86%

Komentáře a recenze 84

saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Dalo by se řict že je vezeň z azkabanu nejlepší díl protože obsahově jde na naprostý jiný styl než před tím jenička a dvojka temné pojetí jí sluší a i herci naprosto excelují a strašidelná atmosféra je parádní je to zkrátka supr film a pkod steho este neviděly(očemš silně pochybijeme) tak by steto měli napravit.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
Třetí díl HP je pro mě zatím nejlepší co se týká výpravy a režie.Hudba a vizuální efekty jsou na velké úrovni a na režijní křeslo se posadil velký tvůrce Alfonso Cuarón,který mě připravil podnos s více dobrodružstvím,fantasy podívanou v čele s tradičním triem:Daniel Radcliffe,Rupert Grint a Emma Watson.Rodinná celovečerní podívaná do fantasy kouzelného světa s vynikajícím Williamsovým hudebním doprovodem. Přeji dobrou chut'.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Asi se to dočtete v každém druhém komentáři, ale skutečně tento díl má dokonalou výpravu. Na rozdíl od pohádkové jedničky a dvojky, kde se touláme po hradě, nás nyní Alfonso zavede do neprobádaných koutů Bradavic. Třetí díl Harryho Pottera byl naprosto jiné kafe a myslím si, že tato filmová série je jedna z mála, která si měnit režiséry i způsob natáčení zaslouží a dokázala toho využít, protože se v podstatě měnil i děj... z jedničky jako z dětské pohádky se nakonec stalo až srdcervoucí a skorem brutální podívaná. Alfonso vytvořil novou škálu hranice, která mezi dvojkou a trojkou nepřeskočila klasicky o schod, ale o celé poschodí. To bylo to co jsem právě na trojce odsuzoval a nyní po jejím zhlédnutí po možná bůhví kolika letech, mám na tento díl snad nejlepší názor, jaký jsem mít mohl. Z toho se mi na tomto díle příčilo, jsem udělal přednost, která mě vedla k pětihvězdové ceně. Po tomto... by byl hřích Alfonsa alespoň neuvážit na post režiséra k Fantastická zvířata a kde je najít... kdyby zůstal alespoň do čtyřky... horší by to být nemohlo, což nás vede k tomu, že návrat Voldemorta ve čtyřce by byl asi 50x strhující než v rukách Newella.
roque
roque
2 923 bodů
10
Ten začátek byl faktsuper, to jek Harry nafouknu Marge a ona pak lítá nad městem. Fakt super. Konečně se tam objevuje také Sírius, Harryho kmotr, konečně postava, která by fakt stála se o Harryho postarat.
  • Sirius
  • Klofan
  • ukazují více nových exteriérů
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Harry a jeho kamarádi dospívají a s tím i série o nadějném čarodějovi. Celé jejich okolí potemní a strachu ze smrti se dá jasný důraz. Hrozba mozkomorů, uniklého vězně a vlkodlaka mezi učiteli je působivá. Část při vracení čase je dechberoucí a i když je zde několik paradoxů, nechá se to fantasy knížce pro náctileté odpustit. Vizuální efekty začínají vypadat velmi dobře, až na výjimku vlkodlaka, kde to pokulhává ve velkém stylu. Atmosféra v chroptící chýši, kde se mladá generace herců střetává s tou stávající, je strhující. Být v jedné místnosti, kde je Alan Rickman, Gary Oldman, Timothy Spall a David Thewlis je záviděníhodná.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Ze série Harryho Pottera je toto můj nejoblíbenější díl a to asi kvůli kmotrovi Harryho, Siriusovi Blackovi.
  • Sirius Black
  • obraceč času
  • Pobertův plánek
  • Hermiony rána pěstí
  • mozkomorové
  • Azkaban
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
9
Nejlepší díl série.
alexik789
2 512 bodů
10
Jeden z nejlepších Harry Potterů vůbec. Předchozí dva díly byla taková pohádka, ale nyní nás Alfonso Cuarón zavedl do temnější doby. Perfektní mozkomorové, ani jsem si nemylela, že půjdou udělat, ale nakonec jsou lepší než jsem si je představovala. Vše je úžasné a já můžu jen dát palec nahoru.
Edward
Edward
2 481 bodů
10
10/10
harry456
harry456
2 437 bodů
9.5
Alfonso Cuarón vytvořil lepší a temnější svět Harryho Pottera. Udělal skvělou atosféru a skvělé mozkomory. Skvělý herci: Gary Oldman, Daniel Radcliffe, Ema Watson, Rupert Grint. Alfoso vytvořil něco geniálního. Perfektní práce.