pak platí totéž co o knize, strácí to tajemno a nečekano které je na tomto díle to hlavní.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
10
Po naprostého standartní druhého dílu se ukázal třetí díl který velice překvapil a dostal se zpátky tam kde má být jako u prvního dílu ale dostal se ještě o něco dál než první díl, třetí díl už není tak dětský jak první a druhý díl, na druhou stranu má stále tu stejnou atmosféru kterou přesto změnily ale pořád má tu magickou atmosféru, která dokonale pasuje v momentech kde se něco děje zajímavého ale je k tomu ještě dokonce aji o něco drsnější tak i o něco tajemnější, u hlavní postavy dali ještě o něco větší hloubku, kterou sice má hlavní postava ale tolik nemá Ron a Hermiona což je škoda, další věci které jsme si všiml a to je že se tady jenom zaměřily na hlavní postavu, což tolik nevadí protože tady jde jenom o Harryho, akorát je škoda že nedali nějakou hloubku aji ostatních postav, ale i když má tenhle film o mnohem větší hodnocení než poslední díl tak přesto je je poslední ten nejlepší ale i když je poslední ten nejlepší tak přesto je můj nejoblíbenější třetí díl a to hlavně kvůli tomu jak na konci filmu jde o cestování čase, čímž se příběh stává ještě o něco komplikovanější a zajímavější, jinak hodnotím: Postavy 10/10 Příběh 10/10 Fantasy 10/10 CGI 10/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐⭐ 10/10
Pavliss
Pavliss
922 bodů
10
Scénář: Steve Kloves, | Režie: Alfonso Cuarón, | Produkce: David Heyman, Chris Columbus, Mark Radcliffe, | Hudba: John Williams, | Kamera: Michael Seresin, | Kostýmy: Jany Temime, | Střih: Steven Weisberg, | Produkční společnost: Heyday Films, 1492 Pictures, Warner Bros, | Distribuce: Warner Bros. Pictures, | Rozpočet: 130 mil. $, | Tržby: 797,4 mil. $ (celosvětově), 250,1 mil. $ (USA), | Zlý čaroděj Voldemort připravil Harryho v útlém věku o rodiče, strýc s tetou ho doma o prázdninách nevidí rádi a navíc z přísně střežené věznice v Azkabanu uprchl jistý Sirius Black, který prý vydal Harryho rodiče silám Zla. Zločinec má namířeno za Harrym do bradavické školy čar a kouzel.
  • Efekty absolutně skvělý
  • Herci bomba
JamesConnorGeek
823 bodů
10
Já toho Vězně z Azkabanu prostě žeru! Nejen příběhově, ale i atmosférický je na špičkové úrovní a naprosto to miluji. Příběh miluji, postavy dvojnásobek a ta ATMOSFÉRA je k pohlazení do duše. Miluji jak film, tak i knihu, ta byla neuvěřitelná a skvěle ztvarněná adaptace podle knihy! 90%
Peter12
Peter12
810 bodů
9
Jedna z mojich najoblúbenejších časti.Je to o moc temnejšie ako predchádzajúce diely a to mi naozaj vyhovuje.Ta pointa s časom bola na neuverenie perfektná a aj po trikovej stránke veľmi dobre zvládnutá.Z hercov by som vyzdvihol hlavne G.Oldmana ktorý bol ako mierne vyšinutí vazaň Sirius Black bravúrny a D.Radcliffe ešte v tejto časti nedospel na herca a stále to ťahá veľmi dobrá E.Watson.Len jedno mi vadilo ten trápny vlkolak,asi všetku grafiku aj triky zhltol Hrdozobec,lebo inač neviem pochopiť,že v tak skvelom filme,vsadili na takú otrapu.Ale celok geniálne zvládnutý
Dory28
Dory28
709 bodů
10
Tuhle sérii má fakt ráda (stále se nemohu rozhodnout co mám radši, zda Harryho Pottera nebo Pána prstenů), koukám na ni každé vánoce. Tenhle díl mám asi nejradši, - možná proto, že se mi líbí po kinematografický stránce nebo, že se mi zdá nejlépe zadaptovaný (popravdě jsem to naposledy četla před delší dobou, takže si to už moc nepomatuji)
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů